voor de gene die het wel gelezen hebben, mee gedacht en gereageert, er heeft zich iemand aangeboden van dit forum die het hondje in huis wil nemen
heel erg bedankt allemaal.
Moderator: moderatorteam
*Esther schreef:Ik heb wel een idee wie dat is. En die verdient een pluim want dat is volgens mij al de 2de x dat ze zoiets doet![]()
![]()
![]()
Beetje apart dat het niet mag voor een hondenforum...

Kijk!massam schreef:*Esther schreef:Ik heb wel een idee wie dat is. En die verdient een pluim want dat is volgens mij al de 2de x dat ze zoiets doet![]()
![]()
![]()
Beetje apart dat het niet mag voor een hondenforum...
mag wel hoor. geen probleem zelfs!
maar wel via de wegen die daarvoor aangelegd zijn en dat is eventjes cloris een pb'tje sturen![]()
is net even anders dan TS het voorstelt, maar ok..
*Esther schreef:Kijk!massam schreef:[..]
mag wel hoor. geen probleem zelfs!
maar wel via de wegen die daarvoor aangelegd zijn en dat is eventjes cloris een pb'tje sturen![]()
is net even anders dan TS het voorstelt, maar ok..
Wilde zeggen, moeten we het dan maar weer over plakfolie gaan hebben![]()
Maar gelijk hoor!

Nah ja , alles plakt natuurlijk nu al met dit weer maar misschien een groot plakfolie-workshop op de DoeDag organiserenmassam schreef: lijkt mij sowieso een goed idee!
Leuk idee maar waar ga je iemand vinden die er voldoende ervaring mee heeft om zo'n workshop te geven? zou maar erg zijn als we daar met z'n allen staan te knoeien omdat er niet vermeld is dat we die extra laag er moeten afhalen he*Esther schreef:Nah ja , alles plakt natuurlijk nu al met dit weer maar misschien een groot plakfolie-workshop op de DoeDag organiserenmassam schreef: lijkt mij sowieso een goed idee!

Wat schuift het, echt eerlijk waar ik heb er totaal geen problemen mee om plakfolie op een raam te plakken , in me eentje is het iets moeilijker maar gaat primakimmeke schreef:Leuk idee maar waar ga je iemand vinden die er voldoende ervaring mee heeft om zo'n workshop te geven? zou maar erg zijn als we daar met z'n allen staan te knoeien omdat er niet vermeld is dat we die extra laag er moeten afhalen he*Esther schreef:Nah ja , alles plakt natuurlijk nu al met dit weer maar misschien een groot plakfolie-workshop op de DoeDag organiserenmassam schreef: lijkt mij sowieso een goed idee!