Er was niet echt iets aan de hand, maar ik maakte me gewoon zorgen. Maar; poepie, piesie normaal, alert, DA gebeld en daarna zijn we even de deur uitgeweest. Kwamen we na een paar uur terug, rende ze de tuin in, spuit me daar een lading diarree uit: rood. Gaat over haar nek: gal met nog meer spikkels. Ik werd effe helemaal hysterisch! Ik kreeg echt scenario's door van gif, enge puppyvirussen, scherpe dingen in ingewanden en zag Gigi dus die avond al voor dood in het crematorium
Eenmaal thuis en weer rustig, ik in een hysterische jankbui, getroost door man en kind, zie ik hem liggen, vanuit mijn ooghoek: een boterham aardbeienjam (dochterlief dacht dat ze dat wel mochten hebben)!
Kan Gigi dus niet tegen, aardbeienjam, gooit ze er altijd uit. En als je dan ook niet lekker ben...En toen knapte ze zienderogen op, ging weer debiel doen en 's avonds was ze weer helemaal het wijffie! Ik voelde me aardig stom om mijn hysterie, maar wil mijn meisjes gewoon niet kwijt
Hier ook weleens iemand die helemaal hysterisch raakt als er eigenlijk weinig nog aan de hand is? Of eigenlijk; voor hetzelfde geld was er wel iets verschrikkelijks...ben ik weer blij dat ik snel handelde....