Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Herby vers is failliet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

dogo4ever
Zeer actief

Herby vers is failliet

Ongelezen bericht door dogo4ever »

Voor alle mensen die bij Herby hebben besteld of het van plan waren:

Ik las vanmiddag in het faillissementen register dat Herby afgelopen 24 mei failliet is verklaard. Een trieste zaak voor de mensen achter Herby vind ik. Dit gaat je doorgaans niet in je koude kleren zitten.

En voor de vraag wat ik moet op het faillissementen register? Ik was er op voor iets zakelijks en toen kwam ik per ongeluk in het rijtje de naam Herby vers tegen. Het is dat mijn oog er toevallig op viel anders had ik het niet geweten.
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders
Aantal honden: 3

Re: Herby vers is failliet

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Afgelopen doderdag hebben we hem nog gezien en gesproken en heeft hij er helemaal niks over gezegd

Nou ja misschien is dat ook wel iets wat je niet zomaar gaat rondvertellen
Dondersteen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondjes

Ongelezen bericht door Dondersteen »

http://www.insolvensys.nl/Failliet/Herby-Vers-Voeding'

Is wel handig zo'n site , je kan per woonplaats bekijken wie er failliet zijn.
Als je iets koopt en je moet voorruit betalen zal je inderdaad beter eerst kijken of dat nog oke is.
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door -Gaby- »

Hoe kan het eigenlijk dat het op de site van Herby lijkt alsof je nog gewoon kunt bestellen? :denken:

Wel goed om te weten, ik bestelde wel vaak bij Herby.
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
dogo4ever
Zeer actief

Op het moment van faillissement is de regie compleet uit je handen. Je mag niets maar dan ook niets veranderen of doen. De curator is de grote baas zeg maar. Dus aan de website mag hij ook niets doen.
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Vorige week trouwens nog keurig een bestelling ontvangen......
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

He bah, wat naar. Zijn prijzen waren gewoon ook té laag om er commercieel van rond te kunnen komen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Marion. schreef:He bah, wat naar. Zijn prijzen waren gewoon ook té laag om er commercieel van rond te kunnen komen.
zn manier van afspraken nakomen was ook niet je van het.....denk dat het daar meer aan gelegen heeft...

weet toevallig dat hij bij diverse mensen met meerdere honden grote steken heeft laten vallen (dan heb ik het over klanten die voor eigen gebruik circa 500 euro per maand bestellen en weet zo al van 3 of 4 die uiteindelijk wegens niet bereikbaar zijn van hem, of het niet nakomen van de gemaakte afspraken, uiteindelijk elders zijn gaan bestellen....) en kan me zomaar voorstellen dat deze steken niet alleen bij die specifieke mensen gevallen zijn.....

maar goed, mss kan hij wel een doorstart maken....
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes

Ongelezen bericht door Meike »

Wow! Groot nieuws! Balen, want ik was altijd wel tevreden, vooral over het aanbod en de locatie. Ben benieuwd wat we er nog van horen en of we (klanten) ook nog een nieuwsbrief hierover krijgen.
dogo4ever
Zeer actief

Ik bestelde voorheen ook bij hem maar was ook niet tevreden. Ik ben op een gegeven moment ook over gestapt naar anderen. Hij was 1 van de eerste en nu zijn er veel meer dus dan stap je makkelijk over en dat kan iemand ook behoorlijk nekken.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

crutz schreef:
Marion. schreef:He bah, wat naar. Zijn prijzen waren gewoon ook té laag om er commercieel van rond te kunnen komen.
zn manier van afspraken nakomen was ook niet je van het.....denk dat het daar meer aan gelegen heeft...

weet toevallig dat hij bij diverse mensen met meerdere honden grote steken heeft laten vallen (dan heb ik het over klanten die voor eigen gebruik circa 500 euro per maand bestellen en weet zo al van 3 of 4 die uiteindelijk wegens niet bereikbaar zijn van hem, of het niet nakomen van de gemaakte afspraken, uiteindelijk elders zijn gaan bestellen....) en kan me zomaar voorstellen dat deze steken niet alleen bij die specifieke mensen gevallen zijn.....

Neuh, op barfplaats kom je die gevallen inderdaad genoeg tegen.
Niet bereikbaar zijn per email of telefoon, dingen niet op voorraad hebben en dan zonder de klant te contacteren zomaar wat wisselen waardoor rekeningen uiteindelijk (veel) te hoog uit kwamen...
En voor mij was dat dé reden om er niet te bestellen. Heeft dus bij voorbaat vast een hoop klanten misgelopen.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

dogo4ever schreef:Op het moment van faillissement is de regie compleet uit je handen. Je mag niets maar dan ook niets veranderen of doen. De curator is de grote baas zeg maar. Dus aan de website mag hij ook niets doen.
op BP heeft iemand de curator gebeld en hij schijnt nog gewoon te leveren, daarom is de site er niet uit....
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

volgens mij is dit ook niet de eerste keer?
Afbeelding
dogo4ever
Zeer actief

crutz schreef:
dogo4ever schreef:Op het moment van faillissement is de regie compleet uit je handen. Je mag niets maar dan ook niets veranderen of doen. De curator is de grote baas zeg maar. Dus aan de website mag hij ook niets doen.
op BP heeft iemand de curator gebeld en hij schijnt nog gewoon te leveren, daarom is de site er niet uit....
Is wel het beste wat ze kunnen doen. Je kan het vlees niet in een openbare verkoop gooien zeg maar. En zo kom je er nog vanaf.

Maar ik lees dat het niet de eerste keer is? Dan zal er wel weer een doorstart komen.
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Melissa »

Van de week mijn bestelling na een hoop gedoe toch ontvangen. En voor de zoveelste keer waren er heel veel dingen niet geleverd, waar ik WEL voor heb betaald. Natuurlijk hebben we meteen gebeld, en ik ze zei dat ik bij mijn volgende bestelling dit kon aangeven zodat het verrekend werdt...

Maar vraag me dan nu wel af of ik nog wel kan bestellen als ze failliet zijn........ :denken:
Afbeelding
falkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): DobermannxRR, Vizsla
Contacteer:

Ongelezen bericht door falkje »

Jammer. Ik heb de laatste tijd geen klachten meer gehad mbt leveringen. Even duidelijk erbij zetten hoe je het wilt en betalen en controleren bij aflevering. Dan klopte het altijd, m.u.v. dingen die even niet op voorraad waren, maar dat kan natuurlijk.
Afbeelding
-Gaby-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan

Ongelezen bericht door -Gaby- »

dagmar88 schreef:
crutz schreef:

Neuh, op barfplaats kom je die gevallen inderdaad genoeg tegen.
Niet bereikbaar zijn per email of telefoon, dingen niet op voorraad hebben en dan zonder de klant te contacteren zomaar wat wisselen waardoor rekeningen uiteindelijk (veel) te hoog uit kwamen...
En voor mij was dat dé reden om er niet te bestellen. Heeft dus bij voorbaat vast een hoop klanten misgelopen.
Dat was voor ons (wij bestelden regelmatig bij Herby met een aantal vrienden samen) ook de reden om te zoeken naar een andere leverancier.
Afbeelding
Foto gemaakt door Judith & Olly
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Jammer hoor,ik ben er altijd heel tevreden over geweest.
Erg triest voor hunzelf ook;een faillissement is niet niks.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ik heb prima ervaringen met Herby ,jammer dat het zo moet lopen voor hun.
shibashira
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door shibashira »

bestel er al een ruim jaar niet meer. Leveringen die niet kloppen, wel moeten betalen en vlees waar ik ook niet uitermate tevreden over was.
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya
Afbeelding
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

misschien een gekke vraag hoor. Maar mijn ouders bestelden vroeger zeg maar 25 jaar geleden in Wolvega ook altijd vlees voor de hond. Volgens mijn moeder bij de noodslacht maar is dat de zelfde?

werd toen speciaal verpakt in vierkante pakjes van 1 kg.
Afbeelding
gevni havanezers
tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Contacteer:

Ongelezen bericht door tura »

Jammer, ik was altijd erg tevreden over ze :U: nu dus op zoek naar een andere, doet zijn broer het nog?
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Soms denk ik wel 's dat er twee bedrijven bestaan die allebei Herby heten; de ervaringen zijn ZO wisselend, zo sterk afwijkend dat het haast zo lijkt ;-)

Blijft wel dat ik het rot voor ze vind dat ze failliet zijn!

Suzanne
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Van BP heeft iemand herby gebeld & naar t schijnt is t faillissement enkel op papier & gaat/mag hij gewoon door onder dezelfde naam.

Zou zelf toch voorzichtig blijven met bestellen.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

crutz schreef:Van BP heeft iemand herby gebeld & naar t schijnt is t faillissement enkel op papier & gaat/mag hij gewoon door onder dezelfde naam.
Zou het dan niet zo zijn dat de voorraad nog op gemaakt mag worden en daarna schluss?
Een faillissement is niet zomaar iets.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes

Ongelezen bericht door Meike »

crutz schreef:Van BP heeft iemand herby gebeld & naar t schijnt is t faillissement enkel op papier & gaat/mag hij gewoon door onder dezelfde naam.

Zou zelf toch voorzichtig blijven met bestellen.
Dat is toch raar, alleen failliet op papier maar verder is er niks aan de hand. Dat is toch net zoiets als zeggen: "ik heb geen strafblad, alleen maar op papier" Op papier geldt in Nederland als officieel, voor zover ik weet. Mijn vriend opperde dat hij misschien onder een andere naam verder gaat, maar ik weet niet hoe de regels hiervoor zijn. Ik denk dat zolang de curator nog bezig is, hij nog zijn bedrijfsactiviteiten uit mag voeren. Zoiets. En dat hij zelf verwacht een doorstart te maken misschien...
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Tja, ik vind het heel rot voor hem, maar mij is hij ook al enige tijd geleden kwijt geraakt als klant.
Telkens problemen met afspraken, en leveringen die niet compleet waren of dingen die verkeerd werden geleverd.
Wél werd het naderhand altijd prima opgelost, maar toen ineens de kwaliteit van het vlees hard achteruit ging, hoefde het voor mij niet meer.
Dus toen overgestapt naar zijn zwager (Richard) die bij hoog en bij laag beweerde het beter te gaan doen en te zorgen dat de klanten tevreden konden zijn.
Maar heel erg jammer, ook weer dezelfde problemen.
Wél vond ik Richard een beste vent, en ik had het idee dat hij veel harder zijn best deed.
Maar ook bij hem was de kwaliteit van het vlees nogal wisselend en wist ik nooit van te voren wat ik kon verwachten.

Tegenwoordig voer ik geen Barf meer, alles gaat hier nu biologisch en daarom Darf Eko kvv.
:zweep:
cybert2
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 nepBasset Door, 1 Jack Russel Saar, en 1 Frans Bulldogje (met neusje) Abbby

Ongelezen bericht door cybert2 »

blacky schreef:misschien een gekke vraag hoor. Maar mijn ouders bestelden vroeger zeg maar 25 jaar geleden in Wolvega ook altijd vlees voor de hond. Volgens mijn moeder bij de noodslacht maar is dat de zelfde?

werd toen speciaal verpakt in vierkante pakjes van 1 kg.
Klopt, dat was dezelfde!
Groet, Janine
Dianavdberkt
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dianavdberkt »

We hebben twee weken geleden nog onze volledige bestelling binnen gekregen. Een lading KVV en 10 hele pensen. Geen enkel probleem.

Wij bestellen nu ongeveer 2 jaar bij Herby en eigenlijk zonder noemenswaardige problemen.
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Ik heb gisteren ook nog gewoon mijn bestelling binnen gekregen.
Wel ben ik benieuwd of ze echt faïlliet zijn, of dat ze een doorstart gaan maken.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”