5 maanden op de foto
Ons kerstkind geboren op kerstnacht 2010. 6 maanden geleden zat ze nog helemaal niet in de planning. Jos en ik waren het er over eens dat het roedeltje wat we hadden prima was zoals het was. Tot dat we op 8 Januari gingen kijken toen ze 2 weken oud waren, gewoon om te kijken en te knuffelen omdat het de kindjes van Xavier waren. Op slag verliefd allebei en nog 1 puppie die een baasje zocht
De volgende dag gingen we met de baasjes van de twee overleden puppies uit ons nest bij een fokker kijken waarvan hun graag een puppie wilde. Wij zaten nog helemaal vol van de vorige dag en hadden daar dus blijkbaar honderd uit over gepraat zonder dat we het in de gaten hadden
Die maandag kregen we telefoon, De baasjes van Kenji en Guus hadden samen voor ons de laatste pup bestelt uit dank dat we al die tijd tijdens de ziekte van Kenji en Guus voor ze klaar hadden gestaan. De knoop hoefte we dus niet zelf door te hakken om het wel of niet te doen dat werd voor ons gedaan.
En zo gingen we dus op 19 Feb ons Vlinder meisje op halen

En nu is het net of dat ze hier altijd al geweest is. Het is een vrolijk sociaal open hondje waar we nog elke dag erg blij mee zijn. Ik zeg altijd tegen mensen je mag nooit een hond kado doen, maar ik ben erg blij dat sommige mensen dat toch gewoon doen.