Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
grote honden zijn altijd vals.
Moderator: moderatorteam
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: grote honden zijn altijd vals.
En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
doe even een pbtje naar TS, die wil je vast wel van dienst zijnRebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
dan moet je er mes en vork bij geven, maar vangen kan ze ze best zelf hoorthom schreef: Wij wonen wel in het gooi, dus Yla is een Gooische hond..

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Goh, deze crisis heb ik in dat andere topic. Waar is de forumpsycholoog?Rebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.

- Rebble
- Zeer actief
Ik meld het hier gewoon even, ik mag toch aannemen dat ze haar eigen topics leestrenee-uk schreef:doe even een pbtje naar TS, die wil je vast wel van dienst zijnRebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Nou ze heeft een zwaar leven hoor, nergens bij te horen zijn er die om minder een gespleten persoonlijkheid krijgen.bram en thijs schreef:Goh, deze crisis heb ik in dat andere topic. Waar is de forumpsycholoog?Rebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.
- renee-uk
- Zeer actief
Misschien zijn die er wel helemaal niet en moeten we allemaal aan de middelgrote hondenRebble schreef:Ik meld het hier gewoon even, ik mag toch aannemen dat ze haar eigen topics leestrenee-uk schreef:doe even een pbtje naar TS, die wil je vast wel van dienst zijnRebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.
Ik moet zo naar buiten met Izzy en ik wil gewoon weten hoe ik me moet gedragen en welke vooroordelen ik tegen kom.

-
blondie
- Zeer actief
En dan vooral alles op laten eten, er mag geen bewijs achter blijven.dagmar88 schreef:Precies, gewoon 'pak de barf' aanleren hoor, niet van dat truttige.renee-uk schreef:joh, een beetje grote hond vangt ze zelf, je hebt Yla verwendthom schreef:Ik schop de kutkeffers een eind door de lucht, alwaar Yla ze gaat verslinden..gratis barfen..
-
Muk
Inderdaad, daarom wil ik ook alleen maar grote honden.renee-uk schreef:absoluut!
helemaal mee eens
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
OK! Fijn dat ik het weet!
Stop nu meteen met opvoeden, scheelt weer een hoop moeite...
Stop nu meteen met opvoeden, scheelt weer een hoop moeite...
- Rebble
- Zeer actief
renee-uk schreef: Misschien zijn die er wel helemaal niet en moeten we allemaal aan de middelgrote honden
Aha, zou dat de oplossing zijn

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Die zijn burgerlijk en dan zitten we prompt met een derde topic.renee-uk schreef:Misschien zijn die er wel helemaal niet en moeten we allemaal aan de middelgrote hondenRebble schreef:Ik meld het hier gewoon even, ik mag toch aannemen dat ze haar eigen topics leestrenee-uk schreef: doe even een pbtje naar TS, die wil je vast wel van dienst zijnIk moet zo naar buiten met Izzy en ik wil gewoon weten hoe ik me moet gedragen en welke vooroordelen ik tegen kom.

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Samen een topic openen?Rebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.
En de groeten van de mannen 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
je haalt gewoon Louboutins voor je honden en ze zijn grootsReny schreef:Samen een topic openen?Rebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.
-
Wilm@
Jullie hebben gewoon een maatje middenmoot voorzien van 'n minimale grootheidswaanzin. Dan val je automatisch is de klasse; grote honden.Reny schreef:Samen een topic openen?Rebble schreef:En weet je waar ik nou zo van baal. Ik heb geen grote hond en ik heb geen kleine hond. Ik voel me gewoon enorm tekort gedaan dat er geen vooroordeel bespot moet worden in een geheel eigen topic over mijn formaat hond.
- renee-uk
- Zeer actief
Ik toch niet jij moet pb-enRebble schreef:renee-uk schreef: Misschien zijn die er wel helemaal niet en moeten we allemaal aan de middelgrote honden
Aha, zou dat de oplossing zijnAnders PB je de ts even, zij weet het vast wel
Ik weet het al want ik heb grote honden die vals zijn

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Middelgrote honden zijn het gewoon allebei, kutkeffers en vals.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Lance
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
-
Kimmie
helemaal mee eens,ik ben blij dat ik elke dag weer wakker wordt met 6 van die valse honden die bij me slapen...
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
gonnie schreef:Middelgrote honden zijn het gewoon allebei, kutkeffers en vals.
En de groeten van de mannen 

- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Mijn grote valse honden hebben vanochtend nog het kut keffertje van de buren opgevreten 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Reny schreef:gonnie schreef:Middelgrote honden zijn het gewoon allebei, kutkeffers en vals.![]()
![]()
Was maar een grapje hoor, ik heb zelf middelgrote honden.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.