ik wens ze ook een supergoed huis toe, heel kritisch zijn hoor en ze niet aan de eerste de beste meegeven!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kittens van Baileys
Moderator: moderatorteam
- Rinne Roos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
- Aantal honden: 9
Re: Kittens van Baileys
oooo, te schattig! We hebben al 5 katten, maar anders wist ik het wel...
ik wens ze ook een supergoed huis toe, heel kritisch zijn hoor en ze niet aan de eerste de beste meegeven!
- Jacky_
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Re: Kittens van Baileys
Zelf ben ik nog niet heel hard op zoek geweest, heb het natuurlijk wel aan veel bekende mensen gevraagd. Het mannetje gaat als die 12,5 week is naar zijn nieuwe baasje en de andere twee waarschijnlijk ook zoiets. Ze zijn nog niet ontwormt, daar gaan mijn ouders over. 
Maar we zijn zeker kritisch (ik in ieder geval) naar de aankomende baasjes. Het liefst wil ik gewoon bekende mensen of via via, zodat ik af en toe nog wat kan horen over de kittens.
Over die slangen hoorde ik ook al ja, dat gebeurt volgens mij wel vaak. Vooral als je ze op marktplaats neerzet, wat ik zeker niet van plan ben.
Maar we zijn zeker kritisch (ik in ieder geval) naar de aankomende baasjes. Het liefst wil ik gewoon bekende mensen of via via, zodat ik af en toe nog wat kan horen over de kittens.
Over die slangen hoorde ik ook al ja, dat gebeurt volgens mij wel vaak. Vooral als je ze op marktplaats neerzet, wat ik zeker niet van plan ben.
15-03-2000 - 09-04-2013 We missen je grote vriend