Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen Lupa kvv?
Moderator: moderatorteam
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Ervaringen Lupa kvv?
Ik ben net aan het rondkijken op hun site en ik vraag me af of er mensen hier zijn die lupa voeren? Zo te zien zijn al hun kvv's compleet, dat spreekt me erg aan omdat je dan heel veel smaken/soorten hebt waarmee je dus kunt afwisselen (paard, lam, vis, vlees, pens etc). en wat moet ik me voorstellen bij puppy compleet? Is dat alleen wegens de kleinere porties (per 200 gr ipv 1 kilo)?
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
-
tineke
Re: Ervaringen Lupa kvv?
Wij bestellen er best regelmatig en zijn er zeer tevreden over ,zowel over de voeding en snacks alswel over de service 
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
De puppy compleet ken ik niet.
Maar al die andere smaakjes wel, ik geef ze als afwisseling, mijn honden vinden ze heerlijk.
Maar al die andere smaakjes wel, ik geef ze als afwisseling, mijn honden vinden ze heerlijk.
Laatst gewijzigd door samantha! op 02 jul 2011 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ja, ik voer het nu een tijdje en ben erg tevreden erover!
De puppycompleet ken ik trouwens niet. Misschien iets fijner gemalen?
De puppycompleet ken ik trouwens niet. Misschien iets fijner gemalen?
- Naima
- Zeer actief
Als het goed is komt er voor de herfst stroomaansluiting in de schuur en daar een extra vriezer. Daar zou ik dus wel wat in kwijt kunnen en je hoeft geen megaporties te bestellen dacht ik? Tot die tijd kan ik mijn moeder heel lief aankijken, die heeft een megavriezer 
- dagmar88
- Zeer actief
Hier hetzelfde, maar met de kvv voor honden geen ervaring.tineke schreef:Wij bestellen er best regelmatig en zijn er zeer tevreden over ,zowel over de voeding en snacks alswel over de service
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Nee hoor, ik bestel meestal maar 30/40 kilo ineens en dan de nodige snacks, maar dat is verder geen probleem.Expecting schreef:Als het goed is komt er voor de herfst stroomaansluiting in de schuur en daar een extra vriezer. Daar zou ik dus wel wat in kwijt kunnen en je hoeft geen megaporties te bestellen dacht ik? Tot die tijd kan ik mijn moeder heel lief aankijken, die heeft een megavriezer
Wel moet je boven een bepaald bedrag zitten willen de verzendkosten gratis zijn, maar daar voldoe ik meestal wel aan.
Ben nu aan het wachten op een reactie van hun over de nieuwere smaken die ze hebben. (Kyra mag niet alles hebben ivm allergie) maar dan ga ik het waarschijnlijk daar op halen. Is voor ons goed te doen en van de smaak die wij voornamelijk voeren hebben ze ook een afhaalprijs. Scheelt toch ook weer
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Je hoeft niet zoveel te bestellen maar bij minder dan 50,- betaal je 20,- bezorgkosten.
Bij minder dan 125,- betaal je 15,- transportkosten.
En boven de 125,- bezorgen ze gratis.
Bij minder dan 125,- betaal je 15,- transportkosten.
En boven de 125,- bezorgen ze gratis.
-
tineke
Wij bestellen er van alles ,ook mixen vooral de zalm omdat dat hier niet favoriet is tenzij het gerookt isdagmar88 schreef:Hier hetzelfde, maar met de kvv voor honden geen ervaring.tineke schreef:Wij bestellen er best regelmatig en zijn er zeer tevreden over ,zowel over de voeding en snacks alswel over de service
Die heeft ze ook weleens zalmsnijlingen en daar zijn ze wel dol op.
Pens ,en hart haal ik ergens anders en kip ook.
Maar haar service is prima en haar spullen ook en ik vind de prijs daarvoor ook redelijk
- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wij bestellen er altijd! Super goed hoor, nooit over te klagen.
Kira kon geen botten meer knagen toen ze ouder werd, dus zij kreeg snijlingen en de mixen van Lupa!
Bevielen goed, ze vinden ze lekker en poep etc. alles prima.
Ook nu bestel ik regelmatig de vis mixen nog wel, die vindt Tease zo lekker!
Kira kon geen botten meer knagen toen ze ouder werd, dus zij kreeg snijlingen en de mixen van Lupa!
Bevielen goed, ze vinden ze lekker en poep etc. alles prima.
Ook nu bestel ik regelmatig de vis mixen nog wel, die vindt Tease zo lekker!
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010

- Naima
- Zeer actief
Ik vind de prijs ook best redelijk, voor mij is het voordeel van veel verschillende compleetsmaken best wel belangrijk. Bovendien zijn een aantal smaken per kilo tussen de 2-3 euro, dat vind ik heel acceptabel. Madam hoeft niet iedere dag geit of paard.
- dagmar88
- Zeer actief
En áls mevrouw een keer paard wil, kan je ook even bij de barf producten kijken.
Daar heb je gemalen paard voor €2.00 per kilo
Naast 5 dagen per week compleet voeren is er best ruimte voor zo iets, of een pens dag of eens wat te knagen.
Naast 5 dagen per week compleet voeren is er best ruimte voor zo iets, of een pens dag of eens wat te knagen.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Goede tipdagmar88 schreef:En áls mevrouw een keer paard wil, kan je ook even bij de barf producten kijken.
Kyra mag veel dingen niet en ik wil even goed toch wat smaken afwisselen.
Ik wisselde het nu af met all animal konijn en haring, maar ik kan inderdaad beter dan bij de barf producten kijken. Die all animal is ook niet compleet (als je alleen deze 2 smaakjes gebruikt), maar die krijgt ze ook niet iedere dag.
- Naima
- Zeer actief
Hey wat een goede tipdagmar88 schreef:En áls mevrouw een keer paard wil, kan je ook even bij de barf producten kijken.
- dagmar88
- Zeer actief
Om te beginnen zijn nekjes (kip, eend) pens en kippen vleugel het makkelijkst.Expecting schreef:Hey wat een goede tipdagmar88 schreef:En áls mevrouw een keer paard wil, kan je ook even bij de barf producten kijken.
Naast 5 dagen per week compleet voeren is er best ruimte voor zo iets, of een pens dag of eens wat te knagen.Zijn er dingen die ze nog niet mag nu ze nog erg klein is qua 'knagen' haha?
Een paar weekjes later ook karkasjes, kippenpoot, sardines, makreel nog weer wat later bijvoorbeeld jonge geitenrib, konijnenkopjes, kalkoenvleugels, zalmkop.
Van jongs af aan vis geven vind ik zelf wel belangrijk; jong geleerd is oud gedaan en vette vis op het menu is erg gezond.
Wat je beter niet geeft is grote, kale botten. Runderknars/borstbeen zou ik ook nog even mee wachten.
In het begin moeten ze echt wel even 'oefenen'.
Charlie krijgt vanaf 13 weken kippenpoot, de eerste keer deed ze er een uur over, de tweede keer een half en niet veel later was het in 30 sec op
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Ik heb laatst van iemand 23 kg lupa vis gekregen. Wat een derrie, hier krijgen ze het nooit meer en ik heb zo'n 13 kg weer doorgegeven aan een derde persoon.....
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Gewoon lekker met gevogelte en kleine beestjes beginnen. Kiyoshi werkt al lamsstrotten wegExpecting schreef:Hey wat een goede tipdagmar88 schreef:En áls mevrouw een keer paard wil, kan je ook even bij de barf producten kijken.
Naast 5 dagen per week compleet voeren is er best ruimte voor zo iets, of een pens dag of eens wat te knagen.Zijn er dingen die ze nog niet mag nu ze nog erg klein is qua 'knagen' haha?
- Naima
- Zeer actief
Ja maar goed, hij eet ook zeilValerie schreef:Gewoon lekker met gevogelte en kleine beestjes beginnen. Kiyoshi werkt al lamsstrotten wegExpecting schreef:Hey wat een goede tipdagmar88 schreef:En áls mevrouw een keer paard wil, kan je ook even bij de barf producten kijken.
Rustig aan beginnen en binnen een mum van tijd zal ze een volleerd vleeseter zijn
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Naima
- Zeer actief
Valerie schreef:Hij leek van beide te genieten