Stellar

Narda

Hoezo maf met z'n allen.

Max & Nolan

Max

Nolan

Jamey

Cara

Een hond of een alpaca?

Helaas waren de foto's van Remy en Solo echt bagger. Volgende keer zullen we er meer tijd voor nemen hè, haha.

Moderator: moderatorteam
En ik maar fluiten en balen dat ze niet reageerde..Qal schreef:Was gezellig!![]()
Vooral de blijf oefening met Narda was een succes.Met glans heeft ze die doorstaan.
![]()
En jij maar fluiten maar ze bleef mooi op commando zitten.Ellen. schreef: En ik maar fluiten en balen dat ze niet reageerde..(was ff weg, en stond ruim om de hoek toen ik terugkwam)
Tot ik hoorde dat ze weinig keus had, en moest blijven zitten van Lars!!![]()
Ach, niet erg, wist jij ook niet.. maar wilde inderdaad een oefening doen met de fluit..Qal schreef:En jij maar fluiten maar ze bleef mooi op commando zitten.![]()
Sorry nog, was echt als grapje bedoelt maar ik snapte naderhand dat je juist het terugkomen wilde trainen.![]()
Ze kwam wel meteen toen ze je weer zag iig.![]()
Nou ja ik wist het wel achteraf, daar was je al mee bezig toen we daar begin van het jaar door de sneeuw aan het tijgeren waren maar ik was het even vergeten.Ellen. schreef: Ach, niet erg, wist jij ook niet.. maar wilde inderdaad een oefening doen met de fluit..
Maar aan de andere kant, wel erg knap dat ze bleef zitten! Ook netjes toch!Kan er wel om lachen hoor
, jammer dat ik nét niet floot voordat ze wél kwam haha!
Jaa okee, maar ik vond 't niet erg..Qal schreef:Nou ja ik wist het wel achteraf, daar was je al mee bezig toen we daar begin van het jaar door de sneeuw aan het tijgeren waren maar ik was het even vergeten.![]()
Maar idd erg knap, ze luistert echt meer dan prima naar het commando en dat terwijl ze mij niet echt kent!Ze bleef echt tot het laatst netjes zitten, niet helemaal uit eigen vrije wil want ik zag de oortjes wel erg bewegen toen je haar riep en floot maar ze deed het mooi wel. Brave hond iig.
![]()
Dacht dat ik die wel had maar zet geen mensen op het internet.Jacksel schreef:Ach, Jamey en haar bal, dat je zowaar een foto hebt waarbij ze hem niet vastklemde tussen die kaakjesEn Caatje is gewoon altijd lief en vrolijk en schattig