Een knobbel aan de linkerzijde van zijn neus is naar alle waarschijnlijkheid kanker...morgen gaat hij met een roesje voor een rontgenfoto, dan zal blijken dat we het over een ontstoken kies/ kaak hebben of over een tumor.
Gezien alle symptomen afwezigheid van pijn, goed kunnen en willen eten en dergelijke zal het waarschijnlijk een bevestiging zijn van wat we al hadden verwacht.
Ik heb besloten dat als ik het op de foto's kan zien, ik graag wil dat we tijdens het roesje voor de foto voor de laatste spuit zullen gaan. Ik wil niet afwachten hoe het verder zal gaan en wanneer we dan wel een besluit zullen gaan nemen. Gedwongen door de omstandigheden van dat moment.
Is het toch een ontsteking oid dan gelijk opereren maar mijn gevoel zegt dat dat niet aan de orde zal zijn, al hoop ik het met heel mijn hart...ik kan nog lang niet zonder hem maar ik wil ook geen lijdensweg.
Ik type dit met zo'n vreselijk verscheurd hart en hoop toch zo dat het mee gaat vallen en dat ik morgen opgelucht kan typen dat die ouwe weer aan mijn voeten ligt.

TARAK