blacky schreef:Scheepie schreef:Ach RTL zend dit najaar ook de boerenbruiloft uit, waarin boeren hun bruid kunnen vinden, die formule heb ik al eerder gehoord...
Als het echt werkt en met asielhonden is het mooi, maar als maar niet met al zulke programma's , dan denk ik aan de Bachelor of andere datingshows, dat na 2 maanden blijkt: De uitgekozen hond paste toch niet zo goed bij de familie...
Ze brengen wel steeds 6 asielhonden in beeld of die nu wel of niet bij de baasjes passen ze zijn wel met hun kop op tv geweest. En ja wat is er nu mooier dan met je nieuwe hondje op straat te lopen en iedereen te vertellen dat die van jou wel mooi op tv is geweest in dat programma van Nans en dat je helemaal voor hem gevallen bent en jij er nu mee opstraat loopt.
Dat is nog mooier dan met een dure ras hond te lopen pronken.
Als hij dan niet zo is, zoals je op tv dacht, dan breng je hem gewoon weer terug naar het asiel.
Hoop mensen zijn heel makkelijk en worden door het moment geraakt, zonder aan de gevolgen te denken. Daarom zit het asiel ook zo vol.
Zullen best honden zijn die zo een baasje vinden, maar ben bang dat sommige misschien de dupe worden.
Trouwens wat ik een mooi initiatief vond, over Martin Gaus gesproken. Laatst was er een dogwalk speciaal voor asielhonden met Martin Gaus en Fabienne, die de honden voorstelde en mensen die een hond uit het asiel wilden aanschaffen konden komen kijken en kennismaken. Dat vind ik een beter initiatief en heeft geen kijkcijfers nodig.
Trouwens de nieuwe soort natteneuzenshow van Martin Gaus op RTL lijkt me leuk. Heb toevallig pas op de hondeschool een oude herhaling gezien, was leuk, agility etc. Enthousiaste honden en baasjes. Ik ga kijken!