Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gevaarlijkste vechthonden v/d wereld
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Re: Gevaarlijkste vechthonden v/d wereld
Ik denk dat veruit de meeste staffords gewoon bij nette gezinnen wonen 
-
Supernova
- Zeer actief
Ik ontloop elke stafford die ik niet ken hoor, of het baasje nu keurig in pak loopt of in een jogging broek
Dat doe ik omdat ik geen onnodige risico's wil nemen. Want ook staffords die prima opgevoed zijn kunnen hondagressief zijn.
Dat doe ik omdat ik geen onnodige risico's wil nemen. Want ook staffords die prima opgevoed zijn kunnen hondagressief zijn.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Denise. schreef:Ik ontloop elke stafford die ik niet ken hoor, of het baasje nu keurig in pak loopt of in een jogging broek![]()
doe ik ook hoor!
en niet alleen omdat 1 van mijn staffs hondagressief is.

- Valerie
- Zeer actief
Ik ontloop wel heel wat meer dan alleen staffordsDenise. schreef:Ik ontloop elke stafford die ik niet ken hoor, of het baasje nu keurig in pak loopt of in een jogging broek![]()
-
Supernova
- Zeer actief
Precies. En daar is helemaal niks mis mee.massam schreef:Denise. schreef:Ik ontloop elke stafford die ik niet ken hoor, of het baasje nu keurig in pak loopt of in een jogging broek![]()
doe ik ook hoor!
en niet alleen omdat 1 van mijn staffs hondagressief is.
Ik ben gek op staffords maar het zijn nou eenmaal niet altijd schatjes naar andere honden.
Ik ookValerie schreef:Ik ontloop wel heel wat meer dan alleen staffordsDenise. schreef:Ik ontloop elke stafford die ik niet ken hoor, of het baasje nu keurig in pak loopt of in een jogging broek![]()
-
dweysel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): American Staffordshire
En sorry maar de meeste pitbulls e.d. zie je bij gangsters lopen als pikverlenger. (uitzondering daargelaten)
Ik vind, mijn mening is dat de meeste stoere jongens alleen dit ras kiezen omdat dit ras ook stoer is. Dát is wat ik heel erg vaak zie. Nogmaals: uitzonderingen daar gelaten.
Maar in mijn omgeving zie ik helaas meer eigenaren die dit ras hebben omdat ze stoer zijn.[/quote]
Zulke gozertjes zag ik hier laatst ook.. rond de 20/25 jaar, en dan een enorm trekkende pitbull aan een slipketting. Liep ik daar met m'n pup van 10 weken, die pitbull stond echt gewoon al klaar om te bijten en die gozer moedigde het nog aan ook. Ik heb m'n pup maar snel meegetrokken. zag laatst diezelfde gozer ook weer bij het winkelcentrum, aan de overkant een vriendje van hem.. zelfde type, ook met een pitbull en die beesten blaffen naar elkaar en trekken als een gek, en die twee gozers ze maar opfokken. Ik had echt medelijden met die honden. Maar, om eerlijk te zijn, was ik ook best bang voor ze.[/quote][/quote]
Bovenstaande bedoel ik nou?
Wat is een gangster en hoe beoordeel jij dat? En mag je niet voor een ras kiezen om zijn stoere uiterlijk?
Uit het volgende stuk; maakt het uit dat iemand rond de 20/25 jaar is? "aan de overkan een vriendje van hem .. zelfde type" wat voor type? Hij zag er ook stoer uit, of droeg hij een pet, was die kaal?
Ik vind, mijn mening is dat de meeste stoere jongens alleen dit ras kiezen omdat dit ras ook stoer is. Dát is wat ik heel erg vaak zie. Nogmaals: uitzonderingen daar gelaten.
Maar in mijn omgeving zie ik helaas meer eigenaren die dit ras hebben omdat ze stoer zijn.[/quote]
Zulke gozertjes zag ik hier laatst ook.. rond de 20/25 jaar, en dan een enorm trekkende pitbull aan een slipketting. Liep ik daar met m'n pup van 10 weken, die pitbull stond echt gewoon al klaar om te bijten en die gozer moedigde het nog aan ook. Ik heb m'n pup maar snel meegetrokken. zag laatst diezelfde gozer ook weer bij het winkelcentrum, aan de overkant een vriendje van hem.. zelfde type, ook met een pitbull en die beesten blaffen naar elkaar en trekken als een gek, en die twee gozers ze maar opfokken. Ik had echt medelijden met die honden. Maar, om eerlijk te zijn, was ik ook best bang voor ze.[/quote][/quote]
Wat is een gangster en hoe beoordeel jij dat? En mag je niet voor een ras kiezen om zijn stoere uiterlijk?
Uit het volgende stuk; maakt het uit dat iemand rond de 20/25 jaar is? "aan de overkan een vriendje van hem .. zelfde type" wat voor type? Hij zag er ook stoer uit, of droeg hij een pet, was die kaal?
- M@scha
- Zeer actief
natuurlijk mag dat!dweysel schreef: En mag je niet voor een ras kiezen om zijn stoere uiterlijk?
als je dan maar niet vergeet dat het ook een hond is met bepaalde raseigenschappen en die niet uit gaat lopen buiten

- mixy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder
Ehm ik neem aan dat het tegen mij was, maar het is een beetje raar gequote?dweysel schreef:
In ieder geval: Geen gangster, een 'stoere jongen'. Dat is sowieso al een heel verschil. Ik beoordeel dat wel mede door zijn kleding ja, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer precies wat hij aan had, maar het was natuurlijk geen driedelig pak. Als hij niet zo gezien wilt worden, moet hij maar anders gekleed gaan. En dan bedoel ik NIET dat hij niet gewoon lekker zichzelf moet zijn, daar ben ik helemaal voor, maar ja... ik als 17 jarige meisje ben soms best bang voor dat soort jongens, mede omdat ik daardoor bedreigd en gepest ben. Dus ja, ik heb vooroordelen als ik iemand zie lopen die zich op dezelfde manier kleed en met z'n "Matties" staat de "chillen" met een krat bier en jointjes. En daarbij hoe hij reageerde op zijn hond. Als zijn hond nou netjes naast hem liep, en hij er niet tegen liep te schreeuwen en te lachen terwijl die hond klaar stond om uit te vallen, had ik er waarschijnlijk niet eens aandacht aan besteed.
En van mij mag je best een hond kiezen omdat hij een stoer uiterlijk heeft, als je dan ook maar rekening houd met wat je in huis haalt, en dus weet dat het karakter van jou goed samen gaat met karakter van een hond.
-
Ήυs
Zulke gozertjes zag ik hier laatst ook.. rond de 20/25 jaar, en dan een enorm trekkende pitbull aan een slipketting. Liep ik daar met m'n pup van 10 weken, die pitbull stond echt gewoon al klaar om te bijten en die gozer moedigde het nog aan ook. Ik heb m'n pup maar snel meegetrokken. zag laatst diezelfde gozer ook weer bij het winkelcentrum, aan de overkant een vriendje van hem.. zelfde type, ook met een pitbull en die beesten blaffen naar elkaar en trekken als een gek, en die twee gozers ze maar opfokken. Ik had echt medelijden met die honden. Maar, om eerlijk te zijn, was ik ook best bang voor ze.[/quote][/quote]dweysel schreef:En sorry maar de meeste pitbulls e.d. zie je bij gangsters lopen als pikverlenger. (uitzondering daargelaten)
Maar in mijn omgeving zie ik helaas meer eigenaren die dit ras hebben omdat ze stoer zijn.
Uit het volgende stuk; maakt het uit dat iemand rond de 20/25 jaar is? "aan de overkan een vriendje van hem .. zelfde type" wat voor type? Hij zag er ook stoer uit, of droeg hij een pet, was die kaal?[/quote]
Ik ben wel blij dat jij post, want misschien ben ik ook té bevooroordeeld.
Maar het valt mij op dat inderdaad bepaalde jongens tussen de 20/30 jaar een stafford hebben met grote slipkettingen e.d. En wat bedoel ik met 'bepaald' dat is moeilijk uitleggen.
Beetje de 'hangjongeren' die lopen alsof ze enorm mank zijn
Die 'types'
Ja sorry voor de uitleg, ik kan de types niet goed beschrijven
- Robin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
Ik heb 1 minuut gekeken (stukje verdergescrolld) en toen heb ik hem snel uitgezet.
godvergeten.

godvergeten.
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Off the chaine heb ik toen op bbc een deel gezien.
Ik walgte ervan hoe ze ermee omgingen en heb het toen ook heel gauw afgezet.
Ikzelf heb ook mijn 3 schatten en ik kan me niet voorstellen dat hun zo een leven hadden kunnen hebben.
Kan het me niet voorstellen.
ik kijk dit soort dingen dus ook niet meer.. En wat een ander van mij denkt of van mijn honden steek ik lekker in een donker gat waar de zon niet schijnt.
Ik weet hoe mn hondjes zijn en daar heb ik een ander niet voor nodig... Na zo een programma worden staffordeigenaren vaak met een scheef gezicht aangekeken.
Ik kan echt niet naar dit soort dingen kijken.. Mn hart huilt als ik het zie.. En dat sommige mensen het gewoon leuk vinden om naar te kijken snap ik echt niet. die mensen moeten echt een enorme zieke geest bezitten
Ik walgte ervan hoe ze ermee omgingen en heb het toen ook heel gauw afgezet.
Ikzelf heb ook mijn 3 schatten en ik kan me niet voorstellen dat hun zo een leven hadden kunnen hebben.
Kan het me niet voorstellen.
ik kijk dit soort dingen dus ook niet meer.. En wat een ander van mij denkt of van mijn honden steek ik lekker in een donker gat waar de zon niet schijnt.
Ik weet hoe mn hondjes zijn en daar heb ik een ander niet voor nodig... Na zo een programma worden staffordeigenaren vaak met een scheef gezicht aangekeken.
Ik kan echt niet naar dit soort dingen kijken.. Mn hart huilt als ik het zie.. En dat sommige mensen het gewoon leuk vinden om naar te kijken snap ik echt niet. die mensen moeten echt een enorme zieke geest bezitten

- dagmar88
- Zeer actief
Cleva schreef:
Als je daar geen zin in hebt hou je er rekening mee. Als het je niet dondert niet.
Ik loop als ik de honden bij heb standaard een blokje om bij een stafford achtige waarvan ik de baas niet ken.dweysel schreef: Ik kan me er niet heel druk om maken, dat sommige anderen hondeneigenaren een blokje omlopen als ze "ons" zien. Ik vraag me alleen soms af als ik die reacties ook krijg als ik een blanke, netjes geklede misschien iets ouder ogende man was. Als ik hem net voordat ik naar me werk uitlaat (in pak) zijn de reacties ook al anders.
Of die nu jong, oud, man, vrouw, geel of paars is.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Wat een gezeik en slachtoffer gedoe om niets.
Stafford en pitbulll eigenaren die hun hond niet als pik verlenger hebben zoeken elkaar ook niet op omdat ze weten hoe hun honden en die van anderen kunnen reageren.
En dan gaan ze lopen miepen dat ze door het grote publiek zo verkeerd be[ver]oordeeld worden en dat iedere passant hun hondje als vechthond ziet.
Dat is net zoiets als een poedel aanschaffen en dan lopen miepen over het feit dat hij krullen heeft en iedereen het trutten vind.
..
Stafford en pitbulll eigenaren die hun hond niet als pik verlenger hebben zoeken elkaar ook niet op omdat ze weten hoe hun honden en die van anderen kunnen reageren.
En dan gaan ze lopen miepen dat ze door het grote publiek zo verkeerd be[ver]oordeeld worden en dat iedere passant hun hondje als vechthond ziet.
Dat is net zoiets als een poedel aanschaffen en dan lopen miepen over het feit dat hij krullen heeft en iedereen het trutten vind.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
dweysel
- Vaste gebruiker
Excuses voor mijn onhandigheid in het qouten;
Reageer namelijk niet zo vaak op het hondenforum, lees het wel vaak door. Ik wil even antwoorden op een paar reacties die ik kreeg.
Cleva; Als jij het dragen van je paardrijbroek lekker vindt, moet je dat vooral doen in je vrije tijd .. lopen tegenwoordig wel meer vrouwen/meisjes in strakke leggings, alleen dan zonder zitvlak. Je 2e opmerking is dus precies wat ik bedoel..neo-nazi's uit het verleden hadden een kenmerkend uiterlijk... een loverboy is niet aan zijn uiterlijk te herkennen...dus een groot vooroordeel...Maar inderdaad ...lig er niet wakker van ..dus zal me er ook niet aan aanpassen.
Dagmar; Je loopt voor iedere stafford/pitbullachtige een blokje om...daar moet ik dus echt om lachen..zeg niet dat je ze strak moet passeren maar een heel blokje om...
Daarnaast zou ik niet anders op je reageren of je nou een spijkerbroek of pyama aan hebt...boeien...
Bouvierpoedel: Pitbull/staffordeigenaren zoeken elkaar niet op ...ik zoek geen enkele hond op maar stel dat mijn hond het toevallig er goed kan vinden met een andere stafford..dan ga ik die niet uit de weg puur omdat hij geboren is als een stafford. Wel is extra voorzichtigheid en oplettendheid belangrijk .. maar das mijn mening.. en los laat ik hem natuurlijk nooit bij een hond die ik niet ken, eigenlijk maar bij een paar honden. Daarnaast Miep ik niet.. dat ik genegeerd wordt omdat ik met een stafford loop en mensen van mij weglopen. Het ging om een beschrijving van een voorval met een stafford die vol stond met voordelen die niets met de situatie van doen hadden...bijv. "daar aan de overkant stond ook zo'n type jongen met zo'n hond".
Conclusie; ik houd dus geen rekening met de vooroordelen van andere mensen, nu niet en in de toekomst ook niet.
Reageer namelijk niet zo vaak op het hondenforum, lees het wel vaak door. Ik wil even antwoorden op een paar reacties die ik kreeg.
Cleva; Als jij het dragen van je paardrijbroek lekker vindt, moet je dat vooral doen in je vrije tijd .. lopen tegenwoordig wel meer vrouwen/meisjes in strakke leggings, alleen dan zonder zitvlak. Je 2e opmerking is dus precies wat ik bedoel..neo-nazi's uit het verleden hadden een kenmerkend uiterlijk... een loverboy is niet aan zijn uiterlijk te herkennen...dus een groot vooroordeel...Maar inderdaad ...lig er niet wakker van ..dus zal me er ook niet aan aanpassen.
Dagmar; Je loopt voor iedere stafford/pitbullachtige een blokje om...daar moet ik dus echt om lachen..zeg niet dat je ze strak moet passeren maar een heel blokje om...
Daarnaast zou ik niet anders op je reageren of je nou een spijkerbroek of pyama aan hebt...boeien...
Bouvierpoedel: Pitbull/staffordeigenaren zoeken elkaar niet op ...ik zoek geen enkele hond op maar stel dat mijn hond het toevallig er goed kan vinden met een andere stafford..dan ga ik die niet uit de weg puur omdat hij geboren is als een stafford. Wel is extra voorzichtigheid en oplettendheid belangrijk .. maar das mijn mening.. en los laat ik hem natuurlijk nooit bij een hond die ik niet ken, eigenlijk maar bij een paar honden. Daarnaast Miep ik niet.. dat ik genegeerd wordt omdat ik met een stafford loop en mensen van mij weglopen. Het ging om een beschrijving van een voorval met een stafford die vol stond met voordelen die niets met de situatie van doen hadden...bijv. "daar aan de overkant stond ook zo'n type jongen met zo'n hond".
Conclusie; ik houd dus geen rekening met de vooroordelen van andere mensen, nu niet en in de toekomst ook niet.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Oh god dat wordt straks nog wat bij mij, lopen mensen om vanwege mijn staff, maar vinden ze me truttig omdat ik een poedel heb. Hellp straks heb ik nog een identiteitscrisis....bouvierpoedel schreef:Wat een gezeik en slachtoffer gedoe om niets.
Dat is net zoiets als een poedel aanschaffen en dan lopen miepen over het feit dat hij krullen heeft en iedereen het trutten vind...

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je hebt gewoon een gespleten persoonlijkheid of je hebt er 2 .Judith-Diesel schreef:Oh god dat wordt straks nog wat bij mij, lopen mensen om vanwege mijn staff, maar vinden ze me truttig omdat ik een poedel heb. Hellp straks heb ik nog een identiteitscrisis....bouvierpoedel schreef:Wat een gezeik en slachtoffer gedoe om niets.
Dat is net zoiets als een poedel aanschaffen en dan lopen miepen over het feit dat hij krullen heeft en iedereen het trutten vind...
Ach wil je lekker aso doen dan sleep je je staf mee en wil je effe Paris Hiltonne dan stop je die poedel gewoon in je tas en gaat shoppen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
dweysel schreef:Excuses voor mijn onhandigheid in het qouten;
Sinds wanneer ben jij een vrouw?
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
-
dweysel
- Vaste gebruiker
Als je goed leest zeg ik niet zelf dat staffords bij aso's terecht komen, ik betwijfel het .. maar ontken het ook niet omdat ik er geen onderzoek naar gedaan heb dus die cijfers niet ken. De reacties die ik las zijn gericht op of de hond...(vechthond) of de baas (asociaal) maar niet op de relatie tussen de hond en de baas (asociaal of niet asociaal).Nanna schreef:Ik zie het verband nietdweysel schreef: Wat me wel stoort is het feit dat er het vooroordeel is dat veel staffords/pitbulls bij stoere "asociale" eigenaren belanden. Zeg niet dat het per definitie niet waar is, maar dit voed bepaalde mensen wel en daar heb ik dan weer een probleem mee.
Ik bezit namelijk bijna 1 1/2 jaar een stafford reu![]()
Bovendien zeg je zèlf dat het waar is dat veel staffs bij aso's terecht komen, maar als de mensen dat dan óók vinden heb je daar ineens weer een probleem mee. Want dat mag niet.
FF on topic.. heb de docu..gisteren pas gezien, en ook ik kreeg af en toe vochtige ogen en kon bepaalde stukken echt niet bekijken...en na de docu heb ik mijn hond helemaal gek geknuffeld.
- Judith
- Zeer actief
In me tas??bouvierpoedel schreef:Je hebt gewoon een gespleten persoonlijkheid of je hebt er 2 .Judith-Diesel schreef:Oh god dat wordt straks nog wat bij mij, lopen mensen om vanwege mijn staff, maar vinden ze me truttig omdat ik een poedel heb. Hellp straks heb ik nog een identiteitscrisis....bouvierpoedel schreef:Wat een gezeik en slachtoffer gedoe om niets.
![]()
Ach wil je lekker aso doen dan sleep je je staf mee en wil je effe Paris Hiltonne dan stop je die poedel gewoon in je tas en gaat shoppen.
Zie je me al gaan met een boodschappen tas met 4 poten eruit en dan stoer aan de lijn mijn staff

- Judith
- Zeer actief
Nanna schreef:Judith-Diesel schreef:me tas??

- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
- sabje84
- Actief
- Mijn ras(sen): Jackrussel,Staffordshire bullterrier
weet je dat ik dit soort types nog nooit ben tegen gekomen hier.mixy schreef:Fafo schreef:Zulke gozertjes zag ik hier laatst ook.. rond de 20/25 jaar, en dan een enorm trekkende pitbull aan een slipketting. Liep ik daar met m'n pup van 10 weken, die pitbull stond echt gewoon al klaar om te bijten en die gozer moedigde het nog aan ook. Ik heb m'n pup maar snel meegetrokken. zag laatst diezelfde gozer ook weer bij het winkelcentrum, aan de overkant een vriendje van hem.. zelfde type, ook met een pitbull en die beesten blaffen naar elkaar en trekken als een gek, en die twee gozers ze maar opfokken. Ik had echt medelijden met die honden. Maar, om eerlijk te zijn, was ik ook best bang voor ze.chrico schreef: Omdat?
Ik zeg uitzonderingen daargelaten. Of ben jij een gangster? Kan ook![]()
Ik zal er 'ik vind' bij zetten als je je daardoor minder beledigd voelt.
Maar in mijn omgeving zie ik helaas meer eigenaren die dit ras hebben omdat ze stoer zijn.
Ik kom hier ook eigenlijk noit mensen tegen die hun vechthond niet huden en niet onder controlle houden.
En dan woon ik toch echt aan de rand van een aso wijk.
Ik weet dat de moeder van een vriend van ons een x staff heeft en er zelf bang voor is.
Maar goed die kom ik niet tegen omdat ze er niet mee wandeld dat weet ik dus alleen van horen zeggen.
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik heb tijdens de documentaire #reportage op Twitter een beetje in de gaten gehouden, en de meeste reacties kwamen neer op: achterlijke k*tmensen die dit die arme honden aan doen.
Ik las geen één 'wat een achterlijke k*thonden' reactie.
Welk beeld zou eigenlijk zijn blijven hangen bij het grote publiek?

Iedere dag feest!
-
Ήυs
Magic schreef:Ik heb tijdens de documentaire #reportage op Twitter een beetje in de gaten gehouden, en de meeste reacties kwamen neer op: achterlijke k*tmensen die dit die arme honden aan doen.
- M@scha
- Zeer actief
Magic schreef:Ik heb tijdens de documentaire #reportage op Twitter een beetje in de gaten gehouden, en de meeste reacties kwamen neer op: achterlijke k*tmensen die dit die arme honden aan doen.
sammy van mij lenen en een rondje gaan lopen. dan weet je precies wat is blijven hangen de dagen na zo'n uitzending.
iedereen is vriendelijk hoor. en ook oprecht geïnteresseerd, maar dé vraag die dan zo'n beetje iedereen stelt is: zijn ze echt zo gevaarlijk? ik geef daar gewoon antwoord op. geen probleem om mijn ras uit te kunnen leggen.
dat is wat blijft hangen. ze zijn gevaarlijk en haar kan ik dat wel vragen.

- Valerie
- Zeer actief
Waar denk jij aan als je terug denkt aan dat filmpje? Kindjes die met hondjes knuffelen of honden die elkaar proberen af te maken?Magic schreef:Ik heb tijdens de documentaire #reportage op Twitter een beetje in de gaten gehouden, en de meeste reacties kwamen neer op: achterlijke k*tmensen die dit die arme honden aan doen.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Hier hetzelfde. Het blijft wel degelijk hangen. Ik heb hier de hele week 2 Staffords in de zaak liggen. En elk stukje publiciteit geeft vragen.massam schreef:Magic schreef:Ik heb tijdens de documentaire #reportage op Twitter een beetje in de gaten gehouden, en de meeste reacties kwamen neer op: achterlijke k*tmensen die dit die arme honden aan doen.
sammy van mij lenen en een rondje gaan lopen. dan weet je precies wat is blijven hangen de dagen na zo'n uitzending.
iedereen is vriendelijk hoor. en ook oprecht geïnteresseerd, maar dé vraag die dan zo'n beetje iedereen stelt is: zijn ze echt zo gevaarlijk? ik geef daar gewoon antwoord op. geen probleem om mijn ras uit te kunnen leggen.
dat is wat blijft hangen. ze zijn gevaarlijk en haar kan ik dat wel vragen.
-
chrico
- Zeer actief
Het is ook logisch dat het leuke gedeelte vergeten word, zo werkt het brein nu eenmaal van mensen omdat het aangrijpende blijft hangen.
Hier heb ik ook al een paar keer over het programma gesproken en het enige is het lugubere waar over gesproken word, de angst van mensen is weer bevestigt en dat merk je.
Maar goed, daar was dit programma ook voor bedoeld vanwege de opzet al is het onder een andere noemer gebracht.
Hier heb ik ook al een paar keer over het programma gesproken en het enige is het lugubere waar over gesproken word, de angst van mensen is weer bevestigt en dat merk je.
Maar goed, daar was dit programma ook voor bedoeld vanwege de opzet al is het onder een andere noemer gebracht.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- dagmar88
- Zeer actief
Goed lezen, ik loop er voor om als ik de baas en hond niet ken.dweysel schreef: Dagmar; Je loopt voor iedere stafford/pitbullachtige een blokje om...daar moet ik dus echt om lachen..zeg niet dat je ze strak moet passeren maar een heel blokje om...
Nanna schreef:Mensen zien die honden als beesten tekeer gaan, elkaar vasthouden en vechten op een totaal weirde manier.
Het enige dat ze dan denken is "ik hoop niet dat ik met Fifi ooit zo'n monster tegenkom".
Zó raar vind ik dat trouwens niet gedachtIk loop zelf ook om.
Maar zonder Fifi of met Pluisje komen mensen vanzelf wel met een praatje/vragen en leg ik uit hoe het zit.
-
dogo4ever
- Zeer actief
Ik vind het ook niet raar. Ik loop ook omNanna schreef:Mensen zien die honden als beesten tekeer gaan, elkaar vasthouden en vechten op een totaal weirde manier.
Het enige dat ze dan denken is "ik hoop niet dat ik met Fifi ooit zo'n monster tegenkom".
Zó raar vind ik dat trouwens niet gedachtIk loop zelf ook om.