Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Help! Escan heeft baknijd

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Help! Escan heeft baknijd

Ongelezen bericht door flamme »

:F: Ik wist niet eens dat hij dat fenomeen kende :eek:
Maar hij heeft dus zojuist Madame Flamme even duchtig op haar plek gezet toen die aan Escan zijn "bakje slobber' wilde komen.
Het dametje mocht niet aan Escan's verjaardagseten komen. En terecht natuurlijk :D

Is geloof ik voor het eerst in 7 jaar dat hij zo heftig reageerde hahahaha. Was geen gezicht. Escan die zich als een ware wolf op Flamme gooide die er met piepende banden vandoor probeerde te gaan. Mika ondertussen azend of hij dan niet snel een hapje kon nemen, maar helaas werd hij teruggefloten door een attent vrouwtje :zweep:

Escan kon vervolgens zijn bak rustig , op zijn escans :roll: , leegeten terwijl Flamme hoogst beledigd toekeek van een veilige afstand en Mika zenuwachtig op en neer drentelde wanneer Escan klaar was en hij een duik in de bak kon nemen in de hoop nog happend wat van de lekkere lucht op te snuiven :mrgreen:

Heerlijk, 3 van die mafketels :I:
Muk

Re: Help! Escan heeft baknijd

Ongelezen bericht door Muk »

Groot gelijk dat Escan zijn bak verdedigde. :pffff: Gefeliciteerd nog met zijn 7e verjaardag.
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

oei dan schrik je wel even he?!
Ik had het vorige week even, katten en honden allemaal wat lekkers in de keuken (klein keukentje) en normaliter geen probleem. Maar blijkbaar was het zo lekker dat de kat besloot bij de hond nog wat meer te gaan proeven :oohja: nooit gedaan eerder. Ook ik was er met mijn snater snel bij toen ik hoorde dat het niet ok ging maar schrok wel even :80:
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Muk schreef:Groot gelijk dat Escan zijn bak verdedigde. :pffff: Gefeliciteerd nog met zijn 7e verjaardag.
Ik zit mezelf ook nog af te vragen hoe jij nou weet dat hij 7 is geworden vandaag :LOL: :blont:
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

blondie schreef:oei dan schrik je wel even he?!
Ik had het vorige week even, katten en honden allemaal wat lekkers in de keuken (klein keukentje) en normaliter geen probleem. Maar blijkbaar was het zo lekker dat de kat besloot bij de hond nog wat meer te gaan proeven :oohja: nooit gedaan eerder. Ook ik was er met mijn snater snel bij toen ik hoorde dat het niet ok ging maar schrok wel even :80:
Nou eigenlijk schrok ik niet eens. Ik was stomverbaasd en kwam daarna niet meer bij toen ik Flamme op een nogal Tom en Jerrymanier weg zag rennen :lol1:
Escan verdedigd echt noooooit zijn eten. Wel eens een keer een afkeurend sjacherijnig grommetje maar dit heb ik echt nog nooit gezien. Geen wonder dat hij nu al sinds het eten ligt te slapen. Hij moet bijkomen van al die actie :mrgreen:

Recept voor een bakje slobber is trouwens, blikvoer, eitje, bouillon en wat karnemelk. Heerlijk slecht voor een keertje.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

flamme schreef:
Muk schreef:Groot gelijk dat Escan zijn bak verdedigde. :pffff: Gefeliciteerd nog met zijn 7e verjaardag.
Ik zit mezelf ook nog af te vragen hoe jij nou weet dat hij 7 is geworden vandaag :LOL: :blont:
:LOL: :LOL: :LOL:
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

flamme schreef:
blondie schreef:oei dan schrik je wel even he?!
Nou eigenlijk schrok ik niet eens. Ik was stomverbaasd en kwam daarna niet meer bij toen ik Flamme op een nogal Tom en Jerrymanier weg zag rennen :lol1:
Escan verdedigd echt noooooit zijn eten. Wel eens een keer een afkeurend sjacherijnig grommetje maar dit heb ik echt nog nooit gezien. Geen wonder dat hij nu al sinds het eten ligt te slapen. Hij moet bijkomen van al die actie :mrgreen:

Recept voor een bakje slobber is trouwens, blikvoer, eitje, bouillon en wat karnemelk. Heerlijk slecht voor een keertje.
haha nou ik schrok wel een beetje toen ik merkte dat de reactie op de katten zo heftig was hoor, maar achteraf ook niets aan de hand, katten zijn gewoon weer binnen en staan neus aan neus, en hopelijk snappen ze dat ze niet meer bij de bakken met lekker vreten moeten komen :engel:
Reactie was van mijn reu overigens, die altijd wegloopt als kat of teef naar zijn bak komt, dit keer dus niet, en ook naar de teef kan hij een bek trekken als het echt lekker is. zij snapt hem dan altijd prima, de katten nu hopelijk ook :mrgreen:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

ja met zo een lekkere bak vol, zou ik het ook verdedigen hoor! Gelijk heeft ie!!! :flower:

Proficiat nog!!!
RIP Cena :roos:
    Inge
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse Herder
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

:E:
    Groetjes Inge
    Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”