Je moet rechtermuisknop op de foto's doen: Afbeelding bekijken en dan de url kopieren en die tussen zetten.
Moderator: moderatorteam

Dankjewelsjm schreef:
Je moet rechtermuisknop op de foto's doen: Afbeelding bekijken en dan de url kopieren en die tussen zetten.

ow stuur deze maar op hoeft geen strikje om hoor
Ja hij is geweldig had ook al 3 mensen voor hemcorason del perro schreef:ow stuur deze maar op hoeft geen strikje om hoor![]()
![]()

nee alleen het bicolour katertje is verkochtKatja-Jessie schreef:ooowww wat zijn ze leuk![]()
Zijn ze allemaal al verkocht??
Billy wil er best een vriendinnetje bij

oke ja die aftekeningen Bicolour is best gewild merk ik hahacorason del perro schreef:He jammer nounee het komt nu ook niet zo uit hier (we gaan straks 5 weken weg) en ik moet mijn vriend nog overhalen voor een katje
maar het is wel mijn droom katje hoor zo met die aftekeningen

het karakter van deze katten is dat ze lekker rustig in huis zijn de meesten liggen veel mooi te wezen hahaKatja-Jessie schreef:Ik vind ze allemaal geweldig! En het lijkt me zo leuk voor Billy (onze kat)
Maar denk dat het niet mag van me vriend.. Hij vind dat we al genoeg dieren hebben, ik vind dat er nog wel 1 of 2 bij kunnen
Hoe is het karakter van deze katten?

dankje ja dat is ook mijn lievelingetjeJacky_ schreef:Prachtige katten! Vind vooral van de tweede foto de meest rechtse kitten heel mooi

dankjecorason del perro schreef:die laatste 2 zijn ook prachtig

dankjewel vindt ik ook denk ook dat ik ze erg ga missen als ze weg zijnLillith schreef:Mooie kittens

dankje ja kreeg ook veel reactie,s voor hem helaas haakte veel mensen af omdat hij 1 nadeel heeft en dat is een stip op zn achter poot en dan is hij niet show geschikt en dat wouden wel veel mensensjm schreef:Zo, die zijn groot geworden!
De Bicolor is inderdaad erg leuk.