Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yes plassen tegen Ruby
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Yes plassen tegen Ruby
Ruby is een vrij onderdanig hondje,nu was ze met mijn dochter buiten en ja hoor ze was weer het boompje.
Een hondje zelfde soort idee en maat als haar dat ze al lang kan,ging haar besnuffelen en hup poot omhoog en beplassen.
Nu halen we haar natuurlijk snel weg maar het valt wel op dat onderdanige hondjes vaak het slachtoffer zijn van reutjes.
Hebben jullie ook van die pispaaltjes.
Een hondje zelfde soort idee en maat als haar dat ze al lang kan,ging haar besnuffelen en hup poot omhoog en beplassen.
Nu halen we haar natuurlijk snel weg maar het valt wel op dat onderdanige hondjes vaak het slachtoffer zijn van reutjes.
Hebben jullie ook van die pispaaltjes.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Re: Yes plassen tegen Ruby
Roos plast altijd op Sjon z'n kop, de trut. Maar echt onderdanig is Sjon bepaald niet te noemen, haha. Hij neemt overigens ook wel wraak, indien mogelijk. 
- twinkeltje
- moderator
Lol die doen het voor de fun,Ruby vind het ook niet erg ,maar we halen haar er toch mooi weg.
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Tja hier staat Tassia opvang collie vaak in de weg op moment dat Kay zijn poot optild. Nu heeft Kay diep respect voor Tass, maar ze is er altijd net op het verkeerde moment. Een mooie witte kraag is vaker gelig. Getver.

-
chrico
- Zeer actief
Shai wil ook nog wel eens pispaal zijn door onder 1 van de plassende mannen ineen heftig te moeten snuffen zodat de pies over haar kop komt maar er tilt gelukkig niet 1 hond zijn poot op om bewust tegen haar aan te zeiken 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Nacho pist ook weleens tegen een andere hond aan, maar alleen als die hond stilstaat of zelf aan het zeiken/schijten is. Dan staat er geen boom in de buurt, dus pist hij maar tegen iets anders aan. 

- sabje84
- Actief
- Mijn ras(sen): Jackrussel,Staffordshire bullterrier
hier gebeurd het idd alleen als er al 1 staat te plassen en de ander daar net wil ruiken.
Maar gister zat er een stafford te poepen en wou er 1 van de jackrussels ff aan die poep ruiken terwijl hij nog niet klaar was.
bah bah wat een stom gezicht trok hij zeg toen er een keutel op zijn neus viel ...
Maar gister zat er een stafford te poepen en wou er 1 van de jackrussels ff aan die poep ruiken terwijl hij nog niet klaar was.
bah bah wat een stom gezicht trok hij zeg toen er een keutel op zijn neus viel ...
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nina pist ook over pfaffke heen...maar ja die zit ook altijd overal met zijn neus bij

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
maar het gaat niet om per ongeluk toch? Echt een hond die moedwillig zijn poot optilt en over jouw hondje heenpist? Dat zie je toch minder vaak, lijkt me.. ik vind het best raar iig
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
één keer meegemaakt dat een klein hondje erg opdringerig, indruk probeerde te maken op Browny. ook wou hij hem bereiden, toen Browny alles negeerde wilde hij ook tegen hem aan zeiken
ik had het net op tijd door en brulde 'UH'. hierdoor het was een mislukte actie 

- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
vaak pissen vreemde reuen wel tegen mij aan, en ik ben nou niet bepaald een onderdanig typje 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Haddock (van Forestmeisje) steekt wel eens zijn kop onder Boyke, zodat die onbedoeld over zijn kop piest
Boyke kan best een haantje zijn soms, maar hij heeft nog nooit expres tegen een andere hond aan geplast 
- twinkeltje
- moderator
Nou het is ook geen dagelijkse bezigheid hoor van de reutjes maar wel vaker dan Happy daar heb ik het nooit meesbientje schreef:maar het gaat niet om per ongeluk toch? Echt een hond die moedwillig zijn poot optilt en over jouw hondje heenpist? Dat zie je toch minder vaak, lijkt me.. ik vind het best raar iig
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Bikkel deed dat altijd heel erg bij Woopy.
Cash gebeurd het een enkele keer dat hij over Woopy heen plast.
Cash gebeurd het een enkele keer dat hij over Woopy heen plast.

Cash v Heiligental en Flow.
- Stewie
- Actief
- Mijn ras(sen): Parson russel terriër
Onze inmiddels overleden malthezer werd ook wel eens onder gepiest door een reu in de buurt. Bewust zoals ts ook verteld.
Ook heeft hij zelf een keer bewust over m'n pa z'n handen geplast toen pa de bench dicht deed.
Heb het verder eigenlijk nooit meegemaakt, wel dat ze de neus eronder douwen en een gratis douche krijgen.
Ook heeft hij zelf een keer bewust over m'n pa z'n handen geplast toen pa de bench dicht deed.
Heb het verder eigenlijk nooit meegemaakt, wel dat ze de neus eronder douwen en een gratis douche krijgen.
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- Aantal honden: 1
Nee Max piest niet over andere honden heen, hij gaat eerder bovenop andere honden zitten terwijl ze liggen
En dan ook écht zitten, met z'n kont op de rug van de liggende hond. Doet 'ie bij Tessa ook soms. 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
blondie
- Zeer actief
Nee niet bewust. Wel een paar keer als een teef ook wilde ruiken wat Finn zo interessant vond aan een bepaalde plek terwijl hij net op dat moment besloot te markeren
Bewust over een andere hond heen zeiken is nooit aan de hand geweest ook niet andersom.
Bewust over een andere hond heen zeiken is nooit aan de hand geweest ook niet andersom.