Wat een trotse RR
Knappe meid hoor .
Nu maar veel foto`s , kan ze alleen op je website niet vinden
Moderator: moderatorteam
Ze staan er al uren op, hoor.jelle & syb schreef: Nu maar veel foto`s , kan ze alleen op je website niet vinden
Daarom waren we ook heel blij met Sjaak als vliegende keep, hij heeft de andere honden uitgelaten, en allerlei hand-en spandiensten verricht, boodschappen gedaan, enz., terwijl ik in en uitvloog van en naar het werk en Mar vastgebeiteld zat in de kist.ladybird schreef:Dames, van harte gefeliciteerd! Wat een lange zit hebben jullie (vooral jij Marjoleine) gehad. Mir jammer dat je niet alles hebt meegemaakt van de bevalling. Jammer van de 2 pups, maar jullie hebben er nog 8 die wel gezond zijn. En bovendien ook nog een bruin bonte teef. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van het stel!
Armanda, je komt toch wel kijken, he?ladybird schreef:Dames, van harte gefeliciteerd! Wat een lange zit hebben jullie (vooral jij Marjoleine) gehad. Mir jammer dat je niet alles hebt meegemaakt van de bevalling. Jammer van de 2 pups, maar jullie hebben er nog 8 die wel gezond zijn. En bovendien ook nog een bruin bonte teef. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van het stel!
Ja, en anders had je geen bruine gehad heRinne Roos schreef:Daarom waren we ook heel blij met Sjaak als vliegende keep, hij heeft de andere honden uitgelaten, en allerlei hand-en spandiensten verricht, boodschappen gedaan, enz., terwijl ik in en uitvloog van en naar het werk en Mar vastgebeiteld zat in de kist.ladybird schreef:Dames, van harte gefeliciteerd! Wat een lange zit hebben jullie (vooral jij Marjoleine) gehad. Mir jammer dat je niet alles hebt meegemaakt van de bevalling. Jammer van de 2 pups, maar jullie hebben er nog 8 die wel gezond zijn. En bovendien ook nog een bruin bonte teef. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van het stel!

Marjoleine schreef:Ze staan er al uren op, hoor.jelle & syb schreef: Nu maar veel foto`s , kan ze alleen op je website niet vinden
C-nest, geboorte.
Misschien even F5?
sjaak-k schreef:Ja, en anders had je geen bruine gehad heRinne Roos schreef:Daarom waren we ook heel blij met Sjaak als vliegende keep, hij heeft de andere honden uitgelaten, en allerlei hand-en spandiensten verricht, boodschappen gedaan, enz., terwijl ik in en uitvloog van en naar het werk en Mar vastgebeiteld zat in de kist.ladybird schreef:Dames, van harte gefeliciteerd! Wat een lange zit hebben jullie (vooral jij Marjoleine) gehad. Mir jammer dat je niet alles hebt meegemaakt van de bevalling. Jammer van de 2 pups, maar jullie hebben er nog 8 die wel gezond zijn. En bovendien ook nog een bruin bonte teef. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van het stel!
Ja, daar heb je een puntsjaak-k schreef: Ja, en anders had je geen bruine gehad he
Marjoleine schreef:Armanda, je komt toch wel kijken, he?ladybird schreef:Dames, van harte gefeliciteerd! Wat een lange zit hebben jullie (vooral jij Marjoleine) gehad. Mir jammer dat je niet alles hebt meegemaakt van de bevalling. Jammer van de 2 pups, maar jullie hebben er nog 8 die wel gezond zijn. En bovendien ook nog een bruin bonte teef. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkeling van het stel!
Je moet

zo met een week of zes zeven wil ik graag een keer komen kijken, dat lijkt me leuk. verder ga ik je niet teveel lastig vallen hoor, je zal bezoek genoeg krijgen met al die puppenkopers.Rinne Roos schreef:Kom maar zo vaak als je wil, hoor Annemiek, 't is maar een klein eindje van Emmeloord naar hier (ik rij het 4x pw)
Misschien ben je wel heel opgelucht na 8 weken, dat je denkt: o, blij dat ik die stinkende krummels niet zindelijk/gehoorzaam hoef te maken![]()
Over een tijdje, als Sophietje naar school gaat, is het dan misschien tijd voor een wetterpuppetje?

Geen idee eigenlijk.Mekkie schreef:Ach gos al die krulletjes![]()
goed gedaan hoor 8 pupjes.
Is er een specifieke reden dat wetter bevallingen lang duren?
Mama Saar begon in de avond van 3 augustus 2000 met bevallen. En helemaal ter ere van mij (omdat ik op die dag 33 werd) is de geboortedatum op 3 augustus gezetWilm@ schreef:Kortom, ik heb geen clou hoe dit soort zaken gaan als een nest op 2 verschillende data wordt geboren?
jan en zn broertjes en zusjes zijn op de 13e en de 14e juni 2003 geboren.Marion. schreef:Mama Saar begon in de avond van 3 augustus 2000 met bevallen. En helemaal ter ere van mij (omdat ik op die dag 33 werd) is de geboortedatum op 3 augustus gezetWilm@ schreef:Kortom, ik heb geen clou hoe dit soort zaken gaan als een nest op 2 verschillende data wordt geboren?![]()
![]()
![]()
(maw, de fokker mag dan zelf de datum kiezen maar alle pups krijgen dezelfde geboortedatum)