Dus over enkele weken kom ik op kraamvisite
Zo leuk, familiepupjes van Meagan en Judy.
Wat zijn dat dan? Halfzusjes en broertjes of iets anders?
Moderator: moderatorteam
Nee neefjes en nichtjes toch? (half neefjes en nichtjes?)Odi schreef:Jaaaa, gelukkig is het gelukt.
Dus over enkele weken kom ik op kraamvisite![]()
![]()
Zo leuk, familiepupjes van Meagan en Judy.
Wat zijn dat dan? Halfzusjes en broertjes of iets anders?
Dat doen ze in Best niet zo gauw dat wegscheren. Wat ik overigens niet erg vind.jores schreef:jij zit met hetzelfde euvel van de haren als ik, daardoor zie je ook amper iets. Nou is bij Amy al een stuk weggeschoren geweest voor de echo.
Tesslys schreef:Dat doen ze in Best niet zo gauw dat wegscheren. Wat ik overigens niet erg vind.jores schreef:jij zit met hetzelfde euvel van de haren als ik, daardoor zie je ook amper iets. Nou is bij Amy al een stuk weggeschoren geweest voor de echo.
Rokharen? Zijn dat de haren aan de flanken?jores schreef:Tesslys schreef:Dat doen ze in Best niet zo gauw dat wegscheren. Wat ik overigens niet erg vind.jores schreef:jij zit met hetzelfde euvel van de haren als ik, daardoor zie je ook amper iets. Nou is bij Amy al een stuk weggeschoren geweest voor de echo.
ik had het zelf al gedaan voordat ik ging, had visioenen van weggeschoren rokharen
De broek wist ik.. maar goh...dat mijn teefje een rok én een broek (aan) heeft...jores schreef:ja, en aan de kont heet het de broek
Ze is rustiger en aanhankelijker, ze slaapt veel. Ik heb het idee dat ze het wel oké vind.Magic schreef:Mooi buikje!
Wat vindt ze er zelf van?
Tesslys schreef:De broek wist ik.. maar goh...dat mijn teefje een rok én een broek (aan) heeft...jores schreef:ja, en aan de kont heet het de broek
Heeft zejores schreef:Tesslys schreef:De broek wist ik.. maar goh...dat mijn teefje een rok én een broek (aan) heeft...jores schreef:ja, en aan de kont heet het de broek
dan zal ze vast en zeker ook haar op haar tanden hebben

Succes alvast met de aanstaande bevalling!Tesslys schreef:![]()