Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik woon in Den Haag, in een wijk met veel Staffs, Ambulls en allerhande breedgebekte beesten. Ik loop niet alleen om, ik loop of fiets helemaal niet meer vanaf mijn thuisadres. Ik ga eerst naar buiten, check of het veilig is, roep de honden die linea recta de auto inspringen en vertrek dan om kilometers verderop het spul uit te laden daar waar Stafford en co niet komen.dagmar88 schreef:dweysel schreef: Dagmar; Je loopt voor iedere stafford/pitbullachtige een blokje om...daar moet ik dus echt om lachen..zeg niet dat je ze strak moet passeren maar een heel blokje om...
Daarnaast zou ik niet anders op je reageren of je nou een spijkerbroek of pyama aan hebt...boeien...
Ik had het al nooit zo op dit soort honden en vreesde hun potentie en hun weinig verantwoorde eigenaren maar na een daadwerkelijke aanval vorig jaar waaraan mijn herderreu door mijn eigen handelen van de dood is gered wil ik er helemaal niets meer mee te maken hebben. Een normale hond blijft helemaal nergens bij een aanval van Staff en aanverwante types.