Izzie vindt het volstrekt normaal, met Vincent trainen. Ontrouw ding

Moderator: moderatorteam
Hoe ver ze komen, in de GG bedoel je? Ik heb er alle vertrouwen in. Zelfs als ze vanaf 0 zouden beginnen, zal het heel snel gaan.Sanne!! schreef:Ben benieuwd hoe het gaat. Je hebt natuurlijk toch een heel andere lichaamstaal dan Vincent. Ben benieuwd hoe ver ze komen. En ach wat maakt het uit als ze maar lol hebben toch!
Mag ik vragen waarom je Izzie bij de GG voor leert komen? Waarom niet meteen aan de voet?
Ja ik ken het beeld van de foto natuurlijk ook. Wat ik daar vooral zo jammer aan vind, is het gebrek aan creativiteit. Er zijn zoveel manieren om een hond iets aan te leren. Maar als je ergens mee zit, krijg je altijd het standaard antwoord. Terwijl je dat al geprobeerd had en dat werkte niet. En de verveling bij de honden is vaak ook jammer om te zien.Rosita Compagner schreef:Geweldige foto. Voor mij zegt het heel veel over de training(smethode) Relaxt (kopje thee erbij), comfortabel (trainen op stoel en binnen) en met aandacht (een-op-een les).
Zet dat eens af tegen dit;
de massaproductie van de lokale hondenschool. Hoeft niet verkeerd te zijn hoor, maar het is ánders en dat zag ik
Leuk, hoe gaat het trainen?*Charlotte schreef:Wat leuk Linda en Vincent! Blijf jij wel obedience doen met Izzie?
Ik ga komende zaterdag kijken met James bij een wedstrijd obedience en wat trainen buiten de ring, ben benieuwd
Super! Voor Vincent ook fijn, omdat hij ook niet gewend is aan deze manier van trainen. Ze gaan het saampjes vast heel goed doenZoek stok! schreef: Maar wat Birgit nu doet is de basisoefeningen uitleggen. Zodat Vincent er gevoel bij krijgt. Ze hebben bijv. ook handtouch gedaan, riem aanraken etc. Gewoon om ze aan elkaar te laten wennen. Heel goed vind ik.