Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Die op de derde foto kijkt wel een beetje duister hoor
De uitdrukking van de laatste twee foto's komt me hier heel bekend voor. Coren kan precies zo kijken.
Haha, ze wilden liever slapen dan op de foto denk ik
Die op de derde foto kneep net z'n ogen half dicht, vandaar dat het een beetje duister lijkt. Maar goed, echt normaal is hij ook niet
Hier heeft hij gekke zin en gaat koprollen maken
Laatst gewijzigd door Veronique & Kyra op 29 jun 2011 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Veronique & Kyra schreef:
Die op de derde foto kneep net z'n ogen half dicht, vandaar dat het een beetje duister lijkt. Maar goed, echt normaal is hij ook niet
Je moet hem eens zien gaan als ik hem dan ook nog aai ... Dan gaat hij op zijn rug liggen, alle poten wijd en maar rollen en ronken. Dan wordt hij zo gek dat hij soms gewoon omvalt hihi.
Veronique & Kyra schreef:
Hier heeft hij gekke zin en gaat koprollen maken
lekker geur afgeven op je meubels
Je moet hem eens zien gaan als ik hem dan ook nog aai ... Dan gaat hij op zijn rug liggen, alle poten wijd en maar rollen en ronken. Dan wordt hij zo gek dat hij soms gewoon omvalt hihi.
Lekker rauzen met je handen tussen z'n poten van kop naar buik .... Ze kunnen zo intens genieten. Enig nadeel, gister was het hier 30 graden in huis, zweette me kapot...gaan er ook nog eens 3 siamezen op je liggen...lekker warm vrouwtje ... en vrouwtje maar puffen
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! Groetjes, Sanne
Haha, heel herkenbaar, dat was hier gister ook. Naja, dan geen drie maar twee. En Kyra lag er ook nog eens ergens.
Zo is deze foto gemaakt tijdens een van de vorige vakanties. Ook bloedheet (vandaar in hempje en broek opgerold )
Wat je niet ziet is dat er naast me de andere kat lag en op mijn voeten een boxer. Hoezo beestenboel
Veronique & Kyra schreef:@Nanna: tot wanneer heb jij ze gefokt?
Zou wel heel toevallig zijn hoor, deze twee komen namelijk ook uit Brabant (als ik het goed heb onthouden)
Dat was ergens in een vorig leven Twintig jaar terug.
Zo oud zijn ze nog niet nee, zou ook wel heel toevallig zijn geweest anders
Ik heb een halve Siamees, onze Guus. Zijn moeder is een echte. Hij heeft wel het karakter van een echte Siamees, contactliggen, kan geweldig apporteren en miauwt de hele dag.
Geen charmante foto, maar je ziet wel dat hij siamezenbloed heeft