Nu vraag ik mij alleen af hoe je 2 jack russells aan de walkydog koppelt?
Is het verstandig om een koppellijn erbij aan te schaffen?
Wie kan mij hier meer over vertellen?
Moderator: moderatorteam

waar kun je die hier krijgen in NL dan? Als ik google kom ik alleen om amerikaanse sites... ik zoek een gordel voor 3 honden....Stewie schreef:Ik heb z'n canicrossbelt sorry als het verkeerd getypt is. Dit is een zeer stevige heupgordel, met 3 ogen.
Ik heb hier dan ook regelmatig 3 honden aan bevestigd en stewie loopt eigenlijk alleen nog maar aan de heupgordel zelfs op de puppycursus ik vind het echt een uitvinding
Ik heb voor stewie aan een gewone nylonlijn een 2de klip laten zetten en verder een paar van die karbijnhaken eraan en daar het handvat van de riem doorheen werkt ook prima zo loop ik ooit met de flexi bevestigd

dat is toch niet haar vraag?Suzanne123 schreef:Ik vrees dat voor steppen hetzelfde geldt als voor fietsen: dat mag maar met 1 hond en die moet rechts van jou lopen.
Suzanne

En waarom mogen er dan niet 2 kleine honden naast elkaar lopen?Suzanne123 schreef:Ik vrees dat voor steppen hetzelfde geldt als voor fietsen: dat mag maar met 1 hond en die moet rechts van jou lopen.
Suzanne

Mag ik vragen wat voor koppellijn je gebruikt?ChantalBos schreef:Ik heb 2 honden aan de walkydog dmv een koppellijn, en 1 hond hou ik met de hand vast.

Ik heb een elastische van Hurtta. Ze zijn er alleen volgens mij niet meer, want ik heb ze in de uitverkoop gekocht op een show in Luxemburg.Brittje schreef:Mag ik vragen wat voor koppellijn je gebruikt?ChantalBos schreef:Ik heb 2 honden aan de walkydog dmv een koppellijn, en 1 hond hou ik met de hand vast.
Ik heb nu een verstelbare Hunter besteld.

Ja, daar zijn idd wetten / regels voor; vervelend maar het is niet anders.Brittje schreef:En waarom mogen er dan niet 2 kleine honden naast elkaar lopen?Suzanne123 schreef:Ik vrees dat voor steppen hetzelfde geldt als voor fietsen: dat mag maar met 1 hond en die moet rechts van jou lopen.
Suzanne
Zijn daar wetten voor?
Ik heb inmiddels een koppellijn besteld bij Dursydog, nadat ze mij gebeld hadden om mij er over te informeren.
Wat een service!![]()
Uiteraard laat ik ze eerst rustig aan wennen aan de step en met het mee lopen er van.
oke dat heb ik nooit geweten fietsten tot 2 jaar terug altijd met 4 bordeauxdoggen aan de lijn 2 links en 2 rechts nog nooit iemand die er wat van gezegd heeftSuzanne123 schreef:Ja, daar zijn idd wetten / regels voor; vervelend maar het is niet anders.Brittje schreef:En waarom mogen er dan niet 2 kleine honden naast elkaar lopen?Suzanne123 schreef:Ik vrees dat voor steppen hetzelfde geldt als voor fietsen: dat mag maar met 1 hond en die moet rechts van jou lopen.
Suzanne
Zijn daar wetten voor?
Ik heb inmiddels een koppellijn besteld bij Dursydog, nadat ze mij gebeld hadden om mij er over te informeren.
Wat een service!![]()
Uiteraard laat ik ze eerst rustig aan wennen aan de step en met het mee lopen er van.
Zolang de honden vastzitten weet ik niet of je echt in de problemen komt, maar mogen doet het niet!
Ik vind het zelf ook een eng idee... als de honden allebei een andere kant op willen of tegelijk dezelfde kant, kun je zomaar onderuit gaan lijkt me; het lijkt mij onveilig.
Suzanne

Suzanne123 schreef:Ik vrees dat voor steppen hetzelfde geldt als voor fietsen: dat mag maar met 1 hond en die moet rechts van jou lopen.
Suzanne