Het piepen op zich viel wel mee, ik slaap beneden bij haar. Ze wilde alleen niet slapen, was erg onrustig. Ook de knuffel uit t nest hielp niet, uiteindelijk heb ik een van onze harige bankkussentjes gepakt en dat bleek een gouden greep haha. Ze sliep van 1 tot 2:15 (mijn man was naar een feestje en kwam thuis), toen van 2:45 tot 4 (wakker om te plassen) en vervolgens van 4:15 tot 6:30. Toen vond mevrouw het wel ochtend*Esther schreef:Die foto met je zoontje![]()
Ze is echt mega-schattig.
Was ze zo aan het piepen vannacht joh?
Mijn oudste wil er nog niet veel van weten, wat ik ook niet had verwacht, maar hij mag helpen met voer klaarmaken en hij wil graag 'oppassen' als ik naar t toilet moet,dus daar heb ik wel vertrouwen in
Ja dat is nagellak, maar volgens de fokker gaat dat er met een paar dagen vanzelf uit.HillieS schreef:Ahhh![]()
![]()
Sterkte vannacht!![]()
Is dat grijzige nog om haar in het nest eruit te kunnen pikken?
@Miranda: Ik troost idd niet, is ook niet nodig want ze maakt van schrik even een huppeltje en kijkt vervolgens meteen wat er aan de hand is. En de keukenrol staat klaar, al geeft ze best goed aan dat ze moet. Ze piept dan en vandaag liep ze ook al een keer zelf naar buiten om in de achtertuin een plasje te doen

TARAK