Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat we vandaag weer hebben meegemaakt.....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Wat we vandaag weer hebben meegemaakt.....

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Nou, weer wat meegemaakt vandaag.... :O:

Wij zitten hier momenteel in La France bij onze schoonouders. Mijn schoonpa was ergens anders een hek gaan schilderen en toen hij 's middags thuis kwam had hij in iedere hand een pupje. Volgens mij Jack Russels. :I:

Waar hij aan het schilderen was, had iemand ze over het hek gezet :evil: (want toen hij aankwam waren ze er nog niet). Ze hadden hem gevonden en bleven natuurlijk de hele tijd bij hem rondlopen en hij heeft ze dan natuurlijk ook meegenomen. :mrgreen:

Wij hebben wat brokjes in het water gedompeld, zodat ze wat zachter werden en hebben ze aan hun gegeven. Het waren 1 reutje en 1 teefje en ze waren echt ontzettend lief.....constant kwispelen. :I: Ook vraten ze de oren van het hoofd, dus hun eetlust was ook in orde. Ze hadden een mooie glimmende vacht, heldere oogjes en een bol buikje. :ok:

Zo mooi ook om te zien hoe de pups hier een warm welkom kregen van de honden hier en van onze Haakon. Ze wilden allemaal even snuffelen aan de kleintjes en waren allemaal heel erg lief en rustig. Heel vertederend en hartverwarmend om te zien dat zo'n grote kanjer als Haakon zo voorzichtig is met de pups. :I:

We hebben ze daarna naar het dierenasiel gebracht en daar werden ze vol liefde van ons overgenomen. Het teefje kreeg meteen allemaal kusjes op haar snuutje :I: en ze werden direct gecontroleerd op gezondheid. Ze waren allemaal vertederd door de aanblik van deze lieve kleine scheetjes. :D Volgens de dierenarts daar waren ze 8 weken, dus gelukkig niet jonger.

Ze zullen vast snel een nieuw baasje hebben, want het waren echt ontzettend lieve beestjes en ik snap echt totaal niet hoe iemand tot zoiets in staat kan zijn..... :O: :schrik: :evil: :ugh: :U:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Diaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner Sennen
Aantal honden: 1

Re: Wat we vandaag weer hebben meegemaakt.....

Ongelezen bericht door Diaantje »

Ah gossie, je zou ze toch he... En Haakon is gewoon een kanjer :I:
Afbeelding
Tessa 3-03-2008 - 10-11-2011 †
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”