Nou dit dus.Marjoleine schreef:Nou, bij mij welluna2906 schreef: Overigens krijgt een hond niet minder beweging als hij aangelijnd loopt hoor? Ik ren even goed een stuk met haar mee, als ze graag wil rennen. Aangelijnd lopen betekent niet dat je enkel door de woonwijken wandelt. Ik loop exact dezelfde routes, met als enige verschil dat ze aan de lijn blijft en niet los loopt.
Ten eerste heb ik er vier en ten tweede galoppeer ik niet als een jonge hinde mee met het spul.![]()
Ik schat dat ze hier viermaal de afstand lopen die ik loop en in heel wat hoger tempo (en ik loop echt stevig door).
Als ik zie hoeveel keer Cash al heen en weer is gerend tegen de tijd dat ik een paar meter verder ben..... hera net zo.
Verder heb ik nooit zoveel problemen met loopse teven. Tot nog toe heb ik altijd reuen gehad die ook onder die omstandigheden gewoon blijven luisteren.
Als Hera loops is zoek ik de boel ook niet op maar het is hier over het algemeen altijd zo rustig dat ik nog nooit te maken heb gehad met een geile reu.