Het is net zo dik als tandpasta en ruikt naar hele sterke diarree. Het valt me al een paar dagen op dat Amy en Izzy hem daar steeds likken, ik weet nu waarom
Iemand dit ooit eerder gezien? Net had hij het weer trouwens

Moderator: moderatorteam

Is dat uit zijn pielemuis? Finn heeft wel eens wat klodders maar dit is wel extreem dikke troep.Demi schreef:Zit ik vanmiddag op de bank en ik denk wat ruikt het hier ontzettend vies. Ik ben gaan zoeken en kwam er achter dat Kenzo een hele vreemde lucht bij zich droeg. Ik vond dit zie foto
Het is net zo dik als tandpasta en ruikt naar hele sterke diarree. Het valt me al een paar dagen op dat Amy en Izzy hem daar steeds likken, ik weet nu waarom![]()
Iemand dit ooit eerder gezien? Net had hij het weer trouwens
Zo ruikt het wel. Dat betekend ontsteking toch? of weet iemand of dit prostaat problemen kunnen zijn?Knoeppie schreef:Lijkt me pus

Nee nooit zo dik in ieder geval, ruiken doe ik er niet aanDemi schreef:Klopt uit zn pielieis het bij finn dan ook die kleur en stinkt het dan ook zo? Ik heb het echt nog nooit eerder gezien
Ja ik dus ook en helemaal omdat het echt vreselijk stinktKit schreef:Ehm, dit vind ik wel extreem eigenlijk hoor
Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmenrenee-uk schreef:Dat lijkt me een fikse voorhuidontsteking.
Ik zou om te beginnen heel snel goed gaan spoelen met kamillethee
Maar of je het er ook mee weg krijgt weet ik niet, dat zou best eens even kunnen duren.
Dit is echt beige en beetje klei achtig*Esther schreef:Misschien zijn de kleuren van je foto niet precies goed maar pus is toch groenig?
Dit lijkt beige.En dan zo dik, brrr...
Er was pas een topic hierover van het hondje van "Koentje"
Moet je maar even zoeken, stonden allerlei tips in, over het spoelen.
En dan zou ik maandag naar de DA.
Sterkte!!
ja dat kan, zijn voorhuid is hij immers niet kwijt en als hij wel opgewonden word kan dat enz enz.Demi schreef:Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmenrenee-uk schreef:Dat lijkt me een fikse voorhuidontsteking.
Maar of je het er ook mee weg krijgt weet ik niet, dat zou best eens even kunnen duren.
Ik rook het al op een zeer grote afstandblondie schreef:Nee nooit zo dik in ieder geval, ruiken doe ik er niet aanDemi schreef:Klopt uit zn pielieis het bij finn dan ook die kleur en stinkt het dan ook zo? Ik heb het echt nog nooit eerder gezien
![]()
Hij houdt/hield het zelf schoon en als het te erg was maakte ik schoon met een doekje gedrenkt in camille thee. ook tips vanaf fora.
Maar nogmaals zo dik ken ik het niet, en ook niet dat ze de continue bezig zijn de leuter schoon te soppen.
Ontstekingen of irritaties o.a. van zand in de schacht kunnen de oorzaak zijn.
Hier zijn het af en toe druppels, ook niet erg fijn, maar toen ik er voor het eerst wat van merkte en checkte wat het kon zijn kreeg ik deze info, dus schoonmaken met kamille thee gedept in een doek, schacht schoonmaken en als het aanhoudt naar de da om na te kijken.
ik vind het trouwens een beetje talg achtig, talgklier verstopt gehad en die nu open is gegaan?Demi schreef:Dit is echt beige en beetje klei achtig*Esther schreef:Misschien zijn de kleuren van je foto niet precies goed maar pus is toch groenig?
Sterkte!!
Ik ga even zoeken naar het topic
Oh, kijk, dat is wel een aanwijzing, meneer is opgewonden!Demi schreef: Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmen
yamie schreef:ja dat kan, zijn voorhuid is hij immers niet kwijt en als hij wel opgewonden word kan dat enz enz.Demi schreef:Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmenrenee-uk schreef:Dat lijkt me een fikse voorhuidontsteking.
even goed spoelen met gekookt ( afgekoeld) water en wellicht wat vitamine C geven de komende tijd...
Kan dat ook zo stinken?yamie schreef:ik vind het trouwens een beetje talg achtig, talgklier verstopt gehad en die nu open is gegaan?Demi schreef:Dit is echt beige en beetje klei achtig*Esther schreef:Misschien zijn de kleuren van je foto niet precies goed maar pus is toch groenig?
Sterkte!!
Ik ga even zoeken naar het topic
Ja volgens mij wel, hij is zn ballen kwijt en niet zn voorhuidDemi schreef:Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmenrenee-uk schreef:Dat lijkt me een fikse voorhuidontsteking.

Ja zeer opgewonden rand elke teef aan die in zijn buurt komt*Esther schreef:Oh, kijk, dat is wel een aanwijzing, meneer is opgewonden!Demi schreef: Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmen
Ik zou hem dan maar even spoelen. Misschien dat je het er dan zo wel onder krijgt.
nou zie mijn latere reactie, dat zou ook een optie kunnen zijn, je hebt toevallig geen verdikking gezien/gevoeld eerder?Demi schreef:
Ja afgekoeld lijkt me handigervit. c heb ik wel en volgens mij ook nog cranberry
Denk jij aan een ontsteking als je dit zo ziet?
Ja lijkt inderdaad wat op talg, net als dat zo'n talgbult open springt. Toevoeging, en dat stinkt!yamie schreef:nou zie mijn latere reactie, dat zou ook een optie kunnen zijn, je hebt toevallig geen verdikking gezien/gevoeld eerder?Demi schreef:
Ja afgekoeld lijkt me handigervit. c heb ik wel en volgens mij ook nog cranberry
je zou de voorhuid iets af kunnen stropen, om te kijken of er wellicht een duidelijke plek is, waar die smurrie uit komt ( ow yuk...)
Ben bang dat ie het idd niet vervelend gaat vindenrenee-uk schreef:Ja volgens mij wel, hij is zn ballen kwijt en niet zn voorhuidDemi schreef:Hij is gecastreerd kan hij dan alsnog een voorbij ontsteking krijgen? Hij wil steeds op loopse Amy klimmenrenee-uk schreef:Dat lijkt me een fikse voorhuidontsteking.
als daar vuil onder komt kan het gaan ontsteken en zn opwinding ivm Amy zal er ook wel aan meehelpen.
Ik zou spoelen met een spuitje zonder naald, dat vullen met afgekoelde kamillethee (en als je dat niet in huis hebt voor nu even met afgekoeld gekookt water) en door zn voorhuid iets naar voren te trekken een soort van tuitje maken en de thee of het water daarin spuiten.
Dan met je hand even de huid heen en weer bewegen (dat zal ie wel fijn vinden) en de vloeistof er weer uit laten lopen en dat alles nog een keer herhalen.
Zolang het zo erg is zou ik dat 2 keer per dag doen, wordt het minder kan het 1 keer per dag tot het over is.
Oohh gatver haha ik voel en zie geen verdikking hij wordt wel kwaad als ik bij zijn lies komyamie schreef:nou zie mijn latere reactie, dat zou ook een optie kunnen zijn, je hebt toevallig geen verdikking gezien/gevoeld eerder?Demi schreef:
je zou de voorhuid iets af kunnen stropen, om te kijken of er wellicht een duidelijke plek is, waar die smurrie uit komt ( ow yuk...)
dan is het misschien toch wel talg, dat kan behoorlijk stinkenDemi schreef:Ben bang dat ie het idd niet vervelend gaat vindenrenee-uk schreef: Ja volgens mij wel, hij is zn ballen kwijt en niet zn voorhuid
als daar vuil onder komt kan het gaan ontsteken en zn opwinding ivm Amy zal er ook wel aan meehelpen.
Ik zou spoelen met een spuitje zonder naald, dat vullen met afgekoelde kamillethee (en als je dat niet in huis hebt voor nu even met afgekoeld gekookt water) en door zn voorhuid iets naar voren te trekken een soort van tuitje maken en de thee of het water daarin spuiten.
Dan met je hand even de huid heen en weer bewegen (dat zal ie wel fijn vinden) en de vloeistof er weer uit laten lopen en dat alles nog een keer herhalen.
Zolang het zo erg is zou ik dat 2 keer per dag doen, wordt het minder kan het 1 keer per dag tot het over is.![]()
Blijf die lucht wel vreemd vinden die is echt sterk

Demi schreef:Oohh gatver haha ik voel en zie geen verdikking hij wordt wel kwaad als ik bij zijn lies komyamie schreef:nou zie mijn latere reactie, dat zou ook een optie kunnen zijn, je hebt toevallig geen verdikking gezien/gevoeld eerder?Demi schreef:
Klinkt idd raar maar doe het voor hem vraag wel aan Michael of hij het wil doen, mannen onder elkaarblondie schreef:Ja lijkt inderdaad wat op talg, net als dat zo'n talgbult open springt. Toevoeging, en dat stinkt!yamie schreef:nou zie mijn latere reactie, dat zou ook een optie kunnen zijn, je hebt toevallig geen verdikking gezien/gevoeld eerder?Demi schreef:
Gekookt water, wat afgekoeld op keukenrol of een washand bij gebrek aan kamillethee, schacht wat omhoog hijsen en goed schoonmaken. Klinkt eh... beetje raar, maarhet is voor zijn eigen bestwil

Rebble schreef:Oh mijn god, hier word ik echt onpasselijk van![]()
Geen reu en dus geen ervaring maar ik hoop dat jullie er weer snel van verlost zijn
sorry ik zit te grinniken om dit topic, maar het doet me denken aan een topic op een ander forum waar dit dus ook allemaal werd besproken, hilarisch was dat maar wel leerzaamDemi schreef: Klinkt idd raar maar doe het voor hem vraag wel aan Michael of hij het wil doen, mannen onder elkaar