Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mag ik weer even niet klagen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

Mag ik weer even niet klagen

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

:engel: Omdat Mijn Pupje het zo goed doet :) Pfaffke is nu ruim 5 maanden ..qua zindelijkheid ging het al heel snel goed..en ondertussen gaat hij gewoon in het ritme van Nina mee dus 4 keer per dag uit.heel af en toe geeft hij aan dat het een keer extra moet(aan de deur krassen).maar over het algemeen is hij heel tevreden...hij doet het super op puppytraining en vind alles leuk...en als hij iets eng vindt dan is dat door de altijd nieuwsgierige Nina zo opgelost.Hij luistert goed..loopt heel veel los..en ook tijdens het spelen kan ik zijn aandacht krijgen :ok: Hij is ook voor belgenbegrippen heel vrij.:) ..Hij heeft ook eindelijk al zijn tanden :mrgreen: en zijn oren zijn nu ook stuk steviger (waren wat wiebelig tijdens het wisselen).Kortom hij is zooooo leuk :engel: ...laat die pubertijd maar komen :cheer:
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Re: Mag ik weer even niet klagen

Nanna schreef:Je zult nog vaak met weemoed aan deze tekst terugdenken :LOL:

kijk weer een reden om het er wel op te zetten :engel:...kan ik nog eens teruglezen :)
Afbeelding

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Je krijgt inderdaad weemoed haha! Straks wordt hij een kerel en dan wordt hij ook waaks. Laekense herders kunnen flink waaks worden en beschermend. Niet als pup meestal, later des te meer. Maar Eva was dat al en die werd juist minder met ouder worden. Ik ken er echter ook genoeg die pas later heel erg waaks werden en juist als pup heel makkelijk.

Maar als je goed je best blijft doen dan kan je dat denk ik prima in orde houden. Komt vast helemaal goed. :wink:
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

laeken schreef:Je krijgt inderdaad weemoed haha! Straks wordt hij een kerel en dan wordt hij ook waaks. Laekense herders kunnen flink waaks worden en beschermend. Niet als pup meestal, later des te meer. Maar Eva was dat al en die werd juist minder met ouder worden. Ik ken er echter ook genoeg die pas later heel erg waaks werden en juist als pup heel makkelijk.

Maar als je goed je best blijft doen dan kan je dat denk ik prima in orde houden. Komt vast helemaal goed. :wink:

Hij was met 12 weken al waaks ;) is hij nog steeds wel..maar onnodig blaffen of reageren tolereer ik niet ...en het zal ook helpen dat Nina nooit blaft...Hij Blaft ook wel eens tegen "het onbekende" maar na een kennismaking met "het ding" staat hij onderdanig te kwispelen..ook vond hij joggers erg eng..tenminste als die in onze richting aan kwamen rennen...dus ben ik met hem naar een joggingsclubje hier in de buurt gegaan..en heb ik daar staan kijken....ik heb altijd zoiets van opzoeken en dan een "overdodis" geven..haha..nu reageert hij dus niet meer op joggers :mrgreen:
Afbeelding

hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Dat worden de ergste pubers :mrgreen:
Afbeelding
met dank aan Twinkel
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Precies. Dan krijgt hij een enorme terugval en dan krijgt hij er nog praatjes bij ook. Kom je nog wel achter :schrik: :engel: :LOL: :wink:
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

laeken schreef:Precies. Dan krijgt hij een enorme terugval en dan krijgt hij er nog praatjes bij ook. Kom je nog wel achter :schrik: :engel: :LOL: :wink:

hahanou dan komt mijn ervaring met puberende ambullslingeren toch nog van pas..bij zo'n laekentje :pffff: :engel:
Afbeelding

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

RachelleAmericanBulldog schreef:
laeken schreef:Precies. Dan krijgt hij een enorme terugval en dan krijgt hij er nog praatjes bij ook. Kom je nog wel achter :schrik: :engel: :LOL: :wink:

hahanou dan komt mijn ervaring met puberende ambullslingeren toch nog van pas..bij zo'n laekentje :pffff: :engel:
:LOL:
Ik zie het helemaal voor me! :mrgreen:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

RachelleAmericanBulldog schreef:hahanou dan komt mijn ervaring met puberende ambullslingeren toch nog van pas..bij zo'n laekentje :pffff: :engel:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rio was ook zo'n voorbeeldige lieve pup ,nooit wat gesloopt ,snel zindelijk ,lief en gezeglijk ,en hij is dat zijn hele leven gebleven ,het is dus wel mogelijk :pffff:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

tineke schreef:
RachelleAmericanBulldog schreef:hahanou dan komt mijn ervaring met puberende ambullslingeren toch nog van pas..bij zo'n laekentje :pffff: :engel:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rio was ook zo'n voorbeeldige lieve pup ,nooit wat gesloopt ,snel zindelijk ,lief en gezeglijk ,en hij is dat zijn hele leven gebleven ,het is dus wel mogelijk :pffff:

Shaggy ook op de twee jaar pubertijd na :engel: ..haha nee grapje..hij sloopte nooit of iets dergelijks..maar wilde zich in die tijd wel manifesteren vooral tegen reuen...maar daar ging ik niet in mee :S: ..Nina heb ik gekregen als puber..maar die is heel makkelijk en snel van mij onder de indruk (maar ja wie niet :pffff: :engel: just kidding) haha En Pfaffke is heel relaxed voor een belg...dus misschien kan ik mijn schouders nu sparen en hoef ik niet ook nog te laekenslingeren :engel:
Afbeelding

RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

LongFields schreef:
RachelleAmericanBulldog schreef:

:LOL:
Ik zie het helemaal voor me! :mrgreen:

haha ja jij kent mij :engel: en dan te bedenken dat shaggy even zwaar was als mij
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”