Ze zwaait haar zere pootje demonstratief in mijn hand , haar kop vertrekt, oortjes in de nek en begint dramatisch te piepen, na grondige inspectie kan ik geen verwonding oid ontdekking dus madam had zich gewoon verstapt, ik masseerde haar voetje en ze begon maar te huilen en te huilen,
dus ik een beetje op haar in praten natuurlijk
gaat ze zitten met een ontzettend zielige kop, en maar huilen, alsof ze doodging ( niet gillen ofzo hoor maar heel zielig piepen ) alle honden kwamen even checken waar dit drama nu voor nodig was, maar vervolgden al gauw weer hun eigen weg, Smitthy zat dr echt aan te kijken van, nou stel je niet zo aan mam
en ik weer " welk pootje doet zeer soliepolie" en weer, hop swing die zere poot omslachtig in mijn hand.
ik met een heel zoet stemmetje vol " medelijden" " ach meisje toch, je hebt echt pijn he, ze moeten je ook altijd pesten, wie heeft je toch zo hard geslagen
en Solar trekt een steeds zieliger kop en gaat steeds harder piepen, drukt haar poot nogmaals nadrukkelijk in mijn hand, en nee madam is echt zwaar gewond en kan echt niet meer verder lopen hoor dus gaat ze al piepend liggen, plat op haar zij en die poot maar omhoog houden hahaha
" spelende mevrouw wat heeft u nu geleerd? "
Solar maar aangelijnd en voorzichtig in de benen gebracht, al hinkend achter me aan, tot ze geen aandacht meer kreeg toen kon ze ineens wel weer normaal lopen
thuis aangekomen zei ik tegen dr" solpje , welk pootje deed nu zo zeer, meisje , laat nog eens kijken blablabla" madam komt er aan....en zwaait demonstratief weer een poot in mijn hand....echter dit keer de andere
wat hou ik toch van mijn drama queen