Heel veel sterkte
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elena v. Schraderhaus
Moderator: moderatorteam
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Re: Elena v. Schraderhaus
Het is nu 2,5 week geleden dat mn meisje is ingeslapen
Ik mis haar verschrikkelijk , vooral als ik thuis kom.
Als ik de auto op de oprit zet, kijk ik nog steeds naar het raam.
Want daar stond ze dan altijd, op de bank ( of in de vensterbank
) kwispelend op me te wachten.
Of bij binnenkomst dat ze dan voor het traphekje stond te springen, en dan boven me uit.
Dat is er nu niet meer
Aan de andere kant, en eigenlijk schaam ik mij wel een beetje om dit te zeggen.....
Het voelt een beetje als een opluchting dat ze er niet meer is.
Het is hier nu een stuk rustiger, niet alleen voor Kenji & Ditch die natuurlijk al die jaren die spanning om Elena gevoelt hebben.
Ditch is een heel stuk makkelijker geworden, en ook aan Kenji merk ik het
Maar ook voor mij, er is een groot stuk spanning weggevallen. Nu pas merk ik hoe gespannen ik al die tijd heb rondgelopen.
En dat was niet alleen buiten mbt haar hondagressie, maar ook thuis want ik was echt als de dood dat de honden bij elkaar kwamen en daardoor was er dus constant spanning.
Nu lijkt t net of ik niets om haar gaf, maar dat is echt niet zo hoor.
Ze was alles voor me , en hoewel hetgeen wat hier boven staat het misschien wel tegenspreekt.... ik heb het er nog steeds behoorlijk moeilijk mee dat ze er niet meer is
Ik mis haar verschrikkelijk , vooral als ik thuis kom.
Als ik de auto op de oprit zet, kijk ik nog steeds naar het raam.
Want daar stond ze dan altijd, op de bank ( of in de vensterbank
Of bij binnenkomst dat ze dan voor het traphekje stond te springen, en dan boven me uit.
Dat is er nu niet meer
Aan de andere kant, en eigenlijk schaam ik mij wel een beetje om dit te zeggen.....
Het voelt een beetje als een opluchting dat ze er niet meer is.
Het is hier nu een stuk rustiger, niet alleen voor Kenji & Ditch die natuurlijk al die jaren die spanning om Elena gevoelt hebben.
Ditch is een heel stuk makkelijker geworden, en ook aan Kenji merk ik het
Maar ook voor mij, er is een groot stuk spanning weggevallen. Nu pas merk ik hoe gespannen ik al die tijd heb rondgelopen.
En dat was niet alleen buiten mbt haar hondagressie, maar ook thuis want ik was echt als de dood dat de honden bij elkaar kwamen en daardoor was er dus constant spanning.
Nu lijkt t net of ik niets om haar gaf, maar dat is echt niet zo hoor.
Ze was alles voor me , en hoewel hetgeen wat hier boven staat het misschien wel tegenspreekt.... ik heb het er nog steeds behoorlijk moeilijk mee dat ze er niet meer is
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Liselore
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 6
Ik zie het nu pas, heel veel sterkte met het gemis . . .
En voel je vooral niet schuldig over wat je hierboven schreef, het één sluit het ander niet uit. Er spreekt zoveel liefde uit je berichtjes, je was duidelijk gek op haar. En dat er nu een hoop spanning is weggevallen heeft daar helemaal niets mee te maken (ik krijg het niet lekker lopend opgeschreven, maar je snapt vast wat ik bedoel!).
Sterkte!
En voel je vooral niet schuldig over wat je hierboven schreef, het één sluit het ander niet uit. Er spreekt zoveel liefde uit je berichtjes, je was duidelijk gek op haar. En dat er nu een hoop spanning is weggevallen heeft daar helemaal niets mee te maken (ik krijg het niet lekker lopend opgeschreven, maar je snapt vast wat ik bedoel!).
Sterkte!
- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Ik denk dat ik het helemaal snap, ik moet er eigenlijk nogal om huilen omdat het zo herkenbaar is.
Ik heb ook een hond met hondagressie en weet welke spanningen dat, in mijn geval buitenshuis, met zich meebrengt. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om de dierenarts hetzelfde te vragen en heb dat zelfs ook een keer gedaan. Ik ben supergek met haar en wil haar ook echt niet kwijt maar ik kan je gevoel zo dubbel en dwars voorstellen. Ik wens je heel veel mooie momenten met je andere honden en fijne herinneringen aan Elena.
Ik heb ook een hond met hondagressie en weet welke spanningen dat, in mijn geval buitenshuis, met zich meebrengt. Ik heb een paar keer op het punt gestaan om de dierenarts hetzelfde te vragen en heb dat zelfs ook een keer gedaan. Ik ben supergek met haar en wil haar ook echt niet kwijt maar ik kan je gevoel zo dubbel en dwars voorstellen. Ik wens je heel veel mooie momenten met je andere honden en fijne herinneringen aan Elena.

- Sandra 1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder x Hollandse herder