Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pitbull red 2 vrouwen van cobra
Moderator: moderatorteam
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
- Yaika
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador, ruwharige teckel
- Aantal honden: 2
Re: Pitbull red 2 vrouwen van cobra
die vrouwen zijn geschift.. 

"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
Volgens mij lees ik er overheen, maar waar staat dat hun zelf die foto gemaakt hebben?
- dagmar88
- Zeer actief

- dagmar88
- Zeer actief
Nanna schreef:Technisch gezien heeft ie dat natuurlijk ookdagmar88 schreef:Ach ja, als een hond blaft omdat hij vuur in huis ruikt of voor het baasje tegen een auto aan knalt heeft hij ook altijd de baas 'gered'.
Maar niet omdat hij, zijn hart óverstromend van liefde voor de baas, bewust actie ondernam.

- senna en odin
- Zeer actief
Dames toch....het sarcasme
Ze hebben er nog een DA bij gehad maar die zei dat er niets meer aan gedaan kon worden.
Zijn van liefde overstroomde hartje, snik, heeft gewacht tot zijn baas er was, snik, en toen pas heeft ie zijn laatste adem uitgeblazen....30 min later snik snik.
Bye Old Yeller
En Nanna, er is nog hoop voor je. De dame in kwestie was 84 en had een pitbull. Nu jij nog.

Ze hebben er nog een DA bij gehad maar die zei dat er niets meer aan gedaan kon worden.
Zijn van liefde overstroomde hartje, snik, heeft gewacht tot zijn baas er was, snik, en toen pas heeft ie zijn laatste adem uitgeblazen....30 min later snik snik.
Bye Old Yeller

En Nanna, er is nog hoop voor je. De dame in kwestie was 84 en had een pitbull. Nu jij nog.

Groetjes Belinda

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
het was gewoon een sufferd van een hond, beetje intelligente hond gaat een slang echt wel uit de weg 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk schreef:het was gewoon een sufferd van een hond, beetje intelligente hond gaat een slang echt wel uit de weg
Niet perse. Hier vangen ze ze en spelen ze ermee

Oh. Heb over 'intelligent' heen gelezen. De enige snuggere hond zit er inderdaad niet bovenop en bekijkt het van een afstandje.
- renee-uk
- Zeer actief
hahahaha dat bedoel ik dusInc schreef:renee-uk schreef:het was gewoon een sufferd van een hond, beetje intelligente hond gaat een slang echt wel uit de weg
Niet perse. Hier vangen ze ze en spelen ze ermeeNet zolang totdat de slang dood is. Heb t gezien, de honden van m'n schoonouders verscheurden letterlijk een slang. En wat voor slang, hoe groot of klein, schijnt ook niet uit te maken. Schijnen er elk jaar wel een paar te pakken te hebben.
Oh. Heb over 'intelligent' heen gelezen. De enige snuggere hond zit er inderdaad niet bovenop en bekijkt het van een afstandje.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- iones
- Zeer actief
Er zijn echt wel honden die hun "roedel" verdedigen hoor. En dus redden. Heeft niets met inzicht te maken. MAar meer met een groepsdier.
Dieren willen altijd eerst zichzelf in stand houden, en als dat lukt, willen ze als ze groepsdieren zijn (en daar vallen mensen ook onder) hun groep in stand houden, omdat het welzijn van de groep nauw samenhangt met het eigen welzijn. Zonder je groep ben je op je eentje aangewezen.
Ik denk dat het voor die mensen echt heel rot moet zijn geweest om hun hond zo te zien sterven.
Dieren willen altijd eerst zichzelf in stand houden, en als dat lukt, willen ze als ze groepsdieren zijn (en daar vallen mensen ook onder) hun groep in stand houden, omdat het welzijn van de groep nauw samenhangt met het eigen welzijn. Zonder je groep ben je op je eentje aangewezen.
Ik denk dat het voor die mensen echt heel rot moet zijn geweest om hun hond zo te zien sterven.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
de pup van Solar die in Australie woont die doodt doelbewust en heel effectief slangen als die het voor elkaar hebben gekregen om toch door het slangegaas te kruipen en in de hondenweides terecht te komen.
baasje is er niet zo heel blij mee want die slangen zijn zo giftig als de pest, maar Pentah grijpt ze sluw en bijt ze in een keer dood.
vind ik toch wel intelligent.
baasje is er niet zo heel blij mee want die slangen zijn zo giftig als de pest, maar Pentah grijpt ze sluw en bijt ze in een keer dood.
vind ik toch wel intelligent.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- renee-uk
- Zeer actief
tot het een keer mis gaat natuurlijk 
Maar aan de andere kant heb je altijd uitzonderingen die de regel bevestigen

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ja daar zijn we allemaal bang voor, maar goed, meer tegen slangen dan ze al doen kunnen ze nietrenee-uk schreef:tot het een keer mis gaat natuurlijk

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.