Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
dretje schreef:ik wou net gaan klagen over het water in onze kelder maar als ik die boom zie op dat huis houd ik mijn mond.
wat erg! is dat het huis van je ouders?
Gelukkig niet! Bij mijn ouders in de straat hebben ze pas alle oude bomen weggehaald en nieuwe kleine boompjes neergezet.
Gelukkig maar!!!!
Dit is om de hoek, bij mijn ouders.
Zo zeg !! wat is het daar tekeer gegaan !!
Hier in Middelburg...beetje gegrom, paar spetters maar meer niet.
Het meeste gedonder dat we hoorden was van de fruittelers en hun hagelkanonnen.
Tis wel een stuk koeler....heb thuis lekker alles open gezet om te luchten !!
Groetjes, Viv
"Once you have a poodle everything else is a dog" "Foefertje...always on my mind"
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Goeie genade zeg, wat een enorme ravage...
Die boom die helemaal gespleten is, daar is vast de bliksem ingeslagen. Ik vind het er heel heftig uitzien en hoop dat de schade beperkt is gebleven tot materiele schade, en dat er geen gewonden zijn gevallen.
Voor zover ik weet geen mensen die gewond zijn. Iedereen is wijs binnen gebleven tijdens de storm.
Gelukkig dus alleen materiële schade, voor zover bekend!
Oh patty wat een ravage! Ze zijn daar als luciferhoutjes allemaal omgeknakt. Blij dat bij je ouders alles goed is. En wat een water. Hoe is het bij jullie? Beetje normaal gebleven?
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
ja das pittig zeg ,en wat een verschillen met sommige andere delen van het land waar misschien 10druppels water zijn gevallen
Ik zag op nu.nl ook een stukje tekst staan,daar was de bliksem in een boom geslagen en de koe die eronder stond kreeg de boom op zich,arme koe