dus om haar toch te laten wennen, zette ik haar alle dagen (van de laatste week) ff de kist in om te eten of ff lekker te kroelen zodat ze het toch ging aanvaarden
als het aan haar had gelegen had ze liever buiten in een put bevallen, maar dat is niet doorgegaan
wat de andere honden betreft, merkte wij ook dat Guapa minder en minder contact met hen had, met onze andere teef werd ze vrij chagrijnig, terwijl ze anders prima met elkaar overweg konden, dus hebben wij ze daar bij weggehouden (ik zat niet echt te wachten op een gevecht met een drachtige teef en een schijndrachtige teef
toen de pups er al wel waren, mocht hij (de andere teef niet geprobeerd) er de eerste 2 weken van haar niet in de buurt komen, ook al kon hij niet aan de pups (hij springt ook niet) dus zag ze hem alleen buiten en dan nog was ze soms een enorme bitch
pas toen de pups 5 weken waren vond ze het "veilig" om hem bij de pups te laten en ook de andere teef mocht dan (wel buiten te verstaan, zij mocht niet in de buurt van de werpkist komen) wel kennis maken met de pups
ik zou het zo weer net hetzelfde doen, eerste 2 weken rust, rust en nog eens rust, zij ziet de andere honden dan wel buiten, maar niet in de buurt van de pups en ook achter rennen (andere vast, zij los) achteraf vond ze het allemaal prima, ook als de andere teef de pups corrigeerde (de reu deed/doet dat niet