Maar als één van ons ook maar 1 oog opent dan liggen ze alletwee weer op bed
O ja, en één van de katten ligt altijd naast mijn hoofdkussen
Moderator: moderatorteam

Magic schreef:Hier geen dieren in bed. Vroeger sliepen de katten wel bij mij (uit noodzaak ivm dat mijn studentenkamer maar uit één vertrek bestond) maar nu hebben ze hun eigen zolder en ik mijn bed weer terug.
Met Magic erbij zou ik geen oog dicht doen.
Hoe doen de hond-op-bed-slapers dat eigenlijk met de huwelijkse plichten? Om dat maar even zo te noemen
Magic schreef:
Hoe doen de hond-op-bed-slapers dat eigenlijk met de huwelijkse plichten? Om dat maar even zo te noemen

Skadi geeft ook aan dat ze álles wat enigszins eetbaar is op wil eten, ze in de vensterbank wil liggen, ze kuilen in de tuin en de bank wil graven, ze mijn planten wil opeten, ze de katten precies wil vertellen wat ze wel en niet mogen (helemaal niks) en nog véél meer dingen.Wilma schreef:Ik weet niet of het met weekhartig te maken heeft. Ze geven zelf aan het graag te willen denk ik?
Ja, herkenbaar, voor Kaiou dan tochMiranda schreef: Hoe ouder, hoe toegeeflijker.
Herkenbaar?

Wat een schat is het toch, alles voor het vrouwtjeKaiou schreef:Ja, herkenbaar, voor Kaiou dan tochMiranda schreef: Hoe ouder, hoe toegeeflijker.
Herkenbaar?![]()
Ik wilde al vanaf hij net bij mij was dat hij gezellig bij mij op de kamer zou slapen, deden mijn vorige honden ook.
Maar hij wilde dat nooit![]()
Na drie jaar, ongeveer een half jaar geleden, heeft hij eindelijk toegegeven![]()
Hij komt gezellig mee naar boven, ligt naast mijn bed (niet op bed, dat gaat hem echt te ver) en gaat, onmiddellijk nadat ik in slaap gevallen ben volgens mij, als een haas weer naar beneden om uitgebreid op de bank te liggen
Weekhartige ouwe sukkel dat het er isKaiou schreef:Na drie jaar, ongeveer een half jaar geleden, heeft hij eindelijk toegegeven![]()
Miranda schreef:Nou, die witte is meegeweest.
Ze heeft tot manlief in bed kwam naast me gelegen.
Toen die in bed kwam moest ze opschuiven.
Ze ging 10 seconden zo liggen, besloot dat dat te weinig ruimte was voor haar en sprong van bed af en ging op haar kleedje liggen dat ik mee had genomen.
Om 6.22 sprong ze op bed.
*hijghijg* *pieppiep* Ik mompel slaperig: "Ga wég Skadi, ga slapen" *kwispelkwispel* *liklik* Wákker wworden, mamma!
Toen heb ik d'r maar naar beneden geknikkerd en heb nog even verder geslapen.
Het was wel gezellig, ja
Nou, zó veeleisend zijn ze hier niet.Miranda schreef:Skadi geeft ook aan dat ze álles wat enigszins eetbaar is op wil eten, ze in de vensterbank wil liggen, ze kuilen in de tuin en de bank wil graven, ze mijn planten wil opeten, ze de katten precies wil vertellen wat ze wel en niet mogen (helemaal niks) en nog véél meer dingen.Wilma schreef:Ik weet niet of het met weekhartig te maken heeft. Ze geven zelf aan het graag te willen denk ik?
Ze geeft echt aan dat ze dat heel graag wil![]()
Maar tóch mag ze het niet

Miranda schreef:Ik was gisteravond daadwerkelijk teleurgesteld.
-knip-
Wou ze niet mee, de muts

Miranda schreef:Ik heb geen huwelijkse plicht.
Wel huwelijkse pret.