Daar kunnen ook nog wel flink discussies over gevoerd worden.DanseMacabre schreef:Dat vind ik zo bijzonder van een wetter. Hij/zij kiest jou en het zit ook goed dan.

Moderator: moderatorteam
Daar kunnen ook nog wel flink discussies over gevoerd worden.DanseMacabre schreef:Dat vind ik zo bijzonder van een wetter. Hij/zij kiest jou en het zit ook goed dan.
Open eens een topicbouvierpoedel schreef:Daar kunnen ook nog wel flink discussies over gevoerd worden.DanseMacabre schreef:Dat vind ik zo bijzonder van een wetter. Hij/zij kiest jou en het zit ook goed dan.
bouvierpoedel schreef:Had ik ook pasgeleden.
De pup kruipt het katten luik uit door de sloot ,richting weg en gaat recht voor een trractor staan.
Affijn boer helemaal blij .
En de hond ook die ligt lekker bij zijn baas op het erf aan de ketting.
Krijg je toch warme gevoelens bij zo'n match hoor.![]()
![]()
![]()
Ik zet je erbij op de wachtlijstirmaLeo schreef:Mij maakt het niet zoveel uit, ben toevallig op de leonberger gevallen , maar vind bijna alle rassen wel leuk, lichte voorkeur voor, grote honden, maar vind een york ook leuk.. hangoren of staand, maakt niet uit, normale gebitten / snuiten heel graag.
Liefst met gewone halflange vacht, mag met ondervacht, val niet op echte kortharen, maar als ik Felix wel eens tegenkom kan hij hier zo terecht..![]()
( lekker mannetje) ondanks zijn super korte vachtje, maar ja Felix is super- zijde- zacht om te voelen, heel bijzonder
hier sluit ik me ook bij aanMuk schreef:Ja, daar hou ik ook van. En daar moet natuurlijk een mooie massieve kop opzitten. Een Ier is groot, maar die heeft niet zo'n massieve kop als bijvoorbeeld een Newfoundlander.ArCee schreef:Ik val qua uiterlijk op honden die echt BODY hebben. Type kalf dus....ongeveer.
Honden die er echt staan, waarvan je in 1 oogopslag weet: Zo jij kunt tegen een stootje. Daar staat ff wat!!
Bij mij moet een hond echt H O N D zijn, niet alleen in uiterlijk, ook in gedrag. Niet teveel vermenselijken en af en toe een beetje dwars / eigenwijs zijn mag best
En eigenwijs hoort natuurlijk, een slaafse hond is te saai.