Nee de mevrouw met de mitella. Helaas mocht ik deze dag alleen kijken................maar normaal ben ik druk in de weer met de honden!hovawart schreef:De mevrouw van koekjesemmer.
groetjes
Moderator: moderatorteam
Nee de mevrouw met de mitella. Helaas mocht ik deze dag alleen kijken................maar normaal ben ik druk in de weer met de honden!hovawart schreef:De mevrouw van koekjesemmer.
Optie: Misschien bij de Belgische/Duitse buren? Ik weet dat ze het daar ook waterwerken hebben, voor verschillende rassen.Tamara/Bayko schreef:Ik blijf het jammer vinden dat dit nergens in Limburg wordt gedaan. Bayko zou dit waarschijnlijk helemaal het einde vinden.
Mu[size=50][/size]k schreef:Vast wel. Nog een hint, er staat ook een bankje met eersteklas zicht op het waterwerken.bullebetje schreef:Door gezondheid problemen kan ik niet lang staan maar wil wel graag kijken
dus dan neem ik mijn rollator mee en kan ik daar op zitten en toch genieten .
De Fransjes laat ik dan thuis we gaan ook regelmatig wandelen in het twiske
met de honden is ook gezellig .
Misschien zien we elkaar nog een keer .
Als die bezet is zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat die bezetting door hele mobiele mensen van korte duur is. En anders pak ik mijn stoel voor je. Ik loop meestal toch rond om te kletsen, dus zoveel zit ik niet.dn dwaos schreef:Mu[size=50][/size]k schreef:Vast wel. Nog een hint, er staat ook een bankje met eersteklas zicht op het waterwerken.
Als het niet bezet is![]()
Ik zal er rekening mee houden![]()
Muk schreef:Als die bezet is zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat die bezetting door hele mobiele mensen van korte duur is. En anders pak ik mijn stoel voor je. Ik loop meestal toch rond om te kletsen, dus zoveel zit ik niet.dn dwaos schreef:Mu[size=50][/size]k schreef:Vast wel. Nog een hint, er staat ook een bankje met eersteklas zicht op het waterwerken.
Als het niet bezet is![]()
Ik zal er rekening mee houden![]()
Muk schreef:Goed nieuws, er komt dit jaar nog een tweede waterwerkdag voor vreemde honden. In oktober als alles meezit.