Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe springer bevestigen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Hoe springer bevestigen?

Ongelezen bericht door malinois »

Zonder dat je er met je hakken tegenaan komt tijdens het fietsen? :hmmm: Ik heb er gister eentje overgenomen maar als ik hem aan het frame van mn fiets bevestig, onder het zadel zeg maar.. dan kom ik er met mn hakken tegenaan met fietsen... :denken:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Hoe springer bevestigen?

Ongelezen bericht door Pemba »

Volgens mij had ik hem aan de as van het achterwiel vastzitten. Maar misschien was dat wel niet de bedoeling :wink:
Afbeelding
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

malinois schreef:Zonder dat je er met je hakken tegenaan komt tijdens het fietsen? :hmmm: Ik heb er gister eentje overgenomen maar als ik hem aan het frame van mn fiets bevestig, onder het zadel zeg maar.. dan kom ik er met mn hakken tegenaan met fietsen... :denken:

Je hakken wat meer naar binnen draaien
dus meer met o-benen fietsen ipv x-benen :LOL: :LOL:
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Bij mij gaat het precies, mijn voet gaat precies langs de bocht van de springer.
Je kunt hem wel ietsje draaien, dat hij zeg maar niet 90 graden op de buis staat maar ietsje meer naar achteren of naar voren zodat je misschien net wel ertussen past met je voet. Of net ietsje hoger/lager monteren.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik had hem ondersteboven zitten, ging prima :cheer:

Afbeelding
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ik had hem gewoon iets schuiner gedraaid.
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

ik heb hem ook schuiner naar achter staan...met een antislipmatje ertussen (anders schuift hij makkelijk naar voor)
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Gewoon iets hoger of lager vast zetten, en iets draaien.
:zweep:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Charles vd B schreef:
malinois schreef:Zonder dat je er met je hakken tegenaan komt tijdens het fietsen? :hmmm: Ik heb er gister eentje overgenomen maar als ik hem aan het frame van mn fiets bevestig, onder het zadel zeg maar.. dan kom ik er met mn hakken tegenaan met fietsen... :denken:

Je hakken wat meer naar binnen draaien
dus meer met o-benen fietsen ipv x-benen :LOL: :LOL:
ben al blij dat ik op de normale manier blijf zitten :Q:

bedankt iedereen ik ga es kijken of ie schuiner te zetten is idd....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

nou hij zit er op, ik raak niks meer en we hebben gefietst vandaag :cheer: een klein stukje maar na eerst een stuk gelopen te hebben met Xavi er naast om hem er aan te laten wennen... na enig protest vond hij het geweldig... ging vanmiddag alweer naast de fiets zitten :lol1:
Heb er nog wel een een extra lijntje aan die ik gewoon vasthou puur om nog enige controle te kunnen uitoefenen mocht hij ineens besluiten zich om te draaien oid.
Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Als het niet lukt ga dan naar de fietsenmaker. Die doet er een stoef rubbertje tussen zodat je fiets niet beschadigd en op die manier maakt hij je springer heel goed vast. Ik was €2,50 kwijt en het zit al heel lang muurvast.

Mocht ik het nu losmaken dan is mijn lak niet beschadigd en is daar dus geen roest ontstaan. :ok:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

malinois schreef:nou hij zit er op, ik raak niks meer en we hebben gefietst vandaag :cheer: een klein stukje maar na eerst een stuk gelopen te hebben met Xavi er naast om hem er aan te laten wennen... na enig protest vond hij het geweldig... ging vanmiddag alweer naast de fiets zitten :lol1:
Heb er nog wel een een extra lijntje aan die ik gewoon vasthou puur om nog enige controle te kunnen uitoefenen mocht hij ineens besluiten zich om te draaien oid.
dat had ik ook hoor, vind het ook fijner als ik toch iets in mijn hand heb ook ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

renee-uk schreef:
malinois schreef:nou hij zit er op, ik raak niks meer en we hebben gefietst vandaag :cheer: een klein stukje maar na eerst een stuk gelopen te hebben met Xavi er naast om hem er aan te laten wennen... na enig protest vond hij het geweldig... ging vanmiddag alweer naast de fiets zitten :lol1:
dat had ik ook hoor, vind het ook fijner als ik toch iets in mijn hand heb ook ;)
dat doe ikzelf nog elke keer als ik fiets, net even wat meer controle vind ik.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”