Beike06 schreef:Sonnie1983 schreef:Heb ooit bij de boerenbond koekjes gehaald gemaakt van zalm. stinken joh die dingen! ze hebben ook gelijk de hele zak samen gekregen bah wat een lucht haha
Ook zijn ze hier dol op gedroogde kipfilet, kun je ook zo in de winkel kopen. Die knip ik dan in stukjes.
Je hebt ook van die bacon smaak dingen, die kan je gewoon in stukjes breken. Kom ff niet op de naam. Maar daar zijn ze bij ons ook dol op.
Rodi worst zijn ze bij ons ook dol op.
En kaas die ik in kleine blokjes snijd ook.
Frolic hoor je ook vaak dat honden dat lekker vinden als beloning.
Kun je er wat mee?
Je bedoeld die Beggin' Strips, denk ik.
Die zouden misschien wel eens kunnen werken, denk ik.
Worst en kaas is wat lastig mee nemen, omdat het in mijn jaszak moet.
Dan wordt het zo'n smurrie
Frolic is ook een goede, maar dat werkt niet elke keer, voor afwisseling is het leuk.
Beggin's Strips inderdaad. Die vinden ze hier geweldig
Worst en kaas doe ik altijd in een plastic zakje en dan in mijn jas zak. Voor het oefenen zorgen dat het zakje open is in je jaszak zodat je er makkelijk wat uit kan pakken.
Ik heb laatst een zakje pedigree gekocht als beloning te gebruiken. Gewoon keer voor afwisseling. Dat vinden ze ook heel lekker.
Je hebt ook van die zachte reepjes of staafjes, die kan je ook in stukjes breken dat is ook lekker bij die honden van ons.
Maar ben wel blij dat ik niet zo'n lastige honden heb hoor

je merkt wel wat ze wel super lekker vinden, maar eigenlijk eten ze qua koekjes/beloningen/botjes alles wel.
Van mijn schoonouders was ook elke keer kijken van wat zullen we nu weer eens verzinnen, die was dan ook weer ergens op uitgekeken.
Wat ook nog kan is boterham met pindakaas smeren, eventueel dubbele boterham en dat heel klein snijden. Pindakaas of leverkaas zijn ze nl ook dol op.