Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb er een verwende eter van gemaakt.
Moderator: moderatorteam
- hondje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
- Aantal honden: 1
Re: Ik heb er een verwende eter van gemaakt.
Mijn weegschaal is niet meer je van het (ouderwets ding) maar ga een keer een nieuw inschatten dat lijkt mij wel handig idd dat ik het ook zelf kan doen.
Het is een actief hondje, gaat 2 keer per week flink los in het bos, 1x per week hondenschool (waar ze ook in haar koppie goed moe word) en dan de dagelijkse wandelingen. Had altijd wel het idee dat ze meer nodig had omdat ze nog groeide maar nu de groei eruit is moeten we wel maar meer op haar letten.
Zal wel even laten weten hoe het gegaan is bij de DA, wat die van haar modelletje vind.
Het is een actief hondje, gaat 2 keer per week flink los in het bos, 1x per week hondenschool (waar ze ook in haar koppie goed moe word) en dan de dagelijkse wandelingen. Had altijd wel het idee dat ze meer nodig had omdat ze nog groeide maar nu de groei eruit is moeten we wel maar meer op haar letten.
Zal wel even laten weten hoe het gegaan is bij de DA, wat die van haar modelletje vind.

Daisy 12-08-2010
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
hier loopt ook een jack Hussel, en je hoeft echt maar weinig te voeren, ze krijgen hier ook meestal wel een klein kauwkluifje. bij onze grote hond gaat dat inderdaad in zijn holle kies. maar die kleine haar buikje zie je bijna groeien.
dat is wel een nadeel van een klein hondje. ze zijn snel te dik. dus dat wordt hier altijd achter de bal aanrennen
van smuldier krijgt ze nog niet eens 200 gram per dag. maar ze is gesterriliseerd. misschien dat dat ook meetelt.
dat is wel een nadeel van een klein hondje. ze zijn snel te dik. dus dat wordt hier altijd achter de bal aanrennen
van smuldier krijgt ze nog niet eens 200 gram per dag. maar ze is gesterriliseerd. misschien dat dat ook meetelt.
- hondje
- Zeer actief
Nou heb ze gewogen 5.3 kilo. Ze heeft gister een prik gehad tegen de misselijkheid want ze liep alleen maar slijm te spugen. Helaas maar kort gewerkt. Vanmorgen had ze honger en heeft ze gegeten als vanouds alleen vanavond en op de dag weer niets.
Ik heb tabletjes tegen de loopsheid gekregen. Die moet ik nu 10 tot 12 dagen geven dus ben benieuwd.
Ik heb tabletjes tegen de loopsheid gekregen. Die moet ik nu 10 tot 12 dagen geven dus ben benieuwd.

Daisy 12-08-2010
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Mooi gewicht voor een JR, wat voor slijm spuugde ze. Zirka die spuugt volop geel slijm (gal) als ze erge honger heeft en das meestal op de superactieve dagen.
- hondje
- Zeer actief
Voornamelijk doorzichtig slijm, geel heeft ze van de week ook gehad. Moet erg snel zijn als ze spuugt want ze lebbert het meestal meteen op.
Vanmorgen weer/nog niet gegeten. Gisterochtend weer voor het laatst
Ga zo uit het werk even in de dierenwinkel andere smaken halen, ze hebben hier Renske en Prins KVV. Misschien doet iets nieuws eten. Kreeg vanmorgen het tabletje er niet in omdat dit met het eten gegeven dient te worden ivm misselijkheid. Durfde het tabletje (nou kwart ervan) ook niet zo maar zo te geven.
Vanmorgen weer/nog niet gegeten. Gisterochtend weer voor het laatst

Daisy 12-08-2010
-
loony
- Zeer actief
Patterdale Terrier
- Contacteer:
Blijf toch niet zo mutsen, zo ga je het alleen maar erger maken.
- hondje
- Zeer actief
Door wat anders aan te bieden bedoel je?

Daisy 12-08-2010
-
loony
- Zeer actief
Patterdale Terrier
- Contacteer:
Idd zo blijf je aanmutsen met die hond en blijft het een moeilijke eter, maar ieder zijn eigen meug uiteindelijk.
Hier hebben de honden maar te eten wat de pot schaft. Tzou nogal wat worden als ik 7 verschillende maaltijden moet maken.
Hier hebben de honden maar te eten wat de pot schaft. Tzou nogal wat worden als ik 7 verschillende maaltijden moet maken.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Nogmaals: een dag of wat niet eten, is echt niet erg. Wij vinden het vervelend en zielig en verontrustend, maar het kan voor je hond geen kwaad. Ze is misselijk door de schijndracht, en heeft dus geen trek. Laat haar maar even een paar dagen. Biedt het eten wel aan, maar neemt ze het niet, dan is het ook niet erg. Binnen een paar dagen gaat ze vanzelf weer eten!
RIP Cena
- hondje
- Zeer actief
Ha ha ja daar heb je wel gelijk in. Met 7 honden zou dat wel een feest worden.loony schreef:Idd zo blijf je aanmutsen met die hond en blijft het een moeilijke eter, maar ieder zijn eigen meug uiteindelijk.

Daisy 12-08-2010
- hondje
- Zeer actief
Weet wel dat wolven in de natuur ook zo een week zonder eten kunnen maar ja bij je eigen beessie is dat altijd zo moeilijk om daar aan te denken als ze zo sneu zijn. Ze eet nu al amper en sommige dagen niets vanaf vorige week maandag.SannePP schreef:Nogmaals: een dag of wat niet eten, is echt niet erg. Wij vinden het vervelend en zielig en verontrustend, maar het kan voor je hond geen kwaad. Ze is misselijk door de schijndracht, en heeft dus geen trek. Laat haar maar even een paar dagen. Biedt het eten wel aan, maar neemt ze het niet, dan is het ook niet erg. Binnen een paar dagen gaat ze vanzelf weer eten!

Daisy 12-08-2010