Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mastiff Barto (miniman) update 2/3/12 pag. 32

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

mon65
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Mastiff puppies, SORRY 13/6 WEER FOTO'S OP PAG. 15

Ongelezen bericht door mon65 »

het gaat super met iedereen :D Er is inmiddels een vernieuwde site de lucht in gegaan: http://www.casadelabranza.nl Zelfde tekst en foto's, maar net ff anders :wink:
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

mon65 schreef:het gaat super met iedereen :D Er is inmiddels een vernieuwde site de lucht in gegaan: http://www.casadelabranza.nl Zelfde tekst en foto's, maar net ff anders :wink:
Ja, je nieuwe site had ik al gezien, ziet er mooi uit. :ok:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

mon65 schreef:het gaat super met iedereen :D Er is inmiddels een vernieuwde site de lucht in gegaan: http://www.casadelabranza.nl Zelfde tekst en foto's, maar net ff anders :wink:
Bij mij werkt geen enkele link van de navigatie aan de linkerkant. :denken:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wat een genot om die foto`s te zien, super, vooral blijven plaatsen :I: :I:
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

OMG, ze zijn gewoon TE leuk :boos: :I: :I: :I: Die koppies er al op, die uitdrukking en dat mollige, jammie jammie jammie :engel:
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:
Bij mij werkt geen enkele link van de navigatie aan de linkerkant. :denken:
dat is vreemd.... eergisteren waren er wat probleempjes, maar die zijn sinds gisteren verholpen.
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Heb je met zulke grote en zware honden nou nooit het probleem dat je meegesleurd wordt aan de lijn? :mrgreen:
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Aimee schreef:Heb je met zulke grote en zware honden nou nooit het probleem dat je meegesleurd wordt aan de lijn? :mrgreen:
nee, dat heet opvoeden :tongue: Mijn dochter van 10 loopt ook met de honden aan de lijn. De jongste reu (10 maanden en 80 kilo) is nog wel wat onbehouden, dus die hou ik eerst zelf aan de lijn totdat hij rustig is. Uiteraard blijf ik er wel bij, want als ze iets zien dat ze leuk vinden, houdt zij ze natuurlijk nooit!

Afbeelding
monica
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboels,Staffords en Chihuahua's

Ongelezen bericht door monica »

Ik vind Mastiffs geweldige honden... en de pups zijn om op te vreten zeg :I:
http://monoafotografie.wix.com/monoa-fotografie#
RIP Noa 19-12-2000 * 30-11-2011
RIP Harry 04-07-2004 * 15-08-2012
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Omdat jullie het willen, plaats ik nog maar een paar fotootjes van vandaag :mann: Alleen omdat jullie het willen hoor, want ik vind er echt niks aan :pffff: :E:

Afbeelding bonita

Afbeelding bonita

Afbeelding miniman

Afbeelding miniman

Afbeelding reu paars

Afbeelding reu wit

Afbeelding reu wit

Afbeelding reu wit

Afbeelding teefje roze

Afbeelding teefje roze

Afbeelding teefje rwb

Afbeelding teefje rwb

Afbeelding teefje zonder bandje

Afbeelding teefje zonder bandje

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Re: Mastiff puppies, pagina 16 nieuwe foto's 16 juni

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat een leuke foto's! :I:
Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat minimannetje niet helemaal 100% in orde is, hij heeft een heel afwijkende blik in zijn oogjes die ik (helaas) herken van 1 van mijn pups uit het vorige nest, die ook zo anders keek toen eenmaal de oogjes open waren, en die een navelontsteking bleek te hebben en daardoor bloedarmoede kreeg. Ik heb haar helemaal laten nakijken en ze is ook later vertrokken naar haar nieuwe eigenaren, toen bleek dat ze inmiddels zo goed als helemaal hersteld was. Maar dat heeft me heel wat bloedonderzoekjes en medicatie gekost toen.
Heb je het ventje al eens laten checken door je dierenarts eigenlijk?
mon65
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:Wat een leuke foto's! :I:
Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat minimannetje niet helemaal 100% in orde is, hij heeft een heel afwijkende blik in zijn oogjes die ik (helaas) herken van 1 van mijn pups uit het vorige nest, die ook zo anders keek toen eenmaal de oogjes open waren, en die een navelontsteking bleek te hebben en daardoor bloedarmoede kreeg. Ik heb haar helemaal laten nakijken en ze is ook later vertrokken naar haar nieuwe eigenaren, toen bleek dat ze inmiddels zo goed als helemaal hersteld was. Maar dat heeft me heel wat bloedonderzoekjes en medicatie gekost toen.
Heb je het ventje al eens laten checken door je dierenarts eigenlijk?
Nee dat heb ik nog niet laten doen. Ik durf eigenlijk niet zo goed met hem naar de DA (ivm zijn weerstand) dus ik dacht als de DA hier komt om te enten over 2 weken of zo, laat ik wel ff bloed prikken om zijn nieren en lever en zo te laten testen. Ik vind het ook vreemd dat ie nog steeds niet (goed) loopt en ik heb het idee dat zijn linkervoorpootje niet helemaal goed staat. Maar het is allemaal zo klein.... ik weet het gewoon niet. Hij doet verder gewoon mee met de rest hoor, hij groeit nog steeds, eet goed, slaapt, plast, poept en speelt maar toch..... Die afwijkende blik die jhij beschrijft, zou ook kunnen komen omdat bij de andere pups het vel wat losser is en bij hem nog vrij strak om zijn oogjes zit. Dat was bij de andere pups eerder ook wel volgens mij. Maar misschien heb je gelijk :ugh:

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik denk niet dat het hem in het al dan niet aanwezige vel zit, het is de blik in de oogjes zelf die mij de indruk geeft dat er meer speelt dan alleen dat het een kleiner hondje is dan de rest.
Persoonlijk zou ik niet langer wachten met het na laten kijken door de dierenarts, wellicht is er gewoon iets aan de hand wat te verhelpen is, zoals destijds bij de pup bij mij het geval was. Mocht dat niet zo zijn dan is het natuurlijk het eerlijkst tegenover jezelf maar vooral de pup om het zo snel mogelijk te weten en dan te beslissen wat verder te doen. Je krijgt per dag meer een band met zo'n ventje (weet ik uit eigen ervaring) en per dag gaat het moeilijker worden om hem eventueel weer kwijt te raken.
Het risico op infectie in verband met de verlaagde weerstand is er natuurlijk wel, maar dat is thuis ook zo. Je kunt niet alles voor zijn wat dat betreft, hoe voorzichtig je ook bent.

Het niet willen lopen en wankel zijn herken ik trouwens van bij Lola. Bij haar kwam het destijds door de bloedarmoede, het arme ding had gewoon de energie en kracht niet om te lopen. Er was ook sprake van een eventuele levershunt, daar is ze nog op getest (bloedonderzoek in het reguliere ziekenhuis, het bloed moest op ijs en heb ik direct weggebracht na het afnemen). Dat was bij haar niet aan de orde gelukkig.
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb net de DA gebeld om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Hij gaat me vandaag terug bellen. Mini is trouwens sinds gisteren gewoon 90 gram gegroeid! Van 432 naar 520 gram. Dus dat gaat wel goed .... Je hebt me wel een beetje (meer) ongerust gemaakt, maar je hebt mss wel gelijk. ik hoop dat ik vandaag nog bij de DA terecht kan en dan hopelijk vanavond of morgen de bloeduitslag heb :(:

Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Beter het zekere voor het onzekere nemen. Hopelijk is er niet teveel aan de hand, maar het kan nooit kwaad om dit te laten nakijken. :ok: Succes bij de da.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Wat een schatjes.
Ik hoop dat het meevalt met de kleine man.
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Als er niets aan de hand is, dan is het juist prettig om te weten, toch? Ik hoop dat dat het geval zal blijken te zijn en duim daar gewoon heel hard voor. Maar als er wel iets is, dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent.
Succes!
mon65
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:Als er niets aan de hand is, dan is het juist prettig om te weten, toch? Ik hoop dat dat het geval zal blijken te zijn en duim daar gewoon heel hard voor. Maar als er wel iets is, dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent.
Succes!
Je hebt gelijk hoor... Ik loop al een paar dagen te twijfelen wat ik moet doen, gelukkig geef jij je mening. Ik hoop dat ik vandaag nog terecht kan. Wordt vervolgd, hoewel ik er erg verdrietig van word...

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

mon65 schreef:
LongFields schreef:Als er niets aan de hand is, dan is het juist prettig om te weten, toch? Ik hoop dat dat het geval zal blijken te zijn en duim daar gewoon heel hard voor. Maar als er wel iets is, dan kun je maar beter weten waar je aan toe bent.
Succes!
Je hebt gelijk hoor... Ik loop al een paar dagen te twijfelen wat ik moet doen, gelukkig geef jij je mening. Ik hoop dat ik vandaag nog terecht kan. Wordt vervolgd, hoewel ik er erg verdrietig van word...
Ik zat eerst te twijfelen of ik het zou posten, maar als ik in jouw plaats zou zijn en iemand zou mij op zoiets wijzen, dan zou ik daar zelf wel blij mee zijn. Zelf ben je natuurlijk zo dol op het kleine mannetje geworden, dat het heel lastig is om helemaal objectief te blijven. Ik herken dat en je verdriet/zorgen/onzekerheid wat te doen heel erg goed. Ik had precies hetzelfde bij het pupje uit mijn vorige nest die ook achterbleef bij de rest.
:J:
Smieszka1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Smieszka1 »

LongFields schreef:
mon65 schreef:
Succes!
Ik zat eerst te twijfelen of ik het zou posten, maar als ik in jouw plaats zou zijn en iemand zou mij op zoiets wijzen, dan zou ik daar zelf wel blij mee zijn. Zelf ben je natuurlijk zo dol op het kleine mannetje geworden, dat het heel lastig is om helemaal objectief te blijven. Ik herken dat en je verdriet/zorgen/onzekerheid wat te doen heel erg goed. Ik had precies hetzelfde bij het pupje uit mijn vorige nest die ook achterbleef bij de rest.
:J:
Ik zat er ook over te denken na het zien van de foto's en twijfelde en zie nu dat jij het hebt gedaan.
Ik zou inderdaad zeker naar de dierenarts gaan.
Veel sterkte en succes
Laatst gewijzigd door Smieszka1 op 16 jun 2011 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Linda

Afbeelding Afbeelding
mon65
Zeer actief
Contacteer:

ik ben er nog een paar vergeten te plaatsen..... Lest best :tongue:

Afbeelding nala and kids

Afbeelding reu rood

Afbeelding reu rood

Afbeelding reu rood

Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

wat een heerlijke pups!!!..en kleintje heeft een schattig koppie..maar ondanks dat ik geen verstand het van fokken ook met suzanne mee,..iets in zijn blik zegt me dat hij niet helemaal lekker in zijn velletje zit :( maar als hij goed groeit zal het wel meevallen hoop ik..succes ermee!!
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

En? Heeft de dierenarts je al teruggebeld?
de blaffers
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door de blaffers »

Sterkte met de miniman...... en ik weet zeker dat iedereen hier op het forum weer met je mee leeft.

Ilse
mon65
Zeer actief
Contacteer:

De DA heeft net teruggebeld. Het verbaasde hem dat miniman 90 gram was gegroeid sinds gisteren. Hij adviseert dan ook om nog geen bloed te prikken en nog een paar dagen aan te kijken of hij op deze voet blijft doorgroeien. Ook omdat hij de enige is die nog geen tandjes heeft, gaat ie er vanuit dat hij een "gewone" achterstand heeft en niet een afwijking. We kijken het dus nog een paar dagen aan en als ik het niet vertrouw ga ik alsnog bloed laten prikken. Het lijkt ook wel of Miniman weet dat er iets gaande is, want plotseling gaat hij beter lopen :wink: We wachten het dus nog even af en duimen dat hij gezond is :hmmm:

Afbeelding
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

ooooh pak reutje paars maar in :I: :I: :I: :I: dat smoeltje.
Mijn vriend riep al waar is dat die wil ik ook hahaha
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

oh dacht dat paars en wit dezelfde waren maar doe ze dan maar alletwee :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: , en een strikje hoeft niet hoor haha

Echt wat een scheetige pups!
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

mon65 schreef:De DA heeft net teruggebeld. Het verbaasde hem dat miniman 90 gram was gegroeid sinds gisteren. Hij adviseert dan ook om nog geen bloed te prikken en nog een paar dagen aan te kijken of hij op deze voet blijft doorgroeien. Ook omdat hij de enige is die nog geen tandjes heeft, gaat ie er vanuit dat hij een "gewone" achterstand heeft en niet een afwijking. We kijken het dus nog een paar dagen aan en als ik het niet vertrouw ga ik alsnog bloed laten prikken. Het lijkt ook wel of Miniman weet dat er iets gaande is, want plotseling gaat hij beter lopen :wink: We wachten het dus nog even af en duimen dat hij gezond is :hmmm:
Ik help het je hopen! :ok:
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

LongFields schreef:
mon65 schreef:De DA heeft net teruggebeld. Het verbaasde hem dat miniman 90 gram was gegroeid sinds gisteren. Hij adviseert dan ook om nog geen bloed te prikken en nog een paar dagen aan te kijken of hij op deze voet blijft doorgroeien. Ook omdat hij de enige is die nog geen tandjes heeft, gaat ie er vanuit dat hij een "gewone" achterstand heeft en niet een afwijking. We kijken het dus nog een paar dagen aan en als ik het niet vertrouw ga ik alsnog bloed laten prikken. Het lijkt ook wel of Miniman weet dat er iets gaande is, want plotseling gaat hij beter lopen :wink: We wachten het dus nog even af en duimen dat hij gezond is :hmmm:
Ik help het je hopen! :ok:
hIer ga ik helemaal in mee.
Afbeelding
gevni havanezers
mon65
Zeer actief
Contacteer:

wilma23 schreef:oh dacht dat paars en wit dezelfde waren maar doe ze dan maar alletwee :I: :I: :I: :I: :I: :I: :I: , en een strikje hoeft niet hoor haha

Echt wat een scheetige pups!
dank je wel.... enne ze gaan hier alleen weg mét strikje hoor :lol1:

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”