Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Solar was " zwaar gewond" ...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Solar was " zwaar gewond" ...

Ongelezen bericht door Podenji »

tijdens het wandelen komt ze er ineens aangehinkt, ze wil me straal voorbijlopen want ze was druk natuurlijk :roll: , maar ik zag dat ze mankte dus ik riep haar terug. Ze kijkt me aan en ik zeg " laat eens even kijken Solar"
Ze zwaait haar zere pootje demonstratief in mijn hand , haar kop vertrekt, oortjes in de nek en begint dramatisch te piepen, na grondige inspectie kan ik geen verwonding oid ontdekking dus madam had zich gewoon verstapt, ik masseerde haar voetje en ze begon maar te huilen en te huilen,
dus ik een beetje op haar in praten natuurlijk :engel:
gaat ze zitten met een ontzettend zielige kop, en maar huilen, alsof ze doodging ( niet gillen ofzo hoor maar heel zielig piepen ) alle honden kwamen even checken waar dit drama nu voor nodig was, maar vervolgden al gauw weer hun eigen weg, Smitthy zat dr echt aan te kijken van, nou stel je niet zo aan mam :piew:
en ik weer " welk pootje doet zeer soliepolie" en weer, hop swing die zere poot omslachtig in mijn hand.
ik met een heel zoet stemmetje vol " medelijden" " ach meisje toch, je hebt echt pijn he, ze moeten je ook altijd pesten, wie heeft je toch zo hard geslagen :blah: "
en Solar trekt een steeds zieliger kop en gaat steeds harder piepen, drukt haar poot nogmaals nadrukkelijk in mijn hand, en nee madam is echt zwaar gewond en kan echt niet meer verder lopen hoor dus gaat ze al piepend liggen, plat op haar zij en die poot maar omhoog houden hahaha
" spelende mevrouw wat heeft u nu geleerd? "
Solar maar aangelijnd en voorzichtig in de benen gebracht, al hinkend achter me aan, tot ze geen aandacht meer kreeg toen kon ze ineens wel weer normaal lopen :Q:

thuis aangekomen zei ik tegen dr" solpje , welk pootje deed nu zo zeer, meisje , laat nog eens kijken blablabla" madam komt er aan....en zwaait demonstratief weer een poot in mijn hand....echter dit keer de andere :LOL:

wat hou ik toch van mijn drama queen :lief:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Re: Solar was " zwaar gewond" ...

Ongelezen bericht door Minhie »

:LOL: :LOL: :LOL: geweldig :I:
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

:LOL: :LOL: Heerlijk hè, en er ook vol overtuigd van zijn dat ze heel zielig zijn. :I:
Afbeelding
kloesje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own)
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kloesje »

:LOL: :LOL: :LOL:

Wat een lekker ding! :I:
Afbeelding
Mekkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Mekkie »

Afbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Yep! Precies Pasha. Die gaat gerust kermend op de grond liggen als ik aandacht besteed aan een pijntje hier of daar :mrgreen:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

nathalie schreef:Yep! Precies Pasha. Die gaat gerust kermend op de grond liggen als ik aandacht besteed aan een pijntje hier of daar :mrgreen:
mooi is dat he :lol1:
Solar had zich ook echt wel verstapt, maar ze maakte er dit keer wel een enorm drama van, en het mooiste is dus, in zo een geval als ze daarna weer een konijn ziet ofzo, is ze het helemaal vergeten en is er ook niets meer aan de hand " ik pijn gehad? hoe kom je erbij" :hmmm: :lol1:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Heerlijk zo'n lekker herkenbaar verhaal :LOL:
Afbeelding
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Haha geweldig, wat een grapjas :LOL:

Ollie heeft dat echt niet, die is ontzettend hard en laatst was meneer kennelijk ergens in gaan staan want bloed liep in straaltjes langs z'n been maar even de tijd nemen om mij er naar te laten kijken? Nowaaay! Dat ik dan niet begrijp he, dat er allemaal konijnensporen lagen die véél interessanter waren dan dat gat in z'n poot :') zichzelf zielig vinden doet ie niet gauw iig :P
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Podenji schreef:
nathalie schreef:Yep! Precies Pasha. Die gaat gerust kermend op de grond liggen als ik aandacht besteed aan een pijntje hier of daar :mrgreen:
Solar had zich ook echt wel verstapt, maar ze maakte er dit keer wel een enorm drama van, en het mooiste is dus, in zo een geval als ze daarna weer een konijn ziet ofzo, is ze het helemaal vergeten en is er ook niets meer aan de hand " ik pijn gehad? hoe kom je erbij" :hmmm: :lol1:
Pasha jankt al als ze in een disteltje gaat staan :jank: :mrgreen: Ik vind het wel grappig!
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Podenji schreef:mooi is dat he :lol1:
Beau dan niet bij konijnen, maar wel bij eten.. Is hij aan het manken, ik een beetje aandikken en dan vindt hij zichzelf heel zielig :(: Dan ziet hij de koekjesmevrouw, rent er keihard op af, om vervolgens al hinkend weer terug te komen :LOL:
Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

grover schreef:Haha geweldig, wat een grapjas :LOL:

Ollie heeft dat echt niet, die is ontzettend hard en laatst was meneer kennelijk ergens in gaan staan want bloed liep in straaltjes langs z'n been maar even de tijd nemen om mij er naar te laten kijken? Nowaaay! Dat ik dan niet begrijp he, dat er allemaal konijnensporen lagen die véél interessanter waren dan dat gat in z'n poot :') zichzelf zielig vinden doet ie niet gauw iig :P
klinkt als Barry, een paar maanden terug ook een grote scheur in zijn voorpoot ( 5 hechtingen moesten erin, je kon zn spieren allemaal zien lopen ) hij kwam terug en zijn hele poot rood van het bloed, maar manken? nee hoor, pas nadat ik er naar gekeken en maakte dat ik terug bij de auto kwam, toen begon hij te manken, in de dagen erna was hij natuurlijk wel erg zielig met zo een verband om je poot, laat staan hoe zielig hij was bij de dierenarts :mrgreen:
als Barry een serieuze verwonding heeft dan hoor je hem niet, en staat hij op een steentje of botst een van de andere honden tegen hem aan dan is het drama :piew:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

nathalie schreef:
Pasha jankt al als ze in een disteltje gaat staan :jank: :mrgreen: Ik vind het wel grappig!
Solar gaat ook wel eens gewoon naast je zitten op de bank, en zit je dan gewoon aan te staren, als je dan op een zacht medelijdend toontje tegen dr gaat praten ( dingen als" ach meid, hebben ze je weer zo hard geslagen, je hebt het toch ook zo slecht hier blablabla )dan begint ze ook te piepen en legt ze dr oren plat in dr nek met zielige oogjes komt ze dan helemaal tegen je aan hangen :piew:
Tamaskan
Zeer actief
Mijn ras(sen): wolfhonden
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tamaskan »

Heerlijk he die aanstellers hahahah

Ik zeg altijd maar ze kunnen zo op de toneel school wat dat betrefd. Het rare hier is altijd dat ze ook lekker kunnen overdrijven maar als er echt iets is zo min mogelijk laten blijken :piew:
Liselore
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua, Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Liselore »

:LOL: Net Lara: mevrouw's voorpootje was geschampt door de schuurdeur. Krijsen, gillen, niets te zien. Mijn vriend zet haar even in de bench, ook 'ach, ben je zo zielig meiske, ga maar even bijkomen van het drama . . . ' . Dametje heel zielig gaan zitten, pootje omhoog houden natuurlijk. Mijn vriend moest even boven zijn en hoort geblaf in de tuin. Hij kijkt vanaf de slaapkamer de tuin in, staat Lara daar vol overgave tegen de schutting te blaffen. Hij loopt naar beneden, Lara hoort dat, duikt de bench weer in en gaat zitten: pootje omhoog en janken . . . Bijdehand geval . . .
Danoontje powerrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español

Ongelezen bericht door Danoontje powerrr »

:80: Is Solar toevallig de Galgo Espanol?? Hier ook zo een, namelijk.
Toen ik hem net had, belde ik vol zorgen met de stichting.
Want hij had zo vaak last van zijn pootjes.
Nu werd ik daar nooit emotioneel van, maar checkte zijn voetjes wel steeds ernstig.
Totdat ik hem een keer mank zag lopen na spel met Nando.
Ik besloot er een keer geen aandacht aan te besteden om te kijken hoe en wat.
Toen kwam hij maar naast mij lopen, mij aanstarend, extra mankend en huilend.
Ik zag het hele gebeuren vanuit mijn ooghoeken aan en liep gewoon door.
Hij had door dat ik hem negeerde, draaide zich om en ging doodleuk in volle vaart verder.
Eikel.
Men moet slapende honden wakker maken...

Afbeelding
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Liselore schreef::LOL: Net Lara: mevrouw's voorpootje was geschampt door de schuurdeur. Krijsen, gillen, niets te zien. Mijn vriend zet haar even in de bench, ook 'ach, ben je zo zielig meiske, ga maar even bijkomen van het drama . . . ' . Dametje heel zielig gaan zitten, pootje omhoog houden natuurlijk. Mijn vriend moest even boven zijn en hoort geblaf in de tuin. Hij kijkt vanaf de slaapkamer de tuin in, staat Lara daar vol overgave tegen de schutting te blaffen. Hij loopt naar beneden, Lara hoort dat, duikt de bench weer in en gaat zitten: pootje omhoog en janken . . . Bijdehand geval . . .
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Danoontje powerrr schreef::80: Is Solar toevallig de Galgo Espanol?? Hier ook zo een, namelijk.
Toen ik hem net had, belde ik vol zorgen met de stichting.
Want hij had zo vaak last van zijn pootjes.
Nu werd ik daar nooit emotioneel van, maar checkte zijn voetjes wel steeds ernstig.
Totdat ik hem een keer mank zag lopen na spel met Nando.
Ik besloot er een keer geen aandacht aan te besteden om te kijken hoe en wat.
Toen kwam hij maar naast mij lopen, mij aanstarend, extra mankend en huilend.
Ik zag het hele gebeuren vanuit mijn ooghoeken aan en liep gewoon door.
Hij had door dat ik hem negeerde, draaide zich om en ging doodleuk in volle vaart verder.
Eikel.
nee, dat is Barry, galgos zijn wel blessuregevoelig vind ik, maar als er echt wat is dan hoor je ze niet, is het een kleinigheidje dan is het ook drama, dus zeer herkenbaar :lol1:
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Podenji schreef:als Barry een serieuze verwonding heeft dan hoor je hem niet, en staat hij op een steentje of botst een van de andere honden tegen hem aan dan is het drama :piew:
Dit klinkt als Skadi.
Die kan zichzelf ontzettend zielig vinden bij een kleinigheid, kan ook heul goed gillen.
Maar laatst kom ik weer van het fietsen met haar, stappen we de bijkeuken in, en zie ik dat ze hard bloedt aan een poot, allemaal bloederige pootadrukken op de tegels. Heeft ze een snee in haar poot.
Ze had niks laten merken, de muts.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Jeffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door Jeffy »

Ik zie het helemaal voor me :LOL:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahaha, geweldig! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
doggielover

Ongelezen bericht door doggielover »

Wat een verhaal! :LOL: :LOL: :LOL: Hier ook zo'n gevoelig hondje, maar die hobbelt gewoon door op 3 pootjes als ie maar wat voelt en jankt verder niet.
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Geweldig :lol1:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Podenji schreef:
Bowie van mij kan idd ook zo een drama maken van iets pietluttigs, waar Samara geen krimp geeft als er echt iets is piept Bowie al bij een grasspriet tussen haar tenen zit en ze die zelf niet weg krijgt.. lopen doet ze dan echt niet hoor :roll:
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Geweldig, beetje herkenbaar.

Hier niet zo´n dramakoning, behalve toen meneer een aantal jaren geleden aan zijn poot was geopereerd omdat er een cyste zat die weggehaald moest worden.
Hij heeft 2 weken met zijn poot in het verband gelopen, toen kwam hij ook telkens bij je zitten met de zere poot omhoog want die moesten we dan vasthouden.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

:LOL: :LOL: oh zo herkenbaar.. Teun mijn teckel kan ook zo krijsen, gillen , janken bij ernstige verwondingen en handicaps zoals, takje in zijn oksel dan kan hij echt niet meer lopen, een teek verwijderen dan gilt hij alsof hij vermoord wordt , en als hij de buggy ziet voor mijn oude teckel die een hernia heeft gehad, dan gaat hij ook acuut kreupel lopen zodat hij ook in de buggy kan..
Bel daarentegen.. die laat geen krimp, hing jaren terug in een punthek waar ze over heen had willen springen en met haar dij in een punt hing... grote wond... en geen kik.....
Afbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Miranda schreef:
Podenji schreef:als Barry een serieuze verwonding heeft dan hoor je hem niet, en staat hij op een steentje of botst een van de andere honden tegen hem aan dan is het drama :piew:
Dit klinkt als Skadi.
Die kan zichzelf ontzettend zielig vinden bij een kleinigheid, kan ook heul goed gillen.
Maar laatst kom ik weer van het fietsen met haar, stappen we de bijkeuken in, en zie ik dat ze hard bloedt aan een poot, allemaal bloederige pootadrukken op de tegels. Heeft ze een snee in haar poot.
Ze had niks laten merken, de muts.
Dat herken ik zo sterk bij Finn, ook toen tijdens fietsen een flinke snee opgelopen en dat merkte ik in de dierenwinkel, overal bloedafdrukken :ugh: maar hij liet niets merken, liep niet mank niets :19: en andere pijnen merk je ook niet zo snel aan hem. Echter toen hij zich eens verstapte en andere mensen ook nog eens reageerden van Jemig, hij loopt hardstikke mank!
Zucht, inderdaad ook dat :mann: "wat is het dan vent, heb je zo'n pijn?, geef je pootje maar" zieliger kon hij niet kijken :ugh: even wrijven over die poot, kusje nog net niet erop gegeven. Hij hoorde een pw zwepen en meneer was weer zijn hele zere pootje vergeten :8):
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Wat kunnen sommige honden dat goed, lichtelijke aanstelleritus :LOL:
Schnaus was ook zo, wel knokken met een Mechelaar maar pootje au, moest er een zoentje op :goeie:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Sol's jongste dochter heeft het niet van een vreemde :LOL: :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”