Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vloeren en puppies

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Vloeren en puppies

Ongelezen bericht door sirene »

Nou de oplossing is al gegeven. Kleedjes dus;) Al vind ik wel dat honden zich heel snel aanpassen aan de vloer.

Over kurk, NIET doen. Ik las hier 1 iemand die er tevreden over is. Wat is dat voor soort ?
Wij hebben kurk genomen speciaal voor de honden, niet zo glad en koud en makkelijk schoon te maken. Een naturel versie klikkurk. Een spijt dat we er van hebben! Het ziet er niet meer uit. Het zag er na een jaar al niet meer uit op de plekken waar wij en de honden veel lopen. Het is gewoon echt helemaal versleten in de woonkamer.
In het vorige huis hebben we altijd laminaat gehad, de iets ruwere versie. Dat zag er na jaren nog mooi uit.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hier ligt ook al 12 jaar laminaat en het is dus behoorlijk versleten aan het raken. In de zithoek ligt een kleed, verder dus laminaat en in de gang en keuken tegels.
Hier weten ze al vrij snel dat ze binnen rustig moeten doen, als ze willen stoeien kunnen ze naar buiten.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

laminaat, zowel hier als vroeger in apeldoorn...
er wordt binnen toch niet gespeeld, dat doen ze buiten maar...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

sirene schreef:Nou de oplossing is al gegeven. Kleedjes dus;) Al vind ik wel dat honden zich heel snel aanpassen aan de vloer.

Over kurk, NIET doen. Ik las hier 1 iemand die er tevreden over is. Wat is dat voor soort ?
Wij hebben kurk genomen speciaal voor de honden, niet zo glad en koud en makkelijk schoon te maken. Een naturel versie klikkurk. Een spijt dat we er van hebben! Het ziet er niet meer uit. Het zag er na een jaar al niet meer uit op de plekken waar wij en de honden veel lopen. Het is gewoon echt helemaal versleten in de woonkamer.
In het vorige huis hebben we altijd laminaat gehad, de iets ruwere versie. Dat zag er na jaren nog mooi uit.
wij hadden in amsterdam een ipokork vloer, die zou ik eigenlijk wel weer willen. dit was wel de zwaarst geperste vloer en ook de duurste maar echt een supervloer, daar kon je een peuk op uit trappen. ik liep heel veel op naaldhakken en nooit putjes oid. hij moest wel eens in de zoveel tijd gelakt met speciale lak, maar dat was een emmer eroverheen en verdelen.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hutsje schreef:
sirene schreef:Nou de oplossing is al gegeven. Kleedjes dus;) Al vind ik wel dat honden zich heel snel aanpassen aan de vloer.

wij hadden in amsterdam een ipokork vloer, die zou ik eigenlijk wel weer willen. dit was wel de zwaarst geperste vloer en ook de duurste maar echt een supervloer, daar kon je een peuk op uit trappen. ik liep heel veel op naaldhakken en nooit putjes oid. hij moest wel eens in de zoveel tijd gelakt met speciale lak, maar dat was een emmer eroverheen en verdelen.
Jij op naaldhakken :eek:
Dat associeer ik dus helemaal niet met jou :engel:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Laminaat wat best glad is. Nooit wat mee gedaan en tot nu toe allemaal honden met goede heupen en ellebogen (Tuana, Noah en Bumba). Met name met spelen zie je ze vaak uitglijden :schrik:
Perry en Noah

Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Inge schreef:
Hutsje schreef:

Jij op naaldhakken :eek:
Dat associeer ik dus helemaal niet met jou :engel:
och man. vroegah....... :mann:

Afbeelding
Afbeelding
mon65
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mon65 »

Ik heb laminaat (dat er overigens al meer dan 10 jaar ligt en nog steeds niet afgesleten is :wink: ). Nu met de pups van Nala heb ik er van dat goedkope "grastapijt" met anti-slipnoppen neergelegd. Gekocht bij de Action voor 4,95 per rol van 1x2 meter. Ideaal, kan zo met de tuinslang worden afgespoten en is zo droog! Ligt trouwens ook in de werpkist onder de vetbedden :ok:
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Wij hebben laminaat en hebben dat destijds voor de hond grotendeels bedenkt met tapijt. Goedkoop tapijt, zodat het vervangen daarvan niet al te prijzig is.

Bij ons volgende huis willen wij een tegelvloer. Dat is makkelijker schoon te houden en een stuk stroever dan laminaat.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Toen Kay er net was lag er nog een vloerkleed in de kamer, maar nadat ik een keer in en verloren poepje in huis was gestapt en zo over het kleed was gegaan, heb ik het kleed weggegooid en de rest van de tijd niks vervangen......
Buiten gek doen, binnen beetje oppassen
Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Ik heb dektapijt gekocht via MP. Voor ongeveer €75,00 wordt het ook nog eens bij je thuisbezorgd, prijs was meer dan 3 jaar geleden. Ik heb het 1 jaar laten liggen en toen weggegooid.

Vraag wel naar goede stevige kwaliteit.

G.J. Floors staat bij mijn favorieten.

http://link.marktplaats.nl/1000896310
koentje

Ongelezen bericht door koentje »

wij hebben ook laminaat. Als de puppenkolder uitbreekt dan hoor je hem ook uitglijden. Tja... ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat HD geeft toch?
We hebben wel een kleed liggen ook, maar grotendeels laminaat dus. :19:
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Toen wij 23 jaar geleden dit huis betrokken, hebben we projecttapijt laten leggen en het ligt er nu nog :pffff: :E: :19: . In die 23 jaar is er heel veel over heen gegaan. Kleine kinderen, pups, zieke oude honden, zieke kinderen, modderpoten van honden en kinderen etc.
Goed, het is nu echt aan vervanging toe, maar vooralsnog ben ik nog zoekende naar een goed alternatief. Wat mij betreft komt er weer een dergelijk tapijt, maar dat heb ik nog niet gevonden. Iig niet voor een (voor ons) betaalbare prijs.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”