nu hebben ze het veldt waar we overliepen ook omgespit en opgehoogd en weet ik het troep dus.
dus voordat ik ze los kan doen ben ik zeker 20 minuten verder, dus ik liep al een poosje te denken wat moet ik nou want als dat park straks mooi is gemaakt mag ik mijn honden daar vast niet meer los laten
dit deden we eerst lopend dus ik dacht dat de hondjes dit wel aan moeten kunnen en dan liep ze ook nog met bal, vorige week zaterdag is ze mee geweest naar de salon en daarna is het begonnen....gillen 's nachts, overdag zo ineens, als ze denkt dat je dr aanraakt gilt ze.
ik denk dat ze last heeft van d'r pootje, ik hoop dat dat het is, ze eet drinkt en doet normaal verder, ik mag ook gewoon aan d'r knie komen want ik denk dus dat het patellaluxatie is ook aan d'r pootje maar dan wordt ze wakker en dan wil ze gaan staan en dan.... gillen!!!!
a fijn we doen dus al een week niet verder dan een blokje om, ze mag niet op en van de bank springen, want dat doet ze gewoon en als je dr ziet lijkt er niks met d'r, iemand misschien verder nog tips