Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooi die zijdehoenders! En die kleintjes zijn schattig
Wij hebben hier ook kippen rondlopen (momenteel 11 stuks). Allemaal verschillende rassen. Leuke beesten, kippen
Loopt je hond ook los tussen de kippen?
Die van ons hebben we aan de kippen moeten laten wennen. Hoge prey drive, en nog nooit een kip van zo dichtbij gezien, maar nu loopt'ie gewoon los tussen de kippen. Zijn we best trots op
MrsKaia schreef:Mooi die zijdehoenders! En die kleintjes zijn schattig
Wij hebben hier ook kippen rondlopen (momenteel 11 stuks). Allemaal verschillende rassen. Leuke beesten, kippen
Loopt je hond ook los tussen de kippen?
Die van ons hebben we aan de kippen moeten laten wennen. Hoge prey drive, en nog nooit een kip van zo dichtbij gezien, maar nu loopt'ie gewoon los tussen de kippen. Zijn we best trots op
Nee Knoep loopt niet tussen de kippen, ze vindt ze net iets té leuk
Kipjes lopen wel eens los in de tuin, 1x was ik weg en had vriendlief Knoep in de tuin gelaten. Toen ik thuis kwam en de deur open zag staan schrok ik me dood, verschrikt keek ik om me heen en telde ik snel de kippen...ze waren er allemaal nog. En Knoep....die zat in het kippenhok poepjes te eten
O ja, de poepjes vinden ze vaak ook erg interessant Wat een geluk dat hij niet aan de kippen is begonnen Dat tellen van de kippen herken ik. Dat is hier wanneer er paniek is geweest vanwege een roofvogel of een coyote. Dan stuiven we naar buiten, kijken wat er aan de hand is, en vervolgens tellen we de kippen
Wat doe je met de extra haantjes? Kookpot?
Mag je me altijd eens je slachttechniek uitleggen. Ik plan namelijk ook kipjes te kweken (en te vertroetelen) en de extra haantjes op te eten.
Wat doe je met de extra haantjes? Kookpot?
Mag je me altijd eens je slachttechniek uitleggen. Ik plan namelijk ook kipjes te kweken (en te vertroetelen) en de extra haantjes op te eten.
Nee de haantjes gaan als ik ze niet kwijt raak de kliko in. Klinkt heel rot maar niemand zit op haantjes te wachten.
Normaal heb ik altijd zijdehoenders, deze hebben zwart vlees en zwarte botten en niemand wil ze eten, ondanks dat ze eetbaar zijn. Nu toevallig cochins maar dat ene kuiken is de moeite niet.
Vorig jaar 1 kuiken geplukt voor Knoep maar zelfs die haalde haar neus er voor op.....(zijdehoen dus)
Probeer je ze ook niet eerst diervriendelijk kwijt te raken?
Leuke beestjes, trouwens!! Ik vind dat zwart-witte geelkoppie zo geinig.
En die zwarte... meíd, wot zitjè haarrrr déftug! (leids voor: meid wat zit je haar deftig)
Ik ben verliefd op je zijdehoenders! Ik heb er zelf 5, ze zijn echt zo leuk! Denk alleen dat ik er 2 hanen tussen heb zitten, dus moet er daarvan helaas 1tje weg
linda1985 schreef:Ik ben verliefd op je zijdehoenders! Ik heb er zelf 5, ze zijn echt zo leuk! Denk alleen dat ik er 2 hanen tussen heb zitten, dus moet er daarvan helaas 1tje weg
Ik weet niet hoe oud ze zijn maar als je een foto stuurt kan ik je zo zeggen of het hanen zijn