Haar Westie Luna (waarmee Room en Juul een aantal maanden in 1 huis gewoond hebben) is aangevallen door twee Staffords.
Hoe het allemaal precies is gebeurd weet ik niet, ik was er niet bij.
Maar de ouders van mijn vriendin waren op vakantie en dan nemen zij Luna meestal mee samen met hun eigen Westie.
Ze liepen ergens langs de kade (ze hebben een boot) en daar lag een andere boot met een gozer die twee Staffords bij zich had. De honden lagen niet vast en vlogen zo de boot af en vielen Luna met z'n tweeën aan!
Hoe het allemaal verder is gegaan weet ik niet, ik weet alleen dat de moeder van mijn vriendin haar hele armen blauw heeft geslagen op die honden.
Godzijdank is Luna er levend uit gekomen, ze heeft wel heel wat hechtingen.
Alleen ze is nu heel erg bang geworden, als ze een poep of plas doet en wat geritsel hoort schiet ze meteen in paniek weg.
Van de week ga ik even met Room of Juul bij haar langs omdat ze hen kent en dat vertrouwd is, en zo hopen we voorzichtig haar angst wat weg te nemen.
Of het gaat helpen weet ik niet, en misschien reageert ze wel helemaal niet angstig op Room en Juul aangezien ze die goed kent, maar je weet het nooit met zo'n ingrijpende gebeurtenis.
Ik ben zo blij dat Loeniepoenie nog leeft zeg...