Dit alles in het kader van landsschapsbeheer! Let goed op, want het staat nauwelijks aangegeven!
Ik heb al een rolberoerte gehad en ik hoop dat het jullie bespaard blijft!
Moderator: moderatorteam

Dat doen ze hier niet, vaak staan ze in zo'n mobiele afrastering en soms hups voor je voetentekkel schreef:valt me niet tegen dat ze niet meteen met een hondenlosloopverbod zijn gekomen.
Dat doen ze pas nadat er honden achter de schapen aan zijn gegaan waarschijnlijk.tekkel schreef:valt me niet tegen dat ze niet meteen met een hondenlosloopverbod zijn gekomen.
Ik heb hier nog nooit een schaap gezien.bennie schreef:Alvast een tip voor volgend jaar, dan staan ze er ook, net als de voorgaande jaren.
Je kunt ze zelfs ruiken als ze er staan. Dat jij ze niet hebt gezien kan ik uiteraard niet helpen. Ze staan er al zeker een jaar of drie elk jaar ongeveer een maand lang. Zo ook in de bossen rond Zeist/Kozakkenput/Austerlitz. Daar wordt het nu wel beter aangegeven na een hoop incidenten (ook met paarden die tegen het schriknet aanliepen) en protest.Ariane schreef:Ik heb hier nog nooit een schaap gezien.bennie schreef:Alvast een tip voor volgend jaar, dan staan ze er ook, net als de voorgaande jaren.

Nou, dan loop ik zeker ergens anders dan in de Soesterduinenbennie schreef:Je kunt ze zelfs ruiken als ze er staan. Dat jij ze niet hebt gezien kan ik uiteraard niet helpen. Ze staan er al zeker een jaar of drie elk jaar ongeveer een maand lang. protest.Ariane schreef:Ik heb hier nog nooit een schaap gezien.bennie schreef:Alvast een tip voor volgend jaar, dan staan ze er ook, net als de voorgaande jaren.

Geen idee waar jij loopt. Maar als jij ze niet hebt gezien wil dat nog niet zeggen dat ze er niet hebben gestaan.Ariane schreef:Nou, dan loop ik zeker ergens anders dan in de Soesterduinenbennie schreef:Je kunt ze zelfs ruiken als ze er staan. Dat jij ze niet hebt gezien kan ik uiteraard niet helpen. Ze staan er al zeker een jaar of drie elk jaar ongeveer een maand lang. protest.Ariane schreef:[..]
Ik heb hier nog nooit een schaap gezien.
Johbennie schreef: Geen idee waar jij loopt. Maar als jij ze niet hebt gezien wil dat nog niet zeggen dat ze er niet hebben gestaan.
Wat is je probleem, joh?Ariane schreef:Johbennie schreef: Geen idee waar jij loopt. Maar als jij ze niet hebt gezien wil dat nog niet zeggen dat ze er niet hebben gestaan.

Ja, ze zijn met een herder.Magic schreef:Magic vond dit wel een interessant bericht
Is er geen herder bij?

@Bennie:Eline* schreef: Volgens mij zijn ze een aantal jaar geleden een week of 2 geweest, daarna kan ik me niet heugen.
Omdat je zo lief en schattig bent wil ik best onthullen dat ik ze er sinds 2008 elk jaar ben tegengekomen. Tis dat ik onlangs ben verhuisd en ze er daardoor dit jaar niet tegen zal komen, maar toch staan ze er.Ariane schreef:@Bennie:Eline* schreef: Volgens mij zijn ze een aantal jaar geleden een week of 2 geweest, daarna kan ik me niet heugen.![]()