Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dank je wel, ik vind het heel bijzonder dat een zoon van Bente op 13 jarige leeftijd voor het eerst pups heeft gekregen. Dit is dus de eerste gelegenheid sinds jaren om weer met de lijn van ons stammoedertje door te gaan .
Ik vermoed een teefje, een teefje is mijn voorkeur en er gaat een reutje naar de reu-eigenaar. Met 3 teefjes, lijkt het me stug dat er niet een hondje bij is die me aanspreekt.
Tekening maakt me niet echt uit, maar hoe ze getekend zijn weet ik nog niet, dubbele piraatjes spreken me niet echt aan .
Wat bijzonder zeg, dat een reu op die leeftijd nog word ingezet. Wel heel goed natuurlijk, heeft maar es bewezen dat hij die leeftijd kan behalen Gefeliciteerd!
Vorig jaar heeft hij ook een teefje gedekt. Mensen uit Zwitserland hoorden dat hij was onderzocht en wilden deze lijn heel graag gebruiken. Helaas eindigde dit bij 8 weken dracht in 9 dode pups .
Renske schreef:Vorig jaar heeft hij ook een teefje gedekt. Mensen uit Zwitserland hoorden dat hij was onderzocht en wilden deze lijn heel graag gebruiken. Helaas eindigde dit bij 8 weken dracht in 9 dode pups .
Ach wat jammer Gaan ze die combinatie niet nog eens herhalen?
Renske schreef:Vorig jaar heeft hij ook een teefje gedekt. Mensen uit Zwitserland hoorden dat hij was onderzocht en wilden deze lijn heel graag gebruiken. Helaas eindigde dit bij 8 weken dracht in 9 dode pups .
Ach wat jammer Gaan ze die combinatie niet nog eens herhalen?
Dat was wel de bedoeling, helaas lijkt dat momenteel door omstandigheden nu niet mogelijk. Misschien dat dat nog gaat gebeuren.
Voor een ander teefje staat momenteel wel een aanvraag open, dus de kans is zeker aanwezig dat er nog een tweede nestje geboren gaat worden.
Dank jullie wel . Alle 3 de teefjes zijn ook nog eens heel mooi getekend en twee daarvan springen er nog meer uit. Wat betreft kleur is er dus absoluut nog geen enkel hondje welke me niet aan zou spreken.