Karakter is voor mij net zo belangrijk als de de gezondheid. Maar je hebt gelijk, ik haalde 2 dingen door elkaar heen.bouvierpoedel schreef:Ja maar wat bedoel je nu .?Cleo schreef:@ Mirr: onder erbarmelijk (niet mijn woorden maar de woorden van ex-fokster waar wij onze boef altijd lieten trimmen) versta ik dat het domweg slecht gaat. Daarom ook mijn vraag aan mensen die het weten kunnen![]()
@ BV cq Kees: Juist vanwege de slechte gezondheid van de DD zijn we mettertijd op zoek naar een ander ras. Naast de boef, hebben wij de afgelopen 18 jaar geen enkel ras mee gemaakt in huiselijke kring, behoudens de DD dan. Aangezien wij maar 1 geweldige ervaring hebben mogen mee maken met een boef, en dan doel ik niet op de behaalde leeftijd maar het stabiele karakter, vroeg ik het mij af gezien mijn eerdere uitspraken, die uit de mond komen van ex-fokster.
In je eersste bericht heb je het over de slechte gezondheid en nu over de karakters.
Karakters zijjn over het algemeen wat liever/zachtaardiger/inschikkelijker geworden.
Maar er zijn er nog zat te vinden met pittige KNPV karakters.
Als wij ooit, ik mag hopen dat het lang gaat duren, op een ander ras overgaan, staat gezien onze ervaring, de boef op nr 1.