Nee, Willemijn is relaxed, die sopt billen terwijl ze ligtReny schreef: te bol om weer op de pootjes terecht te komen??![]()
Twee verschillende hoofdtypes, renee.
Ik zal eens kijken of ik dat al op de foto kan krijgen
Moderator: moderatorteam
Nee, Willemijn is relaxed, die sopt billen terwijl ze ligtReny schreef: te bol om weer op de pootjes terecht te komen??![]()
doe maar, ik moet nog heel veel leren besef ik inmiddelsMarjoleine schreef: Twee verschillende hoofdtypes, renee.
Ik zal eens kijken of ik dat al op de foto kan krijgen

Vethoek infochaos schreef:Dat is nou Hollands welvaren![]()
Heb je het "probleem"met je pupkopers nog op kunnen lossen? Zijn er toch nog mensen voor alsnog een teef gegaan?

Je hoeft maar te kikken, dat weet jefenneke schreef:![]()
![]()
![]()
ik wil een mijntje
Ach, het is zomer toch?luna2906 schreef:Is het nou niet druk met 16 pups? Hoewel de meeste drukte en activiteit natuurlijk nog komen moet. Maar straks zijn er dus 16 zeer ondeugend viervoeters
Het is het type, zoals dat heet. Dat beïnvloedt enigszins de bone, maar zowel Alger als Willemijn hebben mooi grove bone dus veel zal dat niet schelen.Reny schreef:Ik zie ook het verschil in kop Mar of Mir,hebben ze dan ook meteen de bouw van pa of ma erbij?? Of is het alleen de vorm van het hoofd?

En ze maken kabaal ook van echte hondjesPanna schreef:Het zijn ineens al echte hondjes!Die dikke neusjes
![]()
Willemijn is echt een geweldige moeder hè? Het springding is ineens volwassen geworden
d'r is dus nog hoop voor JunoMarjoleine schreef: Ja, Mijntje doet het prima, ze is opeens heel serieus geworden.