3 weken na de dekking begon ze al aan te zetten in de flanken

Dus wij verwachten begin augustus een nestje
Moderator: moderatorteam

We zijn voor een herhaling gegaan. Na veel wikken en wegen.LongFields schreef:Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!
Wie is de toekomstige vader?
nee, dat is niet de bedoelingNanna schreef:Gefeli! Gaat er ook wat van blijven?

Wat heeft hierbij voor jullie de doorslag gegeven als ik vragen mag?ladybird schreef:We zijn voor een herhaling gegaan. Na veel wikken en wegen.LongFields schreef:Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!
Dat mag jeLongFields schreef:Wat heeft hierbij voor jullie de doorslag gegeven als ik vragen mag?ladybird schreef:We zijn voor een herhaling gegaan. Na veel wikken en wegen.LongFields schreef:Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!
Ik kan me voorstellen dat je bij zo'n kleine populatie het liefst juist geen herhalingscombi's zou doen.

Ah, ok. Die mensen zouden alleen een pup willen uit deze combi en niet als je een andere reu zou hebben genomen?ladybird schreef:
We hebben een aantal aanvragen liggen voor deze combinatie.
Ben ook wel benieuwdNanna schreef:VERTELladybird schreef: er zit wat anders in de planning![]()

Ik gaf toch ook geen waarde-oordeel? Ik was gewoon benieuwd naar de reden, en die heb ik gekregen.Marjoleine schreef: Tegen een herhaling hoeft niks te zijn als er geen overvloed van in de fok is/komt, toch?
dat was natuurlijk in het kader van de herhalingLongFields schreef:Twee keer is natuurlijk ook weer niet nodig! (dubbelpost weggehaald)
idd vertel.................Beike06 schreef:Ben ook wel benieuwdNanna schreef:VERTELladybird schreef: er zit wat anders in de planning![]()