Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
mijn man zei dat Huggies dood was,dat wist ik helemaal niet.
Er waren in de tijd van Huggies nog veel ijsberen maar ik heb er nu maar 3gezien(volwassen) waar is de rest gebleven
Ja ik werk daar in de horeca, maar nog niet zo heel lang. Ik heb er nooit meer dan drie volwassen ijsberen gezien, dus waar de rest heen is zou ik niet weten. Maar 3 grote ijsberen is ook meer dan genoeg voor de ruimte die ze hebben.
veertje schreef:Ja ik werk daar in de horeca, maar nog niet zo heel lang. Ik heb er nooit meer dan drie volwassen ijsberen gezien, dus waar de rest heen is zou ik niet weten. Maar 3 grote ijsberen is ook meer dan genoeg voor de ruimte die ze hebben.
jawel maar nu zitten de kleintjes met mama in het grote verblijf en die anderen zitten in de oude verblijven waar ze maar een paar meter leefruimte hebben,vind het zo sneu
ik snap wel dat ze ook niet zomaar bij elkaar geplempt kunnen worden hoor maar ja nou ja vroeger zaten ze dus met veel meer bij elkaar en was dat ook geen punt en nu is lijkt het zo oneerlijk verdeeld...