Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Odin "aangeklaagt"....Update: het krijgt nog een staartje!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Odin "aangeklaagt".

Ongelezen bericht door Roompie »

marian* schreef:
Onyx schreef:Jaren geleden heb ik ook een keer een akkefietje gehad.
Ik had toen een kruizing picard en die is toen ontsnapt. Ongeveer een kwartier later stond de hond weer voor mijn voordeur.
Nog geen half uur daarna stond er een man bij mij aan de deur die claimde dat mijn hond zijn pony had opgejaagd die daardoor door de afrastering was gelopen.
Of ik wel even de schade aan het been van de pony en de afrastering wilde betalen. Kostenplaatje was zo,n 900 gulden toen.
Dus ik schrok me dood en zei gelijk dat ik mijn verzekering zou bellen en dat alles geregeld zou worden. Ik stond te trillen op mkijn benen. Maar wel wilde ik de DA rekening zien en een rekening van een hekken reparateur.
Die zou hij diezelfde dag nog brengen zei hij.
3 dagen later nog steeds geen papierwerk te zien. Wel de man weer aan de deur gehad die graag contant geld wilde zien.
Ja daaaag. Eerst bewijs qua DA enzo en dan kon hij van mij alles vergoed krijgen.
2 dagen daarna kwam de man weer aan de deur en zei dat hij ook wel 600 gulden contant wilde en dat we het er dan niet meer over zouden hebben.

En gedurende de dagen erop was de man gezakt met zijn prijs tot 200 gulden contant. Ik heb nooit wat gezien qua papierwerk en toen ik zei dat hij de pot op kon met zijn 200 piek heb ik de man ook nooit meer gezien.

Ik zou dus ook níet zomaar betalen.

Zo heb ik eens iets gehad met een JR-eigenaar die mij met een kloppende kopie van een dierenartsrekening wilde afschepen en de originele rekening (waar hij mee gerommeld had) naar zijn verzekering wilde sturen.
Ging helaas voor hem niet door,want ik neem geen genoegen met een kopie.
Precies. Die man kwam trouwens wel met een beduimeld papiertje aan bij mij maar kom op zeg! Graag het origineel en anders wordt er niets betaald.
Afbeelding
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Lillith schreef:Dat zal dan wel, maar ook oudere of kleinere hond(jes) willen gewoon hun gang gaan en niet onder geploegd worden.
Dat zal je toch wel weten als je zo'n ras neemt en je zoals je zegt verantwoordelijk gedraagt :engel: :ok:

Volgens mij "ploegdde"??de OEB niet hoor.
Gewoon vriendelijk aan het knorren en draaien.
En als hij wel aan de lijn was geweest, waren de GR ook op hem afgelopen.
En wat had de man dan moeten zeggen?
Ik vind deze opmerking een beetje van de verantwoording bij een ander leggen, terwijl je zelf weet
dat jouw hondje oud en klein en krakkemikkig is. Neem zelf je verantwoording.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
senna en odin
Zeer actief

Re: Odin "aangeklaagt"....Update: het krijgt nog een staartj

Ongelezen bericht door senna en odin »

Zoals ik al eerder melde speelt Odin vaak met Eppie. Een blije gup van een hussel. En ik melde al dat ik s'avonds altijd naar dat veldje ga met Sen om daar met meerdere honden lekker effe te rauzen.
Zo ook gisteravond. En Eppie en zijn vrouwtje waren er ook. Ze vraagt nog hoe het met Odin is en ik vertel haar zo wat em is overkomen. Ik zeg tegen haar dat die mensen dus claimen dat Odin die hond al eerder heeft gepakt. Ik zie haar denken en ineens wordt ze best fel. Ze zegt, ho even maar dat was Odin niet schuld, daar was ik bij. Nou mijn interesse was gewekt.
Odin en Eppie waren aan het begin van de Wierde aan het spelen en ze zien die vrouw met zoon en de goldens bij de spoorweg oversteek aankomen. Daar zit zo'n 50 meter tussen de oversteek en waar Odin aan het spelen was. Ineens kwamen die goldens de wierde over rennen op Odin en Eppie af. Vrouwtje van Ep zegt nog tegen mijn man, oowjee dat gaat niet goed komen.
Zij heeft Ep aangelijnd en die honden gingen meteen op Odin af. Eerst spelen maar het werd snel grimmiger en ze deden echt vervelend tegen Odin zegt ze. Op een gegeven moment was Odin het zat en geeft een knauw naar de eerste golden die hij pakken kan. Dat heeft dus een wondje opgeleverd waarmee ze ook weer naar de DA zijn gegaan. Man heeft het over wondje, vrouw doet of poot van golden eraf lag :oeps:
Ik kon het verhaal eerst niet plaatsen met deze twee honden want ik kwam Tijs toen bij de weg weer tegen ( ik was met Sen en mijn jongste zoontje een blokje om gelopen), en Odin had een schampplek van een tand aan zijn hoofd die behoorlijk bloede. En thuis zagen we dat hij een ingescheurd kussentje had bij zijn vijfde teen aan de rechterpoot. Da doet daar niks aan. Dat moest vanzelf helen. Wel schoonhouden.

Toen vrouwtje van Eppie me dat gisteravond vertelde en ik het verhaal kon rijmen was ik even flabbergasted dat die mensen dus steeds de beschuldigende vinger wijzen naar Odin. Die man zie letterlijk "weer die hond die onze Sam pakt". Terwijl het gewoon hun eigen rotschuld is omdat ze tot twee keer toe dus die honden op Odin af laten rennen en zelf niet in de buurt zijn of opletten.
Ik heb dus de neiging die man nog eens te bellen en te zeggen dat ik op het hele verhaal terug kom, niks betaal en dat ze maar eens kritisch naar hun eigen honden moeten gaan kijken. En als hij Odin dan wil "aanklagen"dan zorg ik dat vrouwtje van Eppie er is om haar verhaal ook even te doen want dat wil ze wel.
Ben zo boos na dit verhaal.
En maar naar Odin wijzen.
Stelletje schijnheilen.
Groetjes Belinda
Afbeelding
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

senna en odin schreef:Zoals ik al eerder melde speelt Odin vaak met Eppie. Een blije gup van een hussel. En ik melde al dat ik s'avonds altijd naar dat veldje ga met Sen om daar met meerdere honden lekker effe te rauzen.
Zo ook gisteravond. En Eppie en zijn vrouwtje waren er ook. Ze vraagt nog hoe het met Odin is en ik vertel haar zo wat em is overkomen. Ik zeg tegen haar dat die mensen dus claimen dat Odin die hond al eerder heeft gepakt. Ik zie haar denken en ineens wordt ze best fel. Ze zegt, ho even maar dat was Odin niet schuld, daar was ik bij. Nou mijn interesse was gewekt.
Odin en Eppie waren aan het begin van de Wierde aan het spelen en ze zien die vrouw met zoon en de goldens bij de spoorweg oversteek aankomen. Daar zit zo'n 50 meter tussen de oversteek en waar Odin aan het spelen was. Ineens kwamen die goldens de wierde over rennen op Odin en Eppie af. Vrouwtje van Ep zegt nog tegen mijn man, oowjee dat gaat niet goed komen.
Zij heeft Ep aangelijnd en die honden gingen meteen op Odin af. Eerst spelen maar het werd snel grimmiger en ze deden echt vervelend tegen Odin zegt ze. Op een gegeven moment was Odin het zat en geeft een knauw naar de eerste golden die hij pakken kan. Dat heeft dus een wondje opgeleverd waarmee ze ook weer naar de DA zijn gegaan. Man heeft het over wondje, vrouw doet of poot van golden eraf lag :oeps:
Ik kon het verhaal eerst niet plaatsen met deze twee honden want ik kwam Tijs toen bij de weg weer tegen ( ik was met Sen en mijn jongste zoontje een blokje om gelopen), en Odin had een schampplek van een tand aan zijn hoofd die behoorlijk bloede. En thuis zagen we dat hij een ingescheurd kussentje had bij zijn vijfde teen aan de rechterpoot. Da doet daar niks aan. Dat moest vanzelf helen. Wel schoonhouden.

Toen vrouwtje van Eppie me dat gisteravond vertelde en ik het verhaal kon rijmen was ik even flabbergasted dat die mensen dus steeds de beschuldigende vinger wijzen naar Odin. Die man zie letterlijk "weer die hond die onze Sam pakt". Terwijl het gewoon hun eigen rotschuld is omdat ze tot twee keer toe dus die honden op Odin af laten rennen en zelf niet in de buurt zijn of opletten.
Ik heb dus de neiging die man nog eens te bellen en te zeggen dat ik op het hele verhaal terug kom, niks betaal en dat ze maar eens kritisch naar hun eigen honden moeten gaan kijken. En als hij Odin dan wil "aanklagen"dan zorg ik dat vrouwtje van Eppie er is om haar verhaal ook even te doen want dat wil ze wel.
Ben zo boos na dit verhaal.
En maar naar Odin wijzen.
Stelletje schijnheilen.
Ik applaudiseer! :ok: Ik kan alleen maar zeggen dat je trots kan zijn op je eigen hond dan, dat hij die ongeleide projectielen in eerste instantie negeerde! Echt, wat een maf, die vent! Ik zou echt op hoge poten naar hem toegaan!
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

Suzanne123 schreef:Okay, nog 1 keer dan: VIA JE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ laten lopen; niet zelf een voorstel doen.

Gewoon, zoals het "hoort" aangeven dat je eea gaat voorleggen; nota opvragen.... zoals door mij al eerder aangegeven.

Zeker niet eerst betalen en dan je maatschappij informeren; je mag nl niet op de stoel van de maatschappij gaan zitten. Door (deels) te betalen erken je schuld / aansprakelijkheid en dat is voorbehouden aan de maatschappij.

Ik snap dat niet hoor, dat mensen dan zelf willen gaan besluiten of ze wel of niet deels aansprakelijk zijn!

Suzanne
Nee Suzanne, dat ben ik toch even niet met je eens. Het staat iemand volkomen vrij om zelf aansprakelijkheid (dan wel gedeeltelijke aansprakelijkheid) te accepteren, er staat alleen in je polisvoorwaarden dat de maatschappij daar niet aan gehouden, dan wel aan gebonden is. Dat kan dus betekenen dat je de schadevergoeding zelf moet betalen en niet terug krijgt. Ik kan me voorstellen dat het willen behouden van de goede verstandhoudingen een argumenent is om in zo'n soort geval wel te betalen (in dit specifieke geval vind ik het moeilijk, kan het standpunt van de vriend van TS goed begrijpen, lekker makkelijk om naar "zo'n soort hond" te gaan wijzen!). En dat is een andere afweging die een verzekeringsmaatschappij maakt he.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Toontje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Toontje »

Met alle respect, maar wij horen het verhaal maar van een kant ..
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Met alle respect, dan moet 'de andere kant' maar lid worden van dit hondenforum.

Van mij had die man geen dup gekregen.
En dat kan ik naar mijzelf toe prima verantwoorden.
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Wilm@ schreef:Met alle respect, dan moet 'de andere kant' maar lid worden van dit hondenforum.

Maar ja, het is nu eenmaal krom, als er schade ontstaat hebben mensen het recht om jou aansprakelijk te stellen.
Hier laten sommigen telkens weer de honden op mij afkomen, ook al heb ik talloze keren al gevraagd de honden even bij zich te roepen of niet op die van mij af te laten komen, ik laat ze niet op die van hun afgaan en zorg wel dat er niets gebeurd, of ik draai nu bij voorbaat al om. Maar ze laten ze gewoon gaan willens en wetens, en een paar komen niet om te spelen overigens :hmmm: maar zijn wel stukken kleiner dan mijn honden. Ik ontloop die lui maar. Zijn ook mensen die om een poep en een scheet bij de da zitten overigens, en hun eigen honden doen niets fout :19:
Toontje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Toontje »

Wilm@ schreef:Met alle respect, dan moet 'de andere kant' maar lid worden van dit hondenforum.

Met nog meer respect maar niemand MOET iets, volgens mij.Daarbij wij zijn geen partij in dit conflict ..
larkin
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): cairn terrier/belgische herder - mechelaar

Ongelezen bericht door larkin »

Vind het allemaal heel netjes maar ik had niets betaald om de simpele reden de honden waren los en in dat geval neem je het risico..........
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

DjockPuck schreef:
Lillith schreef:Dat zal dan wel, maar ook oudere of kleinere hond(jes) willen gewoon hun gang gaan en niet onder geploegd worden.
Dat zal je toch wel weten als je zo'n ras neemt en je zoals je zegt verantwoordelijk gedraagt :engel: :ok:

Ik vind deze opmerking een beetje van de verantwoording bij een ander leggen, terwijl je zelf weet
Hij ploegdde vast niet :mrgreen:
Verantwoording eng woord blijkbaar, wat ik hier lees is dat je alleen verantwoordelijk bent voor je eigen hond maar die doet nooit wat.
Dus de rest moet maar opduvelen....dat is tegenwoordig de maatschappij :19:
Wat TS hun/haar verhaal alles heeft 2 kanten en ik hoop dat de verzekering eruit komt :E:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Lillith schreef:
DjockPuck schreef:

Verantwoording eng woord blijkbaar, wat ik hier lees is dat je alleen verantwoordelijk bent voor je eigen hond maar die doet nooit wat.
Wat TS hun/haar verhaal alles heeft 2 kanten en ik hoop dat de verzekering eruit komt :E:
Als je weet dat je eigen hond wat zwakker is, dan laat je hem toch niet zelf op een andere drukke grote hond afgaan :19:
Verantwoording is een eng woord tegenwoordig ja, want het gaat 2 kanten op namelijk.
De meneer had zijn honden gewoon bij zich kunnen houden, ze hadden niet op Odin af hoeven gaan die met zijn baas aan het spelen was.
senna en odin
Zeer actief

dat jouw hondje oud en klein en krakkemikkig is. Neem zelf je verantwoording.[/quote]
Wat TS hun/haar verhaal alles heeft 2 kanten en ik hoop dat de verzekering eruit komt :E:[/quote]
Als je weet dat je eigen hond wat zwakker is, dan laat je hem toch niet zelf op een andere drukke grote hond afgaan :19:
Verantwoording is een eng woord tegenwoordig ja, want het gaat 2 kanten op namelijk.
De meneer had zijn honden gewoon bij zich kunnen houden, ze hadden niet op Odin af hoeven gaan die met zijn baas aan het spelen was.[/quote]

I rest my case :mrgreen: Dank je wel Blondie.

En gezien het verhaal van het baasje van Eppie is dit dus al de tweede keer dat ze hun honden hun gang laten gaan en op Odin laten afkomen met gevolgen.
Dat hierbij dan de witte golden het haasje is geworden das heel vervelend maar helaas is Odin er ook niet ongeschonden vanaf gekomen.
Ik ren alleen niet om de geringste schijt naar een DA. Dan kan ik iedereen wel een rekening gaan presenteren.
Een tandje wat blijft haken in het spel, een poot die speels gepakt wordt....tja dan kunnen idd dingen gebeuren.
Wil je dat voor zijn dan moet je je hond bij je houden.
Groetjes Belinda
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Verhaal van die..er gebeurt dat..., ik zou me er niet druk over maken als je het zelf hebt gezien.
Zou me er helemaal niet druk overmaken tenzij het een gevalletje is voor een aantekening/aangifte.
Ik ga ook niet achter je broek aanrennen met een rekening, mijn honden zijn verzekerd :D .
Maar een blik en inzicht van de andere kant misstaat niemand. Of schijnbaar wel :scratch:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

Suzanne123 schreef:Okay, nog 1 keer dan: VIA JE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ laten lopen; niet zelf een voorstel doen.

Gewoon, zoals het "hoort" aangeven dat je eea gaat voorleggen; nota opvragen.... zoals door mij al eerder aangegeven.

Zeker niet eerst betalen en dan je maatschappij informeren; je mag nl niet op de stoel van de maatschappij gaan zitten. Door (deels) te betalen erken je schuld / aansprakelijkheid en dat is voorbehouden aan de maatschappij.

Ik snap dat niet hoor, dat mensen dan zelf willen gaan besluiten of ze wel of niet deels aansprakelijk zijn!
gut, en ik maar denken dat zo'n verzekering er is om de centen vergoed te krijgen en niet om puur en alleen te bepalen of je aansprakelijk bent of niet.

daar is, mocht je het echt hoog willen spelen, nog altijd justitie voor.
amber81

Lillith schreef:Verhaal van die..er gebeurt dat..., ik zou me er niet druk over maken als je het zelf hebt gezien.
Zou me er helemaal niet druk overmaken tenzij het een gevalletje is voor een aantekening/aangifte.
Ik ga ook niet achter je broek aanrennen met een rekening, mijn honden zijn verzekerd :D .
Maar een blik en inzicht van de andere kant misstaat niemand. Of schijnbaar wel :scratch:
:oohja: speciaal voor jou wil ik in deze best zeggen dat het de schuld van Odin is, goed? Is er nog iemand die op komt voor ongeleide projectielen met HD en of aanverwanten, die geen manieren hebben, met een baasje die nergens naar kijkt. Tenslotte is het een OEB, die Odin! Levensgevaarlijk!
:Q:
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

amber81 schreef:
Lillith schreef:Verhaal van die..er gebeurt dat..., ik zou me er niet druk over maken als je het zelf hebt gezien.
:oohja: speciaal voor jou wil ik in deze best zeggen dat het de schuld van Odin is, goed? Is er nog iemand die op komt voor ongeleide projectielen met HD en of aanverwanten, die geen manieren hebben, met een baasje die nergens naar kijkt. Tenslotte is het een OEB, die Odin! Levensgevaarlijk!

Sluit ik mij bij aan, Odin is erg gevaarlijk :lol1:

Volgens mij heeft de ts het duidelijk opgeschreven hoor, het klinkt voor mij in ieder geval niet als een eenzijdig verhaal.
Voor het geval dat jij je er niet druk om maakt zit je wel gezellig door te drammen :hmmm:
Lillith
Zeer actief

Ik vraag me niet af wie er doordramt, ik geef alleen mijn mening en dat MAG. :19:
amber81

Lillith schreef:Ik vraag me niet af wie er doordramt, ik geef alleen mijn mening en dat MAG. :19:
Dat MAG ook, alleen dat doorzagen over je twijfelende mening, maakt eerder dat je gewoon vind dat Odin de 'schuldige' is. Odin is fout...Die ploegende lomperd ook! :blah:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Hij ging maar lekker iemand anders chanteren ,maar mij niet.
Dat soort praktijken :lekkerpuh: ga ik niet in mee.
Beetje meebetalen aan DA kosten om zijn HD hond op de been te houden. :piew:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Lillith
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:Hij ging maar lekker iemand anders chanteren ,maar mij niet.
OMG ging het over chantage!!!
Dat had ik even niet mee gekregen, eng hoor :oeps: :mann:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lillith schreef:
bouvierpoedel schreef:Hij ging maar lekker iemand anders chanteren ,maar mij niet.
OMG ging het over chantage!!!
Dat had ik even niet mee gekregen, eng hoor :oeps: :mann:
Ik vind dat chantage ja.
Je een rekening presenteren waar je geen schuld aan bent en dan ook nog dreigen met aanklagen als je niet betaald.
.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
senna en odin
Zeer actief

@ Lilith: heb jij toevallig geitenwollen sokken, sandalen en lang haar waar je eigen grijze kleur doorkomt? Bandje voor om je hoofd kun je gratis bij de Etos afhalen.
Maak dan een mooi bordje, trek die sokken en sandalen aan, bandje om je hoofd en kom bij mij voor de deur betogen....je maakt een goeie Dolle Mina!!!
Dan laat ik Odin effe op je "afploegen", die stopt dan wel op tijd hoor ( no worries), om zich voor je voeten op zijn rug te gooien en zich te laten vergassen op een goeie kroelbeurt. Zo gevaarlijk is ie namelijk. Als je geluk hebt laat ie ook nog zijn tanden zien want hij "lacht" als je hem kroelt.

BTW: Dit is niet de definitie van een mening hebben, dit is iemand je mening door de strot proberen te douwen :S: .
Groetjes Belinda
Afbeelding
senna en odin
Zeer actief

rose schreef:
amber81 schreef:

Volgens mij heeft de ts het duidelijk opgeschreven hoor, het klinkt voor mij in ieder geval niet als een eenzijdig verhaal.
Voor het geval dat jij je er niet druk om maakt zit je wel gezellig door te drammen :hmmm:
Ik zal em wel effe meenenem op Loewerseye. Kan ie jouw Sam pakken....'t zit em in de naam denk ik :mrgreen:
Groetjes Belinda
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH

Ongelezen bericht door freskin »

Ik zou denk ik toch 1 keer proberen om met deze mensen te gaan praten. Uitleggen hoe jij in de situatie staat en dat hij toch beter op zijn zwakke hond moet passen omdat mensen niet aan de buitenkant kunnen zien dat hij zware hd heeft. Je kan bijvoorbeeld ook uitleggen dat Odin nogal lomp kan zijn maar dat dat bij het ras hoort en dat hij totaal geen kwaad in de zin heeft. Meestal als je rustig uit kan leggen hoe jij er tegenaan kijkt draaien mensen wel wat bij, is mijn ervaring. En als je elkaar dan in de toekomst weer een keer tegenkomt kan dat alleen maar positief zijn.

Zijn ze niet voor rede vatbaar heb je in ieder geval jouw goede wil getoont. Dan zal voor mij de kous af zijn en helemaal geen medewerking meer verlenen van mijn kant. Maar met de akkefietjes die ik met mijn honden heb gehad heb ik dit altijd goed kunnen oplossen zonder mijn portemonnee te hoeven trekken (behalve een keer toen mijn vorige collie een gaatje in de jas van een langslopende mevrouw had gebeten.......dat is toen prima opgelost door onze verzekering. De mevrouw was ook tevreden en niet boos op ons of onze hond :wink: ) Niet dat ik nooit wil betalen als het zo uit komt, maar vaak zijn mensen wel voor rede vatbaar als je jouw kant van het verhaal uitlegt.

Al met al heel vervelend dit......Ik hoop dat het goed opgelost kan worden. Met dreigen zoals die man doet schiet je ook niets op. Ik kan begrijpen dat jullie daar heel kwaad om zijn. Sterkte en succes!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Misschien die van hem ook wel.
Lillith
Zeer actief

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat je hond gevaarlijk is...
En zelfs in het algemeen gesproken, moet ik me nu persoonlijk bedreigd voelen :LOL:
Zou ik kunnen zeggen zo baas zo hond maar dat doe ik niet :lief:
Peace men, past bij mijn bantje en bloemetjestuin, :E:
Lillith
Zeer actief

Lillith schreef:Volgens mij heb ik nergens gezegd dat je hond gevaarlijk is...
En zelfs in het algemeen gesproken, moet ik me nu persoonlijk bedreigd voelen :LOL:
Zou ik kunnen zeggen zo baas zo hond maar dat doe ik niet :lief:
Peace men, past bij mijn bantje en bloemetjestuin, :E:
Oh, tot je grote vreugde, dit is mijn laatste opmerking, ga je goddelijke gang :wink: :pffff:
Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roompie »

Odin mag wel een keer met Onyx spelen. Zij is net zo lomp en onbenullig maar als ze elkaar dan zeer doen met hun lompheid dan is het ieder voor z,n eigen rekening hoor :mrgreen: :pffff:
Afbeelding
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

senna en odin schreef:
rose schreef:

Ik zal em wel effe meenenem op Loewerseye. Kan ie jouw Sam pakken....'t zit em in de naam denk ik :mrgreen:

:O: Nu durf ik niet meer te komen :jank:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”