Je was me voor Thom, ben nogal druk de afgelopen dagen vandaar.
Ik heb contact gehad met de DA, zij vond het ook geen goed idee om elke keer met dwang te laten drinken. Vooral omdat Dicha de 'pups' (zij herkent ze niet als hond zijnde, dus ook niet als pups, daar ze honden nooit eerder heeft gezien zo klein en dus al helemaal niet als zijnde van haar) dan gaat het gevaar er bestaan dat ze die rare zwarte mollen als vijanden gaat bezien. Ik kan zo de pillen halen, dat zijn pillen om haar suf te maken, eerst kijken hoe Dicha daar op reageert daar dit ook averechts kan werken. En dan heel misschien de pups aanleggen en anders ga ik Dicha melken/kolven, zodat ze nog wat biest binnen krijgen.
Inmiddels hebben we een minmoeder bij ons, Beertje, van Rob (ragverp op dit forum) en Amanda een bevriende fokker, bij ons thuis, Beertje haar eigen 3 musketiers zijn 2 weken terug uitgevlogen. Zij komt een paar weken pleegmama zijn voor de 3 knullen van Dicha. Beertje is heel lief voor ze, accepteerde ze direct als haar eigen pups, heel ontroerend om te zien, ze mogen bij haar drinken, ze poets ze prima en moedert echt over ze...
De melkbar doet het nog niet echt, maar het is voor de pups al fijn dat ze een warm lijf hebben om tegen aan te liggen, hun zuigbehoefte word nu aan voldaan. Of er nog melk word geproduceerd is nog afwachten, maar ik fles ze nu samen met Beertje en ze trappen erin.

Vannacht waren ze wel afgevallen, maar vandaag is dat weer weg gewerkt!
Nogmaals, Amanda en Rob,

jullie zijn toppertjes dat jullie aanboden om Beertje te laten moederen over Dicha's koters. Nu krijgen ze iig sociaal contact mee van hun pleegmamma.