Nu ben ik ontzettend bang op darmperforatie of iets dergelijks.
Ik heb de da al gebeld, en die zegt je kan er nu niets aan doen. Zodra hij ziek wordt moet je komen.
Maar wat zijn precies de tekenen van ziek zijn? Waar moet ik op letten...?
Moderator: moderatorteam

Heeft dat nu nog zin?Esmay87 schreef:beetje raar dat de DA niets kan doen.. wij hebben ook zoiets meegemaakt en kregen toen ISOgel van de da mee.
Dat zorgt ervoor dat er een laagje over de scherpe delen heen komt zodat er geen perforatie kan plaatsvinden of in ieder geval het risico daarop flink verlaagd..
Zal eens terugbellen als ik jou was

DankjeMiranda schreef:Even tussendoor, om je te laten lachen door je bezorgdheid heen
Watten halen was toen tamelijk hilarisch.
Ik wou graag katoenen watten, en vroeg daarom bij de apotheek.
Zij zoeken, had ze niet. Komt ze terug met verbandwatten (ook goed hoor) en vraagt ze me wat ik er mee wil doen.
"Aan de hond voeren" zei ik met een uitgestreken gezicht.
Ken je dat gezicht dat mensen in winkels hebben als ze denken dat een klant iets volslagen achterlijks gaat doen maar ze wel beleefd willen blijven omdat het een betalende klant is?
Nou, dát gezicht trok ze.
"Euh...ik weet niet zeker....zou u dat nou wel doen?" klonk het aarzelend.
"Ja hoor, ze heeft iets scherps gegeten." zei ik opgewekt maar nog steeds met een stalen gezicht.
"Nou....maar om dan nou wa...misschien moet u dan naar de dierenarts?".
"Die heb ik al gebeld, en die raadde me dit aan.".
Ze keek nog steeds twijfelend, maar verkocht me de watten wel.
Eenmaal in de auto heb ik me bezeken van het lachen.
En de apothekersassistente had 's avonds bij de aardappelen weer een mooi verhaal te vertellen over die gek die haar hond watten voert